افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین کرم پودرهای مناسب برای چین و چروک صورت / شما که 40 ساله هستید از هیچ کرمی استفاده نکنید زیبا جان

  • کد خبر : 170963
بهترین کرم پودرهای مناسب برای چین و چروک صورت / شما که 40 ساله هستید از هیچ کرمی استفاده نکنید زیبا جان

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما روزی به سنی می رسیم که چند یا چند چین و چروک روی صورت خود داریم. روال با افزایش سن تغییر می کند و اکنون شما که در سی سالگی خود هستید، قطعاً باید از تعدادی از محصولات پوستی برای چین و چروک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما روزی به سنی می رسیم که چند یا چند چین و چروک روی صورت خود داریم. روال با افزایش سن تغییر می کند و اکنون شما که در سی سالگی خود هستید، قطعاً باید از تعدادی از محصولات پوستی برای چین و چروک پوست استفاده کنید، در حالی که در دهه بیست سالگی به آنها نیازی نداشتید! خطوط و چین و چروک های ظریف، از دست دادن رطوبت و قابلیت ارتجاعی پوست که به طور طبیعی با افزایش سن رخ می دهد و کاهش تولید کلاژن از جمله مواردی است که باعث می شود شما محصول جدیدی را انتخاب کنید.

علاوه بر این باید آرایش خود را نیز تغییر دهید زیرا همانطور که گفتیم نیازهای پوست شما تغییر کرده است و حالا مثلا به کرم پودری نیاز دارید که علاوه بر زیبایی خاصیت برجسته نکردن چین و چروک را داشته باشد. صورت را کدر و کدر کنید، چین و چروک را برجسته نکنید!

اما نگران نباشید زیرا در اینجا قصد داریم چند برند جذاب کرم پودر را بشناسیم که برای پوشاندن مناسب این چین و چروک ها ساخته شده اند و کمک بسیار قوی ای هستند. پس با ما همراه باشید

1- کرم پودر Dior Forever

این پودر کرم ، برخلاف پایان مات ، هنوز هم طبیعی و به نظر می رسد روی پوست شما. فراموش نکنید که کرم پودر نباید برای چین و چروک غلیظ باشد و کرم پودر فوراور حتی حاوی فلوفلوگوپیت مصنوعی است که به جذب چربی و محو شدن ظاهر بافت و منافذ کمک می کند. ماندگاری 24 ساعته این محصول بر روی پوست صورت شما را چه در مقابل دوربین و چه در جلسات و مراسم حضوری بسیار زیباتر می کند. از آنجایی که ترکیبات این کرم پودر ۸۶ درصد درمانی است، استفاده از آن برای خانم های بالای ۴۰ سال که چین و چروک روی صورت خود دارند نیز مناسب است.

تحت عنوان

2- کرم پودر طبیعی تابشی نابالغ

این برند کرم پودر در واقع تاثیری طبیعی دارد و در عین حال پوشانندگی بالایی دارد، ایجاد سنگینی نمی کند و همین ویژگی ها نام این محصول را در لیست بهترین کرم پودرهای اصلاح کننده چروک صورت قرار داده است. این محصول آمریکایی برای همه انواع پوست مناسب است و دارای فناوری سازگاری پوست است. پودر کرم Nares توسط متخصصان پوست مورد آزمایش قرار گرفته است و حاوی مواد مضر مانند پارابن ، الکل ، عطرها یا آلرژن ها نیست. یکی دیگر از ویژگی های مثبت Natural Radiant مقاومت آن در برابر تعریق و رطوبت، بدون محو شدن و اکسید شدن است و خاصیت ضد آکنه آن باعث محبوبیت بیشتر آن شده است!

تحت عنوان

3- کرم پودر لیفتینگ دبورا

محصول لیفتینگ دبورا با ترکیبی از ویتامین ها و سنتلا که معمولاً با نام سنتلا آسیاتیکا شناخته می شوند، برای آبرسانی به پوست و نرمی و لطافت صورت، فرموله شده و به عنوان تقویت کننده جوان کننده، می تواند بلافاصله ظاهری درخشان و صاف به شما بدهد. هدیه ای که به وضوح برجسته است. این پودر کرم مایع بسیار سبک است ، برای همه رنگ های پوستی مناسب است و با متحد کردن رنگ آن ، علائم پیری را پنهان می کند. پودر کرم آسانسور فوری دبورا ایتالیایی توسط متخصصان پوست مورد آزمایش قرار گرفته است و اثر بلند کردن فوری دارد. این محصول حاوی SPF30 نیز می باشد.

تحت عنوان

4- کرم پودر مرطوب کننده شیگلام

این پودر کرم دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی است و از خشکی پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این ، بافت نور ، لوسیون مانند این پودر کرم یک اثر شبنم و غیر مات بر روی پوست ایجاد می کند. به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از بهترین اصلاح کننده های چین و چروک صورت ذکر کرد. این کرم پودر با فرمولاسیون پیشرفته و فوق سبک خود، منافذ پوست را مسدود نمی کند، احساس چربی و سنگینی ایجاد نمی کند، روند تنفس سلول های پوست را قطع نمی کند و باعث ایجاد جوش و حساسیت نمی شود. پودر کرم هیدرا Shiglam بر روی حیوانات آزمایش نمی شود و می تواند روزانه یا حتی به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.