افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

لژیونر پرسپولیس در یک قدمی تیمش قرار دارد

  • کد خبر : 170669
لژیونر پرسپولیس در یک قدمی تیمش قرار دارد

یوسف گازی بگوویچ اولین هدف دینامو برای پست دفاع راست است، اما باشگاه زاگربی برای به دست آوردن او باید دو میلیون یورو هزینه کند. آخرین مهلت رسمی برای این انتقال 15 ژانویه است، اما همه چیز می تواند ظرف یک هفته تکمیل شود، زیرا دینامو می خواهد به سرعت بداند ترکیب آنها برای نیم […]

یوسف گازی بگوویچ اولین هدف دینامو برای پست دفاع راست است، اما باشگاه زاگربی برای به دست آوردن او باید دو میلیون یورو هزینه کند. آخرین مهلت رسمی برای این انتقال 15 ژانویه است، اما همه چیز می تواند ظرف یک هفته تکمیل شود، زیرا دینامو می خواهد به سرعت بداند ترکیب آنها برای نیم فصل آینده چگونه خواهد بود و آنها باید با ستاره عجله کنند زیرا یکی از باشگاه های یونانی نیز علاقه مند هستند. این بازیکن چیزهای زیادی برای خرید دارد.

عکسی از این ستاره در حال تفریح ​​با دوستانش در زاگرب در سال جدید در رسانه ها دست به دست شد و به احتمال پیوستنش به دینامو افزود اما بعداً گفته شد که او به دلایل شخصی و عدم مذاکره در زاگرب بوده است. با دینامو اما سرگئی جاکرویچ، سرمربی این تیم نمی تواند علاقه خود را به این ستاره پنهان کند.

گازی بگوویچ در ماه مارس 24 ساله می شود و همچنین می تواند در پست دفاع چپ بازی کند زیرا با هر دو پا خوب بازی می کند. از سال 2020 در استورم گراتس اتریش بازی می کند.

باشگاه دینامو از سال 2020 صادق محرمی 27 ساله را در پست دفاع راست در اختیار دارد و این ستاره نزدیک به 150 بازی برای تیم ملی کرواسی انجام داده است. این بازیکن که در این فصل 10 بازی برای دینامو انجام داده، در آستانه انتقال به باشگاه الشباب لیگ عربستان بود که پس از اخراج ایگور بیشجان از این تیم، این انتقال محقق نشد. دینامو در این بازار نقل و انتقالات به دنبال دفاع راست جدید است و در صورت یافتن، نیازی به حضور محرمی نخواهد داشت.

این بازیکن ایرانی تا تابستان 2025 قرارداد دارد و هم اکنون با تیم ایران برای حضور در جام ملت های آسیا تمرین می کند. دینامو در این مدت روی انتقال یوسف گازی بگوویچ کار خواهد کرد. اگر هماهنگی های لازم برای انتقال او به موقع انجام شود، گازیبگوویچ جای ستاره ایرانی را در ترکیب خواهد گرفت.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.