افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مد زمستان امسال چیست؟ / این لباس ها را باید قبل از دیگران بپوشید تا یک نوجوان زمستانی شوید.

  • کد خبر : 171970
مد زمستان امسال چیست؟  / این لباس ها را باید قبل از دیگران بپوشید تا یک نوجوان زمستانی شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه سعی می کنند شیک و شیک به نظر برسند و تعداد افراد زیبا رو به افزایش است که البته می تواند به دلیل شبکه های اجتماعی باشد زیرا بسیاری از ما به کمک صفحات مد و استایل در این فضا هستیم. ما با […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه سعی می کنند شیک و شیک به نظر برسند و تعداد افراد زیبا رو به افزایش است که البته می تواند به دلیل شبکه های اجتماعی باشد زیرا بسیاری از ما به کمک صفحات مد و استایل در این فضا هستیم. ما با انواع و اقسام سبک ها آشنا شدیم و بعد که چیا را با چیا ترکیب کردیم متوجه شدیم که شاید از قبل ناخودآگاه آنها را می شناختیم اما بعد از اینکه متوجه شدیم دنیای مد نیز آنها را تایید می کند، مطمئناً احساس می کنیم که مدل بهتری پیدا کرده ایم. به عنوان مثال، بدون دانستن چیزی در مورد روانشناسی رنگ ها، ناخودآگاه می توانید احساس کنید که رنگ دو لباس با هم مطابقت دارد و پس از نگاه کردن به آنها، خواهید دید که بله، فرض شما درست بوده است.

از آنجایی که از نظر رنگ ناخودآگاه ذهن ما آنهایی را که با هم زیبا به نظر می رسند را درک می کند، اما در بسیاری از موارد برخی از افراد هستند که ذائقه ذاتی برای لباس دارند، این اتفاق به این دلیل است که بزرگسالان در دوران کودکی و تقریباً در سنین نوجوانی لباس را برای ما انتخاب می کنند. ، ما خودمان شروع به امتحان سبک ها کردیم و در نهایت به یک سبک خوب رسیدیم. شما داشتید، اما اکنون سبک گل و گل را بیشتر دوست دارید، و خوب، اینجا و آنجا، اما در نهایت، باید سبک های مختلف مورد علاقه خود را امتحان کنید. ، بنابراین می توانید به خود بگویید که خوش تیپ هستید. ما در مورد زمستان با شما صحبت خواهیم کرد تا بتوانید آن ها را امتحان کنید و لباس هایی را اضافه کنید که مناسب استایل شما هستند.

هودی و بلیزر مد روز امسال.

شاید همیشه تعدادی از آیتم ها درست جلوی چشمان شما بوده و شما آنها را می دیدید، اما تا زمانی که این کار را شروع نکردید، متوجه نشدید که می توانید آنها را تنظیم کنید، مانند کت و شلوار و هودی. امروزه بلیزرهایی که سایز بزرگ دارند به دلیل سایز بزرگی که دارند مد روز می شوند و می توانید به راحتی زیر آنها لباس های حجیم مانند هودی بپوشید. خوب، هودی ها جزء جدانشدنی زمستان هستند و همه ما دوست داریم آنها را بپوشیم، اما زمان آن رسیده است که استفاده از آنها را بیشتر با مد هماهنگ کنیم و استایل را با آنها پیچیده تر نشان دهیم، چه بهتر از کت های بلیزر که روی هودی ها قرار می گیرند و خلق می کنند. یک استایل خیابانی کژوال و شیک برای ما.

استایل زمستانی امسال چیست؟

جلیقه های بافت دار یکی از ترندهای زمستانی امسال است

دنیای مد به گونه ای است که برخی از لباس هایی که زمانی مد بودند و از مد افتاده اند، سال ها بعد دوباره مد می شوند یا در این میان برخی لباس ها ابتدایی و همیشه مد هستند و هیچ گاه از مد نمی افتند. حالا در مورد جلیقه ها اگر بیشتر دقت کنید متوجه می شوید که این نوع لباس ها دوباره به صحنه مد باز می گردند و ثابت می کنند که پوشیدن جلیقه های بافتنی روی پیراهن ها در این فصل مد روز است و از بین آن لباس هایی که عالی هستند، ظاهری براق ایجاد می کنند. نگاه کنید و البته اگر این مقدار گشاد بودن توسط جلیقه پشتیبانی می شود، مثلاً پیراهن شما خیلی گشاد نیست و جلیقه تن است یا برعکس.

استایل زمستانی امسال چیست؟

او ماکسی با یک ژاکت چرمی می پوشد.

خوبی maxis این است که این مدل لباس ها شما را از انتخاب لباس های زیاد نجات می دهند و به نوعی کاریکاتور زدن را برای شما راحت می کنند زیرا هم به بالا و پایین و هم به بالا با بلوز و پایین فکر می کنید. به عنوان دامن و هم برای تابستان و هم برای زمستان، این لباس ها از جنس های مختلفی دوخته می شوند، در مدل های تابستانی قسمت دامن لباس پهن تر و خنک تر است و در مدل زمستانی دامن جاذب تر است و در نتیجه جنس آن نیز بیشتر است. لباس ها گرمتر هستند و می توانید ماکسی های زمستانی را با کت و نیم بوت ترکیب کنید و ظاهری امروزی و مدرن برای خود بسازید.

عنوان 6846

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.