افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

هیچ معلولی بیمه اضافی ندارد!

  • کد خبر : 171352
هیچ معلولی بیمه اضافی ندارد!

علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان درباره خدمات بیمه سلامت به افراد دارای معلولیت گفت: حتی یک معلول بیمه تکمیلی ندارد و پوشش بیمه سلامت آنقدر پایین است که توانبخشی را پوشش نمی دهد. تجهیزات. بیمه درمانی معلولان بسیار کم و فقط در بیمارستان های دولتی است. بسیاری از ناتوانی ها درمان […]

علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان درباره خدمات بیمه سلامت به افراد دارای معلولیت گفت: حتی یک معلول بیمه تکمیلی ندارد و پوشش بیمه سلامت آنقدر پایین است که توانبخشی را پوشش نمی دهد. تجهیزات. بیمه درمانی معلولان بسیار کم و فقط در بیمارستان های دولتی است. بسیاری از ناتوانی ها درمان های تخصصی دارند، اما این درمان ها در بسیاری از بیمارستان های دولتی وجود ندارد.

وی با طرح این سوال که هزینه بیمه تکمیلی معلولان که در سال 92 تا 93 وجود داشت به کجا می رود؟، تصریح کرد: قبل از این همه معلولان بیمه تکمیلی داشتند اما در حال حاضر بیمه تکمیلی معلولان نداریم و این . ، در برخی موارد لازم است افراد ناتوان از داروهای بسیار گران قیمت استفاده کنند.

وضعیت داروهای معلولین

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان درباره داروهای معلولان گفت: به ندرت با مشکل تامین داروی معلولان مواجه هستیم چرا که البته داروهای مشابه در کشور تولید می شود. کمیساریای عالی سازمان ملل متحد کمیسر حقوق بشر: زمانی که به تهران آمدید، از اقدامات یکجانبه آمریکا در تحریم کشورها و ناکارآمدی سازمان ملل انتقاد کردم، زیرا من به عنوان یک فرد معلول حق دارم از امکانات موجود در دنیا برای افزایش بهره مند شوم. کیفیت زندگی من

وی با بیان اینکه از کیفیت مددکاری اجتماعی نسبت به سال های گذشته رضایت دارم اما از کمیت خدمات اجتماعی برای معلولان راضی نیستم، افزود: در حال حاضر خدمات اجتماعی در سامانه شفاف تری به معلولان ارائه می شود.

کامران عروان، مدیرعامل جامعه معلولان ایران نیز درباره خدمات بیمه سلامت به معلولان گفت: بیمه های پایه مانند بیمه اجتماعی و خدمات درمانی، تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولان را پوشش نمی دهند، هرچند بیمه شرایط بهتری از نیروهای مسلح داریم. و بانک ها این کار را کرده اند، اما در مجموع ما در این زمینه از کشورهای منطقه عقب هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.