افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

چیزکیک کدو حلوایی یک دسر جذاب و فوق العاده است که می تواند پایان خوشی برای یک شام تعطیلات باشد.

  • کد خبر : 171914
چیزکیک کدو حلوایی یک دسر جذاب و فوق العاده است که می تواند پایان خوشی برای یک شام تعطیلات باشد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فصل کدو حلوایی است و این میوه رنگارنگ و خاص مدت هاست که مهمان خانه ها شده است! کدو تنبل سرشار از ویتامین A است و برای سلامت بدن بسیار مفید است. با کدو حلوایی چی میپزی؟ سوپ یا کیک؟ باید بگویم که هر دو […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فصل کدو حلوایی است و این میوه رنگارنگ و خاص مدت هاست که مهمان خانه ها شده است! کدو تنبل سرشار از ویتامین A است و برای سلامت بدن بسیار مفید است. با کدو حلوایی چی میپزی؟ سوپ یا کیک؟ باید بگویم که هر دو عالی هستند. در این مطلب می‌خواهم یک چیزکیک کدو حلوایی فوق‌العاده را به شما نشان دهم تا بتوانید آن را درست کنید و در کنار اقوامتان هنگام چای بعد از ظهر از آن لذت ببرید یا اگر مهمانی دارید آن را درست کنید تا همه پس از خوردن آن را تعریف کنند. . انجام بده تا آخر با من باش…

مواد لازم برای کیک پنیر کدو حلوایی

برای درست کردن دسر خوشمزه کیک پنیر کدو حلوایی، 2 پیمانه پوره کدو حلوایی، 1 پیمانه شکر، 200 گرم پنیر خامه ای، 100 گرم خامه، 9 قاشق غذاخوری آب، 3 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین، 3/4 کره به آن اضافه کنید. از هر کدام یک قاشق چای خوری عصاره وانیل ذوب شده، پودر جوز هندی و پودر دارچین.

chizkeykkadu6

طرز تهیه پایه کوکی

کوکی ها را با غذاساز یا چرخ گوشت چرخ کرده و سپس با کره ذوب شده مخلوط کنید تا یکدست شود. این مخلوط را کف قالب روبانی که کمی چرب کردید بمالید و با پشت قاشق فشار دهید و صاف کنید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا سفت شود.

chizkeykkadu8

طرز تهیه لایه پنیر

6 قاشق غذاخوری آب را در یک ظرف شیشه ای بریزید و 2 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را روی آن بریزید تا پف کند. این مخلوط را در یک حمام آب قرار دهید تا ژلاتین و آب به خوبی مخلوط شوند.

chizkeykkadu4

در ظرفی دیگر پنیر و خامه را بزنید تا مخلوط شوند سپس یک لیوان پوره کدو حلوایی را اضافه کنید و دوباره بزنید و در آخر ژلاتین را اضافه کرده و مخلوط کنید. قالب را از یخچال خارج کرده و مخلوط پنیر را روی پایه کوکی بریزید و دوباره در یخچال قرار دهید تا لایه پنیر بسته شود.

طرز تهیه لایه کدو حلوایی

3 قاشق غذاخوری آب و یک قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را مانند مرحله قبل آماده کنید، سپس یک لیوان پوره کدو حلوایی را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. این مخلوط را روی قالب بریزید و در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. البته باید دقت کنید که لایه پنیر کاملا پوشانده شود.

chizkeykkadu3

وقتی چند ساعت داخل یخچال بود و سفت شد، دسر را بیرون می آوریم و با نوک چاقو چیزکیک را از قالب جدا می کنیم و نوار قالب را باز می کنیم. این دسر جذاب را می توانید با خامه فرم گرفته و تکه های کوچک کدو حلوایی پخته تزیین کنید.

نکاتی برای درست کردن چیزکیک کدو حلوایی

– برای تهیه پوره کدو تنبل، کدو را پوست گرفته و خرد کرده و بپزید، سپس با غذاساز یا گوشت کوب برقی چرخ کنید.

– اگر رژیم دارید یا شیرینی دوست ندارید، می توانید شکر را از مواد این دسر حذف کنید. و برعکس اگر شیرین تر دوست دارید شکر اضافه کنید.

chizkeykkadu2

– حذف خامه یا کاهش مقدار آن به نصف نیز می تواند به رژیم غذایی این دسر کمک کند.

-می توانید چیزکیک کدو حلوایی را در قالب های جداگانه درست کنید.

اگر شما هم عاشق آشپزی هستید، بقیه مطالب سایت را که دستورهای آشپزی فوق العاده ای دارد، اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.