افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

هواوی میت ایکس 3 با بدنه ظریف تر و سخت افزار قوی تر معرفی شد

  • کد خبر : 17077
هواوی میت ایکس 3 با بدنه ظریف تر و سخت افزار قوی تر معرفی شد

بالاخره جدیدترین تاشو هواوی با نام کامل هواوی میت ایکس 3 (Huawei mate x3) معرفی شد از خیلی جهات یک محصول برجسته و عالی است. این گوشی بسیار از نسل قبلی خود است و تنها 239 گرم وزن است که حتی 24 هم از زد 4 هم کمتر است. اما نکته ای در اینجاست که […]

بالاخره جدیدترین تاشو هواوی با نام کامل هواوی میت ایکس 3 (Huawei mate x3) معرفی شد از خیلی جهات یک محصول برجسته و عالی است. این گوشی بسیار از نسل قبلی خود است و تنها 239 گرم وزن است که حتی 24 هم از زد 4 هم کمتر است. اما نکته ای در اینجاست که این کاهش عوارض منفی و هواوی به خوبی از طراحی محصول خود و ویژگی هایی مانند نمایش بزرگ بزرگ، باتری پرظرفیت و دوربین زوم پریسکوپی پریسکوپی را در آن حفظ می کند. همچنین، خوشحال‌تر می‌شود اگر بدانید، میت ایکس 3 بدنه بسیار ظریفی دارد و آن را در حالت تنها بسته 5.3 میلی‌متر است.

هواوی میت ایکس 3

این گوشی تاشو کتابی مانند سایر مدل‌های مشابه دارای دو صفحه نمایش داخلی و بیراسنی. صفحه نمایش بیرونی قطر 6.4 اینچی داشته و تصویری تصویری 2504 در 1080 پیکسل با نسبت 20.9 به 9 ارائه می‌کند. در قسمت داخلی صفحه نمایش اصلی و بزرگ گوشی قرار دارد که یک 7.85 اینچی با نمای 2496 در 2224 و نسبت نسبت 8 به 7.1 است.

هواوی میت ایکس 3

هواوی میت ایکس 3 نیز کسب گلکسی زد 4 گواهینامه ipx8 را کرده در برابر نفوذ آب مقاوم است. در واقع این اولین گوشی تاشو ساخت شرکتی غیر سامسونگ است که چنین ویژگی هایی را ارائه می کند. هواوی قابلیت اتصال ماهواره‌ای دو طرف را هم به میت ایکس 3 اضافه کرده است.

هواوی میت ایکس 3

سیستم لولای قدیمی برای میت ایکس 3 طراحی شده است بسیار کارآمدتر است و هنگام بسته شدن گوشی تقریباً هیچ فاصله‌ای بین آن باقی نمی‌ماند. صحبت هواوی که نمایشگر داخلی هیچ چروک و تایی ندارد که درست قضاوت کند تا زمان ورود گوشی به بازار منتظر بمانیم. لولای میت ایکس 3 علاوه بر کارکرد اصلی، به عنوان پایه نگهدارنده نیز می‌کند و به کمک می‌توان گوشی را در چند حالت مختلف روی صفح قرار داد و اقدام به تماس تصویری یا عکاسی عکاسی سلفی سلفی کرد. یک حالت صفحه برای تماس‌های ویدیویی و تماشای ویدی و حالت جدید میز خواب در نظر گرفته شده است که در طول شب شب آب و هوا و زمان را نشان می‌دهد.

هواوی میت ایکس 3

هواوی میت ایکس 3 در قسمت پشت بدنه دارای سه لنز دوربین است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم دارد که کدام یک از طرف بدنه قرار گرفته است. دوربین سه‌گانه پشتی سنسورهای اصلی اصلی 50 مگاپیکسل از نوع عریض عریض نوع عریض تبدیل شدن به گشودگی دیافراگم دیافراگم f/1.8، فوق 13 مگاپیکسل (گشودگی دیافراگم f/2.2) و تله فوتوی 12 مگاپیکسلی برابر با گاپیکسلی 12 مگاپیکسلی /3.4) می‌باشد.

هواوی میت ایکس 3

گوشی نسل جدید هواوی سیستم عامل داخلی این شرکت هارمونی هارمونی او 3.1 را به صورت پیش فرض اجرا می کند و برای پردازش اطلاعات به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 متکی متکی. البته، از هواوی از خرید مودم های 5g منع شده و تحریم آمریکا قرار گرفته است میت ایکس 3 که از شبکه های 4g پشتیبانی می کند.

انرژی مورد نیاز میت ایکس 3 توسط یک باتری 4800 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 وات و بی سیم 50 وات باتری می‌شود. این گوشی فعلا در چین عرضه می شود و هنوز در عرضه جهانی آن حرفی به میان نیامده است. قیمتی هم که برای نسخه‌های 256 دانشنامه، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی این گوشی به ترازهای 1999، 2050 و 2340 دلار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.