افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شیک ترین طرح های لاک ناخن 2024 برای کسانی از شما که از رنگ فرار می کنند / اینها برای همه است

  • کد خبر : 171828
شیک ترین طرح های لاک ناخن 2024 برای کسانی از شما که از رنگ فرار می کنند / اینها برای همه است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به عید نزدیک می شویم و وقتی به خودمان نگاه می کنیم می بینیم که باید برای ترمیم مژه، لاک ناخن، بوتاکس، رنگ مو و … وقت پیدا کنیم. ممکن است در نگاه اول بگویید: بابا، این یعنی چه؟ پس باید پاسخ دهیم که چرا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به عید نزدیک می شویم و وقتی به خودمان نگاه می کنیم می بینیم که باید برای ترمیم مژه، لاک ناخن، بوتاکس، رنگ مو و … وقت پیدا کنیم. ممکن است در نگاه اول بگویید: بابا، این یعنی چه؟ پس باید پاسخ دهیم که چرا نه؟ وقتی چند عنصر وجود دارد و علم زندگی آنقدر پیشرفت کرده است که می تواند چهره افراد را چند سال جوانتر نشان دهد یا به استایل آنها زیبایی جوانی بدهد، چرا نباید این کار را کرد؟ مگر اینکه خیلی زیاد شده و بخواهید از حالت طبیعی خارج شوید و به سمت و سوی عجیبی بروید که خب این واقعا اشتباه است و دیگر زیبا نیست!

به عنوان مثال یکی از مواردی که در دهه اخیر بسیار مد شده است کاشت ناخن برای خانم ها در سنین مختلف است، زیرا اگر شما یک خانم هستید احتمالاً به این باور رسیده اید که لاک ناخن می تواند روی روحیه شما تاثیر بگذارد. حالا جدا از اینکه چقدر از بیرون زیبا به نظر می رسد.

خوب، لاک ناخن چیزی است که اکثر خانم ها بسته به فصل و بسته به مراسمی که می خواهند در آن شرکت کنند و لباسی که می خواهند بپوشند، آن را انتخاب می کنند. امروزه می بینیم که بسیاری از خانم ها و حتی دختران رنگ ها و طرح های مینیمال، ساده و خنثی را برای لاک ناخن خود انتخاب می کنند، پس باید از خود بپرسیم که چرا؟ چون فکر می کنید این نوع رنگ با همه لباس ها خوب به نظر می رسد یا طرح ها و رنگ ها از مد افتاده اند؟

خوب باید بگوییم که شما در هر دو مورد بسیار اشتباه می کنید، زیرا باید به قلب خود نگاه کنید و اگر واقعاً رنگ های شاد را دوست دارید به سراغ آنها بروید. یا اگر همیشه ناخن هایتان را با طرح های بسیار ساده طراحی می کنید، بهتر است طرح های آراسته تری را امتحان کنید و ببینید چقدر جذاب به نظر می رسند.

لاک رنگارنگ

آیا از این رنگ لاک ناخن به خاطر صحبت های مردم استفاده نمی کنید؟

می شه گفت بابا همه این طرح ها بچه گانه و زشت و قدیمی است. خوب، فقط به انتهای این مقاله بروید و به تصاویر نگاه کنید. آن وقت متوجه خواهید شد که دنیای طراحی لاک چقدر بزرگ است و چقدر دستان شما می توانستند تا به حال جذاب باشند و از خود در برابر آنها محافظت کنید!

این را هم بدانید که دنیا فقط دو روز است و ارزش ندارد به حرف مردم فکر کنید و مثلاً اگر لاک نارنجی را دوست دارید و فکر می کنید خیلی به شما می آید از آن استفاده نکنید زیرا فکر می کنید همسایه شما می تواند صحبت. !

منفی بودن یک چیز زمانی اتفاق می افتد که بخواهد ظاهری بسیار نامناسب برای ما ایجاد کند یا بخواهد به کسی آسیب برساند ، که فکر نمی کنم لاک ناخن بتواند انجام دهد.

برای مثال در زیر دو تصویر از موتیف های جذاب و خاص را می بینیم که می توانند زیبایی استایل شما را به بالاترین حد برسانند. اما باید توجه کنید و خودتان ببینید که آیا این طرح ها را دوست دارید یا نه!

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک ناخن رنگارنگ باعث می شود احساس بهتری داشته باشید و حتی اگر حال و هوای بدی داشته باشید ، وقتی به دستان خود نگاه می کنید ، قلب شما به طور ناخودآگاه تازه می شود!

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ

لاک رنگارنگ



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.