افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

ملیت یکی از تروریست ها مشخص شد. دستگیری ۱۱ نفر از اعضای شبکه پشتیبانی در ۶ استان

  • کد خبر : 171331
ملیت یکی از تروریست ها مشخص شد.  دستگیری ۱۱ نفر از اعضای شبکه پشتیبانی در ۶ استان

به گزارش بازار، روابط عمومی وزارت اطلاعات دقایقی پیش در اطلاعیه شماره یک جزئیاتی از حادثه تروریستی کرمان را منتشر کرد که به شرح زیر است: با تاسف و تاثر فاجعه تروریستی اخیر که در سالروز شهادت رهبر کبیر جهان اسلام، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (ره) رخ داد و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان […]

به گزارش بازار، روابط عمومی وزارت اطلاعات دقایقی پیش در اطلاعیه شماره یک جزئیاتی از حادثه تروریستی کرمان را منتشر کرد که به شرح زیر است:

با تاسف و تاثر فاجعه تروریستی اخیر که در سالروز شهادت رهبر کبیر جهان اسلام، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (ره) رخ داد و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان را تسلیت عرض می نمایم. خواهشمند است این سرود را به ملت سرافراز ایران، مردم «سلیمانی پور» کرمان و به ویژه خانواده های داغدار عزیز بخوانید و با درخواست حقیرانه از دروازه احدیت برای شفای عاجل و کامل مجروحان، قرائت توجه ملت شریف ایران:

1. سربازان گمنام امام زمان (عج) اندکی پس از این حادثه مرگبار اولین ردپای عوامل تروریستی داعش را کشف کردند و با همکاری تمامی نیروهای امنیتی سایر عوامل همکاری و حمایت از تروریست ها و سایر جنایتکاران احتمالی را شناسایی کردند. ، اجرای قانون و اطلاعات کشور اقدامات گسترده ملی اطلاعاتی، فنی و امنیتی را اجرا کرد.

2. از دو عامل انتحاری کشته شده، یکی از اتباع تاجیکستان بوده و هویت عامل دوم هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

3. پس از شناسایی عوامل ورود تروریست ها به کشور، اولین عملیات دستگیری بعد از ظهر روز حادثه انجام شد.

4. صبح روز بعد (پنجشنبه 23 دی ماه) محل سکونت دو تروریست کشته شده در حومه شهر کرمان شناسایی و دو نفر از عوامل پشتیبانی و تامین کننده محل سکونت مذکور شناسایی و دستگیر شدند. .

5. در این عملیات 9 نفر از اعضای شبکه پشتیبانی گروهک تروریستی و وابستگان آن در 6 استان کشور شناسایی و بازداشت شدند. این عملیات قطعا تا دستگیری آخرین فردی که به هر نحو و به هر میزان در حمایت از تبهکاران بوده ادامه خواهد داشت.

6. عدم اعلام تا این لحظه به دلیل کشف مواد منفجره ساخته شده در محل سکونت تروریست ها بود که می تواند حاکی از احتمال حضور و ارجاع سایر عوامل برای حمل مواد منفجره و استفاده از آنها در مکان های دیگر باشد. . برخی از تجهیزات کشف شده عبارتند از: 2 جلیقه انفجاری، 2 دستگاه کنترل از راه دور، 2 چاشنی انفجاری، چندین هزار گلوله مورد استفاده در جلیقه های انفجاری، سیم کشی تهیه شده برای جلیقه ها و مقادیری مواد اولیه انفجاری.

7. از آنجایی که عملیات شناسایی و اقدامات تامین ثانویه در داخل و خارج از کشور با تمامی توانمندی های موجود در حال انجام است، بقیه اطلاعات به دست آمده در فرصت مناسب به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.

8. حضور گسترده ملت شریف ایران اسلامی در ادامه مجالس بزرگداشت شهید سلیمانی (ره) و تشییع شهدا و محکومیت شدید آن اقدام کور تروریستی همچون همیشه. خنثی کردن فتنه ها و توطئه های دشمنان از جمله مزدوران داعش و سازندگان آمریکایی و صهیونیستی داعش بوده و خواهد بود. سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تعظیم در برابر عظمت این ملت بزرگ به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اطمینان می دهند که «سربازان راه سلیمانی پاسخ سختی به شر جنایتکاران خواهند داد».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.