افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

افزایش تعداد دانش آموزان شهید در حمله تروریستی کرمان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 171276
افزایش تعداد دانش آموزان شهید در حمله تروریستی کرمان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رضایی افزود: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه به گلزار شهدای کرمان، ۲۲ دانش. دانشجو کرمانی به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: تعداد شهدای حادثه تروریستی 22 دی در گلزار شهدای کرمان 85 نفر اعلام شده است که از این تعداد 22 نفر دانمارکی هستند. دانشجو از این […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رضایی افزود: در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه به گلزار شهدای کرمان، ۲۲ دانش. دانشجو کرمانی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: تعداد شهدای حادثه تروریستی 22 دی در گلزار شهدای کرمان 85 نفر اعلام شده است که از این تعداد 22 نفر دانمارکی هستند. دانشجو از این تعداد 11 نفر دختر و 11 نفر پسر هستند.

رضایی گفت: دو تن از شهدای حادثه کرمان اهل شهرستان بودند. نرماشیردو نفر از شهرستان زرند و 18 نفر از شهرستان کرمان مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک و دو کرمان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: از 22 شهید استان کرمان یک دانش آموز دانمارکی است. دانشجو با نیازهای ویژه، 10 دانش. دانشجو در مقطع ابتدایی 5 دانش آموز از هنرستان های فنی و حرفه ای و 6 دانش آموز آموزش و پرورش دانشجو مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری است.

رضایی تصریح کرد: چند تن از دانش آموزان و فرهنگیان استان نیز قسمتی از مصدومان این حادثه در بیمارستان های کرمان بستری هستند و روند درمان آنها تحت نظر است.

وی گفت: جمعی از معاونت شورای آموزش و پرورش استان از ابتدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با امدادرسانی به بیمارستان های کرمان و امدادرسانی به خانواده های شهدای دانمارکی پیگیر روند درمانی دانش آموزان و فرهنگیان هستند. دانشجو این حادثه تروریستی در دستور کار این گروه قرار دارد.

پیش از این به گفته وزیر آموزش و پرورش تعداد شهدای دانش دانشجو در حمله تروریستی کرمان 20 نفر کشته شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.