افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

قلعه نویی: بازی مقابل بورکینافاسو نتایج خوبی به ما داد

  • کد خبر : 171316
قلعه نویی: بازی مقابل بورکینافاسو نتایج خوبی به ما داد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی در دیدار دوستانه مقابل بورکینافاسو گفت: هدف ما آماده سازی بازیکنان برای جام ملت ها است. ما برنامه ریزی کردیم که بازیکنان در 24 در بهترین حالت خود باشند. به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری 2 بر یک بورکینافاسو […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی در دیدار دوستانه مقابل بورکینافاسو گفت: هدف ما آماده سازی بازیکنان برای جام ملت ها است. ما برنامه ریزی کردیم که بازیکنان در 24 در بهترین حالت خود باشند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری 2 بر یک بورکینافاسو در دیداری دوستانه در جزیره کیش گفت: اتفاقات کرمان را به مردم تسلیت می گویم و صبر و شکیبایی می خواهم. . برای بازماندگان برای آن مرحوم آمرزش دارم.

وی در ادامه بیان کرد: از زحمات دکتر پویان متخصص اورولوژی بیمارستان لاله در یک ماه گذشته تشکر می کنم. از مسئولان و مردم کیش هم تشکر می کنم. از همه رسانه ها هم تشکر می کنم.

قلانوی ادامه داد: سعی کردیم قبل از آمدن به قطر یک مسابقه انجام دهیم و این دیدار برای ما خوب بود زیرا حریف ما تیمی قدرتمند، سریع و بدنی بود. این دستاورد خوبی برای ما بود و دو تیم پس از دو جلسه تمرین در زمین مقابل بورکینافاسو به میدان رفتند. هدف ما این است که بازیکنان را از نظر بدنی برای جام ملت ها آماده کنیم. برنامه ریزی کردیم که بازیکنان در 24 بهترین حالت خود را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: لیدرهای کیش زحمت کشیدند. موضوع مهمی بود که اتفاق افتاد و تیم ملی در جایی متفاوت از تهران سازماندهی شد. امیدوارم سران کیش به فکر ساخت تیم و ورزشگاه بزرگتر باشند. بازی خوبی بود و یکی دو بازیکن جوان را امتحان کردیم و خوب بودند. مشکل این بود که موقعیت های خیلی خوبی خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم. این خطرناک است و فیلم ها باید بررسی شوند و این خطاهای کوچک برطرف شوند. من از بازیکنانم راضی هستم. پس از دریافت گل، تلاش ها بیشتر شد و در نیمه اول می توانستیم 3 گل دیگر به ثمر برسانیم و در نیمه دوم قیدی فرصت خوبی را از دست داد. باید روی این مسائل کار کنیم چون در مراحل بالاتر جام ملت ها با چنین شرایطی مواجه نمی شویم.

قلعه نویی در واکنش به شرایط تیم ملی با حمایت مسئولان توضیح داد: مردم همیشه در بدترین شرایط نشان دادند که چقدر عالی هستند. مطبوعات و رسانه ملی الگوی دیگری شد و همه بحث حمایتی داشتیم و سرباز این شهرک هستیم. امیدواریم از این فرصت استفاده کنیم و مردم را خوشحال کنیم. کانون مربیان کمپینی برای حمایت از ما راه اندازی کرد و هر روز یکی دو پیشکسوت با بازیکنان صحبت می کنند و من از آنها ممنونم. از مجید جلالی هم تشکر می کنم که بحث حمایتی دارد و از توصیه های دیگران استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: سعید دخی چند روز پیش اینجا بود و نظراتش را به ما گفت و ما هم استفاده کردیم. من به این تیم امیدوارم و تغییرات زیادی ایجاد کرده ایم. در هر دو نیمه بازیکنان موقعیت ایجاد کردند و حتی گلی که زدیم موقعیت جدی نبود و از بدشانسی توپ وارد دروازه شد. امیدوارم در روزهای باقیمانده بتوانیم قبل از شروع مسابقات مشکلات تاکتیکی خود را در خط هجومی حل کنیم.

قلانویی درباره اعتمادش به سامان قدوس و تمجید از این هافبک گفت: در گذشته به ما حمله می کردند چون فوتبال خاصی بازی می کردیم. تیم هایی که او هدایتش را برعهده داشت با دو بازیکن بازی می کرد اما با تبلیغات منفی. در استقلال، جانواریو و جباری، در سپاهان جانواریو و نویدکیا، در تراکتور سروش رفیعی و کرار و در ذوب آهن مثل الان در تیم ملی از بازیساز استفاده می کنیم. در مورد قدوس هم به آقای خراطی گفتم این بازیکنی است که مد نظر من است و دنبال بازیکن دیگری می گشتیم اما کسی را پیدا نکردیم که کاری را که ما می خواهیم برای ما انجام دهد.

و افزود: دوست داریم بازیکن دیگری از این دست داشته باشیم. اگر قبلا برایش ارزش بیشتری قائل بودند بیشتر کمک می کرد و امروز با پاس هایش به ما فضا داد. امروز با او صحبت کردم و به او گفتم که شاید گرفتن پست سخت باشد اما حفظ آن سخت تر است. او باید بیشتر تلاش کند و کار را حفظ کند و همین قول را به من داد. سایر بازیکنان نیز در هر دو نیمه مبارزه کردند. به آنها گفتم از فرصت های از دست رفته ناراحت نیستم، اما خوشحالم که هر دو بار با حریفان مبارزه کردند.

ادامه بده…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.