افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سرلشکر سالامی: هرچه قدرت بیشتری کسب کنیم ، دشمن عقب نشینی می کند

  • کد خبر : 171654
سرلشکر سالامی: هرچه قدرت بیشتری کسب کنیم ، دشمن عقب نشینی می کند

به گزارش رکنا از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر حسین سلامی امروز (شنبه) در مراسم دوازدهم اتحادیه 100 یک موشک پرتاب سریع و ارابه شهید ابومهدی المهندس به نیروی دریایی در بندرعباس تصریح کرد: خلاقیت و پیشرفت در نیروی دریایی در کنار هم دیده می شود. وی با بیان اینکه نیروی دریایی ما […]

به گزارش رکنا از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر حسین سلامی امروز (شنبه) در مراسم دوازدهم اتحادیه 100 یک موشک پرتاب سریع و ارابه شهید ابومهدی المهندس به نیروی دریایی در بندرعباس تصریح کرد: خلاقیت و پیشرفت در نیروی دریایی در کنار هم دیده می شود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ما در فضای زیرزمینی، سطحی و سه بعدی درگیر است و ذهن و عمل آن درگیر است و در همه ابعاد نیرویی برای نبرد ایجاد می کند، این اضافه شدن های جدید را محصول ایمان دانست. و اراده فرزندان این ملت است و تاکید کرد: این تجهیزات تماما ساخت ایران است و یکی از مولفه های ایجاد کننده قدرت ملت ایران محسوب می شود.

سردار سلامی تاکید کرد: ما نمی توانیم ناقص بجنگیم و باید به طور کامل بجنگیم و بنابراین تاثیر راهبردی ما در توسعه قدرت اهمیت ویژه ای پیدا می کند و راهبرد ما این است که هر جا منافع ملی داریم توانایی دفاع از منابع حیاتی و این را داشته باشیم. یک استراتژی فراتر از یک دکترین است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه باید بتوانیم خطوط دریایی و منافع سیال خود را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد: خطوط شروع ما مشخص است اما نقاط پایانی نبرد در دریا نامحدود است. و این یک اثر استراتژیک برای توسعه قدرت دریایی است.

وی بالا بردن دست ها و رسیدن این نیرو به حضور در دریاها، ادامه نبرد و نبرد طولانی در دریا را بسیار مهم و مهم خواند و افزود: همه اینها راه هایی برای تقویت قدرت و این ایده ها و نظرات می شود. که گاهی به عنوان یک دکترین و گاهی به عنوان یک استراتژی ظاهر می شود، نیروی دریایی ما را به جلو می راند و موتور محرکه حرکت اصلی ما برای دستیابی به قدرت دریایی بزرگ است.

با قدرت گرفتن، دشمن عقب نشینی می کند.

سردار سلامی همچنین تاکید کرد: با این راهبرد توانستیم به دشمن نشان دهیم که ثابت ماندن در شعاع نزدیک یا نیمه دور برای دشمن ضرر دارد و باید از این منطقه دوری کرد. هر چقدر هم که قدرت بگیریم، دشمن عقب نشینی می کند و خوشبختانه دشمن ما منطق قدرت را به خوبی درک می کند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما اراده، قدرت و تدبیر داریم و در پیوند این سه مفهوم از منافع خود دفاع می کنیم و دشمن در صحنه های محدود به این موضوع پی برده و کاملا درک کرده است. آی تی. اراده ما، و ما آن را شناخته ایم، آن را می دانیم.

دشمن برای ما یک واقعیت شناخته شده است.

سردار سلامی گفت: دشمن برای ما یک واقعیت ذهنی نیست، یک واقعیت شناخته شده است زیرا نمی تواند مولفه های شخصیت خود را پنهان کند و این یک واقعیت است. همچنین بخشی از واقعیت ما را تشخیص داد و بنابراین راهی غیرقابل توقف است.

وی اظهار داشت: توانمندسازی پایانی ندارد. قدرت موجود زنده ای است که باید دائماً تکامل یابد و رشد کند، وی افزود: این راهی است که ما در آن هستیم و از همه کسانی که در ایجاد این قدرت نقش داشته اند صمیمانه قدردانی می کنم.

فرمانده کل سپاه همچنین گفت: این 12 الحاق تجربه جهش قدرت است و در آینده ای نه چندان دور دوباره با پدیده های جدیدی مواجه خواهیم شد. اینها پدیده های کاملا ایرانی هستند و ما به آنها افتخار می کنیم زیرا حیات یک ملت به قدرت آن مربوط می شود.

ویژگی های ناو «ابومهدی» و 100 موشک انداز

به گزارش رکنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه پیش از سخنان سردار سلامی جزئیات اضافه شدن 100 فروند موشک انداز سریع را به سازمان رزم این نیرو تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار علیرضا تنگسیری در مراسم ورود ناو «ابومهندس» و 100 فروند موشک انداز سریع به نیروی دریایی ارتش، شهادت 89 نفر در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت. شنبه) در بندرعباس. ما از این دشمنانی که عزیزانمان را به شهادت رساندند انتقام خواهیم گرفت. امروز مفتخریم که امکاناتی را برای هموطنان عزیزمان افتتاح کنیم تا انتقام خفاش های تشنه خونی را که عزیزانمان را در کرمان به شهادت رساندند، بگیرند.

وی افزود: در دوازدهمین مراسم الحاق نیروی دریایی سپاه مفتخریم که با تکمیل توانی که فرمانده معظم کل قوا بر آن تاکید داشتند، یازده الحاق قبلی را ادامه دهیم.

تنگسیری با اشاره به ویژگی های ناو ابومهدی المهندس تصریح کرد: علاوه بر این ناو گشت رزمی ابومهدی المهندس که یک ناو پیشرفته است دارای سرعت 37 گره دریایی است و قابلیت پرتاب زمین به زمین را دارد. حملات . موشک های سطحی با برد 35 تا 750 کیلومتر.

وی افزود: موشک های زمین به هوای «کوتسار» و رادار سه بعدی که می تواند اهداف هوایی را شناسایی کند، بخشی از سازه های نیروی دریایی سپاه است و داشتن پوشش هوایی کوثر در این کشتی باعث افتخار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: این کشتی از سه عرشه ساخته شده و در مجموع 12 متر از سطح آب ارتفاع دارد. این شناور قادر است 2 هزار مایل دریایی را طی کند و 14 روز متوالی در دریا بماند. بدنه این قایق رادار است. این شناور با چهار موتور محرکه قابلیت حضور در امواج در فورس 6 و انجام عملیات در فورس 5 را دارد.

تنگسیری تاکید کرد: مفتخریم که این شناور توسط شرکت دانمارکی وطنی در کشور طراحی و ساخته شده است. نیروی دریایی ارتش سه شرکت دانش بنیان شناور را برای ساخت شناورهایی با بدنه آلومینیومی و کربنی و طول 68 متر زیر فعال کرده است که در امواج بلند مقاومت می کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: روی ناوهای کلاس «طارق» و «عاشورا» پوشش هوایی با موشک کوثر نصب کرده ایم. راکت انداز 107 تا کنون سلاح طارق بود که آن را تبدیل به موشک برد 180 کیلومتری کردیم که در نیروی دریایی سپاه ساخته و نصب شد.

وی گفت: موشک‌های کوثر در عاشورا با رادار سه بعدی و بردهای مختلف قادرند هواپیماها، بالگردها و موشک‌های کروز دشمن را در بردهای بسیار بالا با شناور بسیار کوچک عاشورا هدف قرار دهند.

تنگسیری یادآور شد: علاوه بر این شناورهای شناسایی وارد سازمان شده و واحدهای اطلاعاتی و شناسایی ما را در این الحاق تحویل خواهند داد. 28 فروند اژدر تندرو به سازمان وارد کردیم و تجهیزات پدافند ساحلی و دفاعی جزیره ای از جمله راکت انداز 8 و 40 بشکه و خمپاره های اتوماتیک که ساخت وزارت دفاع است وارد کردیم.

وی تصریح کرد: زمین ها و امکانات خود را برای تولید انرژی فروخته ایم تا این محصولات تولید شود و دست در مقابل دشمن خالی نباشد چرا که مهم ترین مولفه ما ارتقای توان رزمی است.

لازم به ذکر است، امروز (شنبه) در دوازدهمین مراسم الحاق شناورها به این نیرو، تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل یک ناو، هفت نوع ناو و سه نوع موشک اضافه شد. پرتاب وسایل نقلیه برای افزایش قدرت دفاعی تهاجمی

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوازدهمین مراسم معارفه شناورها و تجهیزات راهبردی جدید به نیروی دریایی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و افسران نیروهای مسلح و مسئولان و مسئولان استان هرمزگان.

بر اساس این گزارش، شناورهای جدید اضافه شده شامل یک فروند قایق گشت رزمی شهید ابومهدی المهندس، چهار فروند زیردریایی موشکی ذوالفقار و پنج فروند زیردریایی عاشورا با موشک انداز پدافند هوایی کوثر است.

پنج فروند زیردریایی اژدر پرتاب عاشورا، 9 فروند زیردریایی شناسایی رزمی مرصاد، یک زیردریایی آتش خوار ساحلی، یک زیردریایی پرتاب موشک سطح به سطح میان برد طارق و دو زیردریایی فرماندهی عاشورا با بدنه کربن از دیگر تجهیزاتی هستند که نیروی دریایی می تواند از آنها استفاده کند. امروز سپاه ضمیمه شد.

راکت اندازها شامل دو راکت انداز تاکتیکی 40 بشکه، 20 راکت انداز 8 بشکه و 12 خمپاره بمباران تاکتیکی است.

نشان دادن اقتدار و توانمندی نیروی دریایی سپاه در مقابله با تهدیدات و تقویت ضریب امنیتی پایدار منطقه، تقویت بنیان ها و توانمندی های استکبارستیزی، عدالت خواهی و مقاومت و تعمیق و گسترش روحیه خودباوری و اتکا. توانمندی های ملی و ایرانی از مهمترین اهداف این الحاق است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.