افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

یک دکمه هوش مصنوعی به صفحه کلید مایکروسافت ویندوز اضافه شده است

  • کد خبر : 170658
یک دکمه هوش مصنوعی به صفحه کلید مایکروسافت ویندوز اضافه شده است

بر اساس گزارش های بازار، کلید Copilot که در سمت راست نوار فاصله قرار می گیرد، اولین تغییر در چیدمان صفحه کلید ویندوز از زمانی است که مایکروسافت کلید Windows/Start را در سال 1994 اضافه کرد. این تغییر نشان دهنده تعهد این شرکت به شرکت با ابزار مصنوعی است. Intelligence و شرکای سخت افزاری مایکروسافت، […]

بر اساس گزارش های بازار، کلید Copilot که در سمت راست نوار فاصله قرار می گیرد، اولین تغییر در چیدمان صفحه کلید ویندوز از زمانی است که مایکروسافت کلید Windows/Start را در سال 1994 اضافه کرد. این تغییر نشان دهنده تعهد این شرکت به شرکت با ابزار مصنوعی است. Intelligence و شرکای سخت افزاری مایکروسافت، رایانه های شخصی ویندوز 11 را با دکمه Copilot در نمایشگاه CES در روزهای آینده معرفی خواهند کرد و به مرور زمان این دکمه به یکی از ویژگی های ضروری تبدیل خواهد شد.

این میانبر به کاربران کمک می کند تا با کمک هوش مصنوعی تصاویر بنویسند، ایمیل بنویسند و متون را خلاصه کنند.

این شرکت سال 2024 را به عنوان “سال AI PC” می بیند که منعکس کننده روند مشابهی در میان سازندگان تلفن های هوشمند برای معرفی مدل های خود به عنوان “تلفن های هوش مصنوعی” است. این عناوین به تنهایی وزن زیادی ندارند، اما مایکروسافت سال گذشته را صرف بازسازی بزرگترین محصولات خود با فناوری هوش مصنوعی کرده است که می تواند محتوای جدیدی را از مجموعه داده های عظیم تولید کند. این لیست اکنون شامل ویندوز، آفیس، موتور جستجوی بینگ، نرم افزارهای امنیتی و محصولات مالی و مصرفی است. این کار مبتنی بر فناوری GPT-4 OpenAI است که مایکروسافت 13 میلیارد دلار در آن سرمایه گذاری کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، نفوذ مایکروسافت به خدمات هوش مصنوعی هنوز به افزایش فروش برای سازندگان دستگاه تبدیل نشده است، زیرا ویژگی‌های جدید Copilot هم برای دستگاه‌های جدید و هم در حال گسترش است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.