افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

نقشه ای شوم برای دختری 15 ساله در خانه مجردی دوست مطلقه اش

  • کد خبر : 171559
نقشه ای شوم برای دختری 15 ساله در خانه مجردی دوست مطلقه اش

به گزارش رکنا، دختر 15 ساله در حالی که گریه می کرد ماجرای تلخی را برای مشاور تعریف کرد و کارگر اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد افشاگری کرد و گفت: یکی از دوستانم که مدتی پیش شوهرش بود. طلاق او با من تماس گرفت و از من خواست که برای خالکوبی به خانه او در […]

به گزارش رکنا، دختر 15 ساله در حالی که گریه می کرد ماجرای تلخی را برای مشاور تعریف کرد و کارگر اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد افشاگری کرد و گفت: یکی از دوستانم که مدتی پیش شوهرش بود. طلاق او با من تماس گرفت و از من خواست که برای خالکوبی به خانه او در منطقه پنجتون مشهد بیایم زیرا مشغول خالکوبی هستم.

من به دوستم اعتماد زیادی داشتم و از طرفی می دانستم که او بعد از طلاق مجرد زندگی می کند، به همین دلیل حدود ساعت 21 به خانه او رفتم که خانواده ام در مورد رفت و آمد من به خانه دوستانم یا من سخت گیری نمی کردند. فعالیت های بیرون از خانه کار می کنند، چون از هم جدا شده اند و به همین دلیل به راحتی به خانه دوستانم می رفتم.

با اینکه دوست پسر «هاجر» آنجا بود و با هم قلیان می کشیدند، من اهمیتی نمی دادم و از «خالکوبی» دوستم مراقبت می کردم، زیرا آنها قصد ازدواج داشتند. خلاصه کار تاتو تا یک بامداد طول کشید و تصمیم گرفتم شب را در خانه دوستم بگذرانم و صبح به خانه خودمان در منطقه قاسم آباد بروم.

بنابراین تا سحر با هم صحبت کردیم اما حدود 3 ساعت بعد وقتی چشمانم را باز کردم جوان دیگری را در خانه پیدا کردم که خود را یکی از دوستان نامزد هاجر معرفی کرد.

او می خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد اما وقتی مقاومت مرا دید با چاقو تهدیدم کرد. گریه می کردم و التماس می کردم که کاری به من نکند، اما تمام التماس هایم بی فایده بود و آن جوان مرا طعمه هوس های خود کرد.

بعد از این ماجرا و در حالی که از اقامت در خانه دوست مطلقه ام پشیمان بودم، چاره ای جز شکایت قانونی ندیدم و به کلانتری رفتم، اما ای کاش…

با توجه به اهمیت این حادثه تلخ و آگاهی دختران و نوجوانان نسبت به آسیب های اجتماعی در جامعه، رسیدگی به این پرونده با صدور دستوری از سوی سرهنگ احمد زمانی (پلیس انتظامی قاسم آباد) به مشاوران نخبه معاونت مددکاری اجتماعی محول شد. رئیس ایستگاه) تا جوانان شرور نیز به مجازات قانونی برسند.

داستان واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.