افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

کنایه تاج به استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 171524

آفتاب نیوز: مهدی تاج پس از پیروزی 2-1 تیم ملی مقابل بورکینافاسو در دیدار تدارکاتی گفت: قبل از هر چیز باید اتفاقات کرمان را محکوم کنم. من می دانم که همه شما تحت تأثیر قرار گرفته اید. همچنین می خواهم از کسانی که توانستند در فاصله بسیار کوتاهی بنیانگذاران این وحشت وحشتناک را دستگیر کنند […]

آفتاب نیوز:

مهدی تاج پس از پیروزی 2-1 تیم ملی مقابل بورکینافاسو در دیدار تدارکاتی گفت: قبل از هر چیز باید اتفاقات کرمان را محکوم کنم. من می دانم که همه شما تحت تأثیر قرار گرفته اید. همچنین می خواهم از کسانی که توانستند در فاصله بسیار کوتاهی بنیانگذاران این وحشت وحشتناک را دستگیر کنند تشکر می کنم. حمایت از تیم ملی وظیفه فدراسیون است. در 10 ماه گذشته 10 اردو برگزار کردیم و امروز تیم ملی بورکینافاسو آمد و آنها را به کیش آوردیم. این تیم دوباره راهی امارات خواهد شد. کار آسانی نبود اما الحمدلله انجام شد. حریف دوست صمیمی نبود. آنها لژیونرهای خیلی خوبی داشتند. وظیفه ما حمایت است. کادر فنی هم کار خود را به خوبی انجام می دهد. تیم ملی هم شرایط خوبی دارد. ارزیابی من مثبت است. اما در مورد مسائل فنی نمی توانم نظر بدهم، نمی توانم بگویم قطعا پیروز می شویم، اینطور و آن طور می شود. امروز با قلعهنویی جلسه داشتیم و امشب با بازیکنان جلسه داریم.

وی افزود: امیدواریم این تیم به نتایجی دست پیدا کند که مایه افتخار ملت شریف ایران باشد و سال هاست که آرزوی قهرمانی یا فینالیست در آسیا را دارد. امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اردوی کیش می تواند شبیه سازی خوبی برای بازی در قطر باشد، گفت: اینجا هم آب و هوا و هم زمین شبیه قطر است. وقتی کیش را به تیم آوردیم انگار قرار بود در قطر بازی کنیم، دقیقا همین طور است. رطوبت و دما دقیقاً برابر قطر است. آنها تمرینات خوبی انجام می دهند و از اینجا به قطر می روند. فدراسیون با کمک منطقه آزاد کیش یک اسکورت آماده کرده است که جا دارد از آنها تشکر کنم. خود شما هم شور و هیجان را در مردم کیش دیدید. ورزشگاه پر بود و خانم ها و آقایان از آن استقبال کردند و این مسابقه به بهترین شکل برگزار شد.

رویکرد فدراسیون این است که تیم ملی را از تهران به شهرستان ها ببرد

تاج در خصوص اینکه تیم ملی به شهرهای دیگری مثل مشهد و اصفهان می رود یا خیر، گفت: 10 سال یا بیشتر بود که تیم ملی را به شهرهای دیگر نبردیم. یادم نمی آید در زمان کی روش تیم ملی را به شهر دیگری برده باشم. او فقط یک بار به مشهد رفت و آن اتفاقات مشهد تلخ بود و ما هنوز در مقابل فیفا و آن اتفاقات مسئولیم. خیلی نگران این بودند که این بازی را به کیش بیاوریم. البته خیلی دقت شد و همه آمدند. خودت دیدی، جلوی در اتاق نشسته بود و رفت و آمد مردم را دنبال می کرد. همه آمدند و هیچ اتفاقی نیفتاد. فقط ازدحام بیش از حد یک مشکل بود. با آمدن این جمعیت الحمدلله اتفاق خوبی افتاد. سه بازی فوتبال ساحلی هم در بوشهر انجام دادیم. در فوتسال دو بازی در لار انجام دادیم. ما با سنگال فوتبال ساحلی بازی کردیم. به زودی در هشت روز آینده دو بازی مقابل بلاروس در بندرعباس برگزار خواهیم کرد. تیم ساحلی نیز در کیش اردو زد. رویکرد فدراسیون این است که تیم ملی را از تهران به شهرستان ها ببرد. در اصفهان و شهرهای دیگر قابل انجام است. ما الان کم کم این کار را شروع کرده ایم.

از وزارت ورزش و دولت انتظار بیشتری داریم

وی در خصوص بحثی که با مدیران برای آمدن بعد از تیم ملی داشته است، گفت: وزارت ورزش به ما کمک کرده است. اما انتظار ما از وزارت ورزش بیشتر و از دولت بیشتر است. چون این تیم کشور است، چون پول ما تحریم و بلوکه است به ما نمی دهند. اگر می دادند در این راه نیازی به کمک دولت نداشتیم و همان کمک منطقه آزاد برای ما کافی بود. اما از آنجایی که پول ما بلوکه شده است، مشکل تامین تمام نیازهای بازیکنان را داریم. امیدوارم در چند روز آینده این اتفاق بیفتد و بین 50 تا 60 خبرنگار اعزام کنیم. یکی از فدراسیون فوتبال بپرسد 60 خبرنگار را از کجا می آورند. هزینه بلیط هواپیما، هتل، هر نفر با توجه به تحمل من 200 میلیون توکن است. ما سعی کرده‌ایم تیم‌های فوتبال را محدود کنیم یا اصلاً آنها یا بقیه بخش‌هایمان را محدود نکنیم. رهبران واقعاً آنجا هستند تا به ما کمک کنند. دیدید که امروز لیدرها کمک خوبی در ورزشگاه کردند، توانستند همه را متحد کنند. ما می‌خواهیم همین کار را در آنجا انجام دهیم. نظر ما این است که دولت توجه ویژه ای به تیم ملی کشور داشته باشد و این ماموریت ها را به نحو احسن انجام دهد.

و افزود: حق پخش تلویزیونی ساخته شد که بسیار خوب بود. چکرز ورودی انجام شد، var انجام شد، اینها چیزهای خوبی هستند که بعداً می توانید از آنها استفاده کنید. Sedavasima این کار را انجام می دهد. آقای فروغی زحمت کشید و نامه اش را برای من فرستاد و من هم برای مجموعه خودمان فرستادم. به همه بخش ها دستور داده شد که به تیم ملی کمک کنند و نگاه مثبت داشته باشند و خوب است که صداوسیما شروع کرده است. با صداوسیما هم خیلی خوب رفتار کردیم، پول گرفتیم و خوشحالیم.

ورود دو دستگاه VAR از محل مطالبات ما به فیفا بود

تاج گفت: دو دستگاه VAR از محل مطالبات ما به فیفا رسیده است.

وی در خصوص اینکه این دستگاه ها باید کجا نصب شوند، گفت: باید با هماهنگی وزارت ورزش این کار را انجام دهیم، چرا که ورزشگاه به اندازه کافی نداریم. مالک ورزشگاه آزادی، استقلال و پرسپولیس و نه ما، خود تهزیم است. ما باید بنشینیم و با آنها صحبت کنیم، یکی از الزامات ما آن ورزشگاه است. وظیفه اصلی این دستگاه ها تربیت قضات است که انجام آن ضروری است.

از وضعیت داوری راضی نیستم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه داوری به طور کلی مشکل دارد و فقط VAR نیست، گفت: VAR کمک زیادی می کند. قضاوت نادرست چقدر موثر است؟ از وضعیت داوری راضی نیستم. بر اساس این اتفاقاتی که در داوری رخ می دهد و تمام تلاش من این است که به بهبود وضعیت پزشکی کمک کنم. اما شک نکنید که VAR در استادیوم است، زیرا VAR فقط داور را نمی بیند، مردم هم می بینند که کرنر بود، گل بود یا نبود، پنالتی بود یا نبود، همه می توانند. دیدن. همه دعواها این است که داور اگر آفساید نبود، داور پنالتی گرفت یا داور پنالتی نگرفت، همه دعواها در مورد این سه دسته است.

مدیر باشگاهی که این را می گوید نادان یا مغرض است

وی افزود: اگر بتوانیم VAR را وارد کنیم، راحت‌تر می‌توانیم داوران را ممیزی کنیم. در صحنه می فهمیم که داور این فیلم را تماشا کرده اما پنالتی را نگرفته است.
تاج در خصوص اینکه گفته می شود فدراسیون از طریق جریمه به دنبال منابع مالی است و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز با این جرایم مخالف است، گفت: این حرف ها نابجاست. کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از باشگاه های ما را 200 هزار دلار جریمه کرد. دنبال پول بود؟ خیر، ما به دنبال این هستیم که مجازاتی در نظر بگیریم تا این اتفاق تکرار نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کسر امتیاز بخشیده شد، گفت: ما نمی بخشیم. یک بند مربوط به کسر امتیاز و نظر کمیته استیناف این بود که این اتفاق نیفتد. آن مربی یا مدیر باشگاه هر که این حرف را بزند یا نادان است یا جزئی، اگر جهل است هیچی، اما اگر جزئی باشد ما کاری نمی توانیم بکنیم. آنها باید بدانند که هر رأیی که داده می شود در مرحله اول مقدماتی است. در دنیا وجود دارد. سپس در مورد آن تجدید نظر خواهد شد. نظر مورد تایید نیست.

وی افزود: بررسی به این معناست که تجدیدنظر می تواند آن رای را لغو کند. همان 2 باشگاهی که اعتراض کردند برخی از مربیانشان 5 سال محروم شدند. به همین دلیل باید به خود مراجعه کنند. درخواست تجدیدنظر رأی او را باطل کرد. جذابیت آنجا خوب بود، اینجا خوب نبود! این بد است و ما نباید آن را اینطور ببینیم. بیایید صادقانه با مردم صحبت کنیم. خوب بگوییم

تاج تصریح کرد: نمره را پس داد. می گویند چرا بازیکنان ما را ندادند، دلیل هم دارد. قرارداد بازیکن باید اصلاح شود و بعد بتواند از آن استفاده کند و این کار را کردند. همه چیز سر جای خودش است.

تعداد اعضای کمیته تدوین و تنظیم مقررات فدراسیون به زودی به 4 تا 5 نفر افزایش می یابد

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در اجرای قانون محدودیت بودجه وضعیت جدی وجود دارد. این مشکلات باید حل شود. تعداد اعضای کمیته تدوین و تنظیم مقررات فدراسیون به زودی به 4 یا 5 نفر افزایش می یابد. وظیفه شما این است که شکاف ها را پر کنید. سال اول بود و AFC بازی جوانمردانه مالی را اعلام کرد. هیچ باشگاهی با شرایط ما به این بازی عادلانه دست نخواهد یافت. فدراسیون از قبل می دانست که فیرپلی به زودی اعلام می شود و از یک سال پیش این کار را آغاز کرد.

و افزود: یک روز خود شما می گویید که این تیم یک سال پیش که این کار را شروع کرد، باهوش بود. بازی جوانمردانه مالی به همه ابلاغ شده و از سال آینده اعمال خواهد شد. ما امکان تعدیل قراردادها را داریم. اگر به طور ناگهانی اعلام می شد که هیچ تیمی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آمادگی ندارد، برای کشور بسیار بد است. توهین و اظهار نظر برخی از دوستان که در جریان نیستند هم می شنویم. اگر می دانستند و می فهمیدند بهتر صحبت می کردند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.