افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

چگونه از شر زندگی روزمره خسته کننده خلاص شویم؟

  • کد خبر : 171711
چگونه از شر زندگی روزمره خسته کننده خلاص شویم؟

امروز ما بیش از هر زمان دیگری به اینترنت متصل هستیم و همه ما به وضوح می دانیم که ارتباط آنلاین هرگز جایگزین یک قرار غیرمنتظره با یک دوست، جشن تولد یا یک شام دلچسب در خانه نخواهد شد. در نهایت خاطرات یک دیدار و گفتگوی دوستانه بسیار دلپذیرتر و ماندگارتر از خاطرات یک رابطه […]

امروز ما بیش از هر زمان دیگری به اینترنت متصل هستیم و همه ما به وضوح می دانیم که ارتباط آنلاین هرگز جایگزین یک قرار غیرمنتظره با یک دوست، جشن تولد یا یک شام دلچسب در خانه نخواهد شد. در نهایت خاطرات یک دیدار و گفتگوی دوستانه بسیار دلپذیرتر و ماندگارتر از خاطرات یک رابطه آنلاین و مجازی خواهد بود.

تصور کنید نوتیفیکیشن گوشی شما زنگ می‌خورد و متوجه می‌شوید که عکسی که در اینستاگرام گذاشته‌اید، لایک‌ها و کامنت‌های زیادی دریافت کرده است. شاید در این شرایط از ارتباط آنلاین و پذیرش خود در فضای مجازی لذت ببرید. اما آیا یادتان هست آخرین باری که با دوستان مجازی خود مکالمه آفلاین داشتید کی بود؟

وقت آن است که از منطقه راحتی خود خارج شوید و چیزهای جدیدی را تجربه کنید. نوشتن را متوقف کنید و در دنیای واقعی زندگی کنید. با روش هایی که در ادامه به شما می گوییم، زمان بیشتری را با اطرافیان خود بگذرانید و از شر زندگی روزمره خلاص شوید.

1. یک مهمانی برگزار کنید

نیازی به ولخرجی و برگزاری یک مهمانی مفصل نیست. قرار گرفتن در جمع با دوستان و آشنایان دور و نزدیک باعث می شود افراد اطراف خود را بهتر بشناسید و روابط جدید و صمیمانه تری ایجاد کنید.

2. در دوره های گروهی شرکت کنید

در سال‌های اخیر شرکت در دوره‌های دوستانه که همه چیز می‌توانید بخورید به یک روند تبدیل شده است. دلیل روشن است؛ خوردن و آشامیدن با افراد جدید تجربه جالبی از صمیمیت و ارتباط را فراهم می کند. خواب دیدن غریبه ها همیشه تنش های خاص خود را دارد. اما اگر عصر خود را برنامه ریزی کنید و ظاهری شاد و پرانرژی داشته باشید، به یک دیدار به یاد ماندنی تبدیل می شود و تاثیرات خوبی خواهد داشت.

3. گل و گیاه بکارید.

زندگی در شهرهای مدرن این فرصت را به ما می دهد که از امکانات بسیاری استفاده کنیم. اما گذراندن وقت در باغ ها و احاطه شدن توسط گیاهان فواید بسیار زیادی دارد. پرورش گل می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها باشد و به بهبود خلق و خو و شادابی کمک کند. بنابراین اگر طبیعت فضای زندگی شما فقط شما را به قفسه ای برای کاکتوس ها یا گلدان های کوچک هدایت می کند. بهتر است در اطراف اتاق نشیمن خود یک باغچه کوچک بکارید، یک بیل، یک آب پاش و چند ابزار ساده باغبانی تهیه کنید و اگر دوستان یا خانواده شما نیز علاقه مند هستند؛ گیاهان مورد علاقه خود را با هم بکارید.

4. از غذا دیدن کنید و جشنواره ها را تولید کنید.

بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی و نوشیدنی در طول جشنواره ها جدیدترین محصولات خود را معرفی می کنند. آنها با کمال میل اطلاعاتی در مورد محصولات خود در اختیار شما قرار می دهند، شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی می کنند و به شما اجازه می دهند قبل از خرید چند نمونه را امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید. این رویدادها فرصت های خوبی برای ملاقات با دوستان شما فراهم می کند. بنابراین به برخی از همکاران، دوستان یا همسایگان خود بگویید و اوقات خوبی را با آنها بگذرانید. امتحان کردن غذاهای مختلف با هم، صحبت در مورد ذائقه و واکنش شما به آنها، می تواند تجربه جالبی باشد. علاوه بر این، با ذائقه خوراکی اطرافیانتان بیشتر آشنا می شوید و غذاهای مناسب تری را برای سرو در مهمانی ها و مجالس پیش رو انتخاب می کنید.

5. یک مهارت جدید بیاموزید

آیا همیشه فکر نویسنده شدن را داشته اید؟ یا فقط می خواهید سریال تماشا کنید و در اوقات فراغت از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید؟

اگر فقط به این دلیل که مدت زیادی از پایان تحصیلتان گذشته است، شروع به یادگیری چیزهای جدید نکنید. تو خیلی بدی هیچ وقت برای یادگیری مهارت های جدید و ارتقای خود در زندگی دیر نیست. شما می توانید افراد همفکر خود را در مهمانی ها یا گردهمایی ها پیدا کنید و سپس با کمک آنها یک چالش یادگیری جدید را انجام دهید. به این ترتیب به پیشرفت یکدیگر کمک خواهید کرد و در دنیای امروز حرفی برای گفتن خواهید داشت. و مهارت های اجتماعی خود را بهبود خواهید یافت.

6. تقویم فرهنگی خود را گسترش دهید

ما خوش شانس هستیم که در جامعه ای با فرهنگ غنی و آداب و رسوم متنوع زندگی می کنیم. سعی کنید با همسایگان یا دوستان خود ارتباط برقرار کنید و از مراسم و سنت های خاص آنها مطلع شوید. از عیدها و مراسم های قبل و بعد از عید گرفته تا مناسبت های خاص که احتمالا کمتر دیده می شود. بدون بهانه به آنها بپیوندید و در رویدادهای ویژه آنها شرکت کنید. همیشه خوب است که در یک جلسه شرکت کنید، از غذاها و نوشیدنی های بی نظیر لذت ببرید و با افراد جدید ارتباط برقرار کنید. همچنین می تواند باعث شود دوستان مورد علاقه خود را پیدا کنید و دایره ارتباطی خود را گسترش دهید.

7. همکار خود را به ناهار دعوت کنید

گاهی اوقات یک قرار دوستانه خارج از محیط کار با همکارتان ترتیب دهید. اکثر مواقع تمام صحبت هایی که بین شما در محیط کار اتفاق می افتد؛ این یک تبریک ساده در طول چای است. پیشنهاد می شود فراتر از تبریک روزانه. قرار ملاقات نیم ساعته در کافی شاپ نزدیک محل کار، یا اگر هوا خوب است. صرف ناهار در پارک این امکان را به شما می دهد. در نظر داشته باشید که در این جلسات به هیچ وجه در مورد کار صحبت نکنید و بحث های کاری خود را به قرارهای دوستانه نبرید.

8. به یک گروه پیاده روی یا ورزش تیمی بپیوندید.

آیا انگیزه ای برای پیاده روی، کوهنوردی یا ورزش ندارید؟ مهم نیست که چقدر برای شما دشوار به نظر می رسد ؛ عضویت در یک گروه کار را آسان تر می کند و به شما انگیزه بیشتری می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن به اندام ایده آل خود برسید. اکثر پارک ها و کلوپ های محلی برنامه هایی را برای پیاده روی عمومی و ورزش در فضای باز ارائه می دهند. به سادگی تصمیم بگیرید که به آنها بپیوندید و علاوه بر نوشیدن آب زیاد و تناسب اندام، با افراد جدید ملاقات کنید و جنبه اجتماعی خود را بهبود بخشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.