افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

به روز رسانی دوج کوین عرضه شد. ویژگی های جدید Dogecoin چیست؟

  • کد خبر : 17099
به روز رسانی دوج کوین عرضه شد.  ویژگی های جدید Dogecoin چیست؟

میچی لومین (Michi Lumin) یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین از انتشار نسخه 0.1.2 کتابخانه libdogecoin خبر داد. در این به روز رسانی، امکاناتی برای پشتیبانی از طرح BIP39 برای تولید عبارات بازیابی معرفی شده است. به گزارش کریپتواسلیت، لومین در توییت خود انتشار 0.1.2 کتابخانه دوج کوین را «ارتقایی بزرگ» خواند و بررسی کرد این […]

میچی لومین (Michi Lumin) یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین از انتشار نسخه 0.1.2 کتابخانه libdogecoin خبر داد. در این به روز رسانی، امکاناتی برای پشتیبانی از طرح BIP39 برای تولید عبارات بازیابی معرفی شده است.

به گزارش کریپتواسلیت، لومین در توییت خود انتشار 0.1.2 کتابخانه دوج کوین را «ارتقایی بزرگ» خواند و بررسی کرد این بروزرسانی ویژگی‌های قدیمی را اضافه کرده و باگ‌های نسخه را اصلاح کرده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بروزرسانی، پشتیبانی از طرح BIP39 است. این طرح برای اولین بار در شبکه بیت کوین مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر توسط بسیاری از کیف پول ها برای تولید عبارات بازیابی استفاده می شود. علاوه بر این، این بروزرسانی از استانداردهای موجود از جمله BIP32، BIP44 و SLIP44 را به شبکه دوج کوین اضافه می‌کند.

اضافه شدن پشتیبانی از استانداردهای معانی در شبکه دوج کوین است که کاربران، گزینه‌های بیشتری در رابطه با عبارت‌های بازیابی خود خواهند داشت. در دنیای رمزارزها، منظور از عبارت بازیابی یا seedphrase مجموعه کلماتی است که به عنوان راهی برای باز کردن اطلاعات کیف پول استفاده می شود. لومین همچنین می‌شود از زبان‌های مختلف برای تولید ابارات بازیابی پشتیبانی می‌شود.

یکی دیگر از بخش‌های این بروزرسانی، قابلیت تولید QR کد را افزایش می‌دهد که در تراکنش‌های موبایلی به کیف پول‌های استفاده می‌شود.

به گفته لومین، در این آپدیت توسعه‌دهندگان می‌توانند از یونیکد فاز فعلی ماه (یونیکد فاز ماه) برای کارهای خلاقانه خود استفاده کنند. اصطلاح «قیمت دوج کوین تا ماه» یک اصطلاح رایج میان طرفداران این میم کوین است که الهام قرار دادن این ویژگی در دوج کوین شده است.

سایر ویژگی های مربوط به این بروزرسانی در حساب توییتری لومین و گیت هاب بنیاد دوج کوین توضیح داده شده است.

در زمان نگارش این خبر، هر دوج کوین با افتی ۱.۶۶ درصدی نسبت به شبانه روز گذشته با قیمت ۰.۰۷۴ دلار دلار می‌شود و رمزارز DOGE در رده هشتم بازار رمزارزها قرار دارد.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-25 17:44:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.