افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

شهید گمنام آرمیده در «گلگیر» مسجد سلیمان شناسایی شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 170714
شهید گمنام آرمیده در «گلگیر» مسجد سلیمان شناسایی شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس آرمیده پس از ۴۱ سال در شهرستان گلگیر استان خوزستان شناسایی شد. این شهید والامقام معروف به شهید جاویدالاثر با آزمایش DNA شناسایی شد و امید 41 ساله خانواده خاکستر نهایی شد. این گل لاله صورتی از کفن […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس آرمیده پس از ۴۱ سال در شهرستان گلگیر استان خوزستان شناسایی شد.

این شهید والامقام معروف به شهید جاویدالاثر با آزمایش DNA شناسایی شد و امید 41 ساله خانواده خاکستر نهایی شد.

این گل لاله صورتی از کفن شهید خلیل شادمانی اهل روستای حیران شهرستان همدان است که در دوران دفاع مقدس به همراه دیگر رزمندگان به جبهه رفت و در عملیات آزادسازی خرمشهر شرکت کرد.

در بهار سال 61 از تیپ ذوالفقار به عنوان سرباز به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و در عملیات بیت المقدس مجروح و به اسارت دشمن درآمد. بعثی درآمد.

این شهید همدانی پس از اسارت به دست دشمن، به بیمارستان بصره منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و پیکر پاکش در عراق به خاک سپرده شد.

پیکر پاک شهید خلیل شادمانی پس از سالها غربت روز پنجشنبه 26 آبان 1396 به همراه یک شهید گمنام دیگر در سالروز شهادت غریبانه حضرت علی بن موسی رضایت (به) وی در شهر گلگیر مسجد سلیمان تشییع و با یاد و خاطره شهدای این شهر آرام گرفت.

اینک پس از پنج سال تشییع پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام شهرستان گلگیر با آزمایش DNA شناسایی شد و خانواده محترم ایشان پس از 41 سال به دیدار ایشان رفتند. علامت مادرزادی بعد.

مراسم استقبال از خانواده شهید جلیل شادمانی روز جمعه 24 دی ماه 1402 از ساعت 9 صبح برگزار می شود و جمعی از مردم، جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران مسجد سلیمان و ایثارگران حضور خواهند داشت. شهر گلگیر در این برنامه

این آیین معنوی از سه راه گلگیر در مسیر مسجد سلیمان می آید. هفتکل آغاز می شود و تا یاد و خاطره شهدای گمنام این شهر ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.