افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

حمله تروریستی کرمان خارج از محدوده امنیتی تعریف شده رخ داد

  • کد خبر : 170608
حمله تروریستی کرمان خارج از محدوده امنیتی تعریف شده رخ داد

آفتاب نیوز: در پی حمله تروریستی بعدازظهر چهارشنبه در کرمان که منجر به شهادت قریب به 100 نفر از هموطنانمان شد، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون قضایی اظهار داشت: حمله در کرمان یک حمله تروریستی و ماموران بود. استکبار بین المللی، آمریکا و صهیونیست ها در آن نقش داشتند. کینه ای که […]

آفتاب نیوز:

در پی حمله تروریستی بعدازظهر چهارشنبه در کرمان که منجر به شهادت قریب به 100 نفر از هموطنانمان شد، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون قضایی اظهار داشت: حمله در کرمان یک حمله تروریستی و ماموران بود. استکبار بین المللی، آمریکا و صهیونیست ها در آن نقش داشتند. کینه ای که نسبت به مسلمانان و از جمله حاج قاسم داشتند باعث شد که این حادثه را ایجاد کنند. مردم ایران امید خود را به سازمان های بین المللی و کشورهایی که تروریست در دامان خود دارند از دست داده اند. به این معنا تاکید می کنیم که نیروهای نظامی و انتظامی، مراجع قضایی باید پیگیری کنند و ماموران شناسایی و به شدت مورد تحریم قرار گیرند.

وی افزود: این ضایعه را به همه خانواده های عزیز تسلیت می گویم که همه ملت ایران از این حادثه ناراحت هستند و اقدام دولت به عنوان عزای عمومی بیانگر این واقعیت است که ملت ایران از این حادثه ناگوار غمگین شده اند و روز پنجشنبه عزای عمومی اعلام شد.»

وی گفت: بر اساس جزئیات این حمله در خارج از محدوده امنیتی تعریف شده صورت گرفته اما با توجه به زیاد بودن تعداد زائران قربانیان انسانی برجای گذاشته است.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران به این حمله تروریستی چه می تواند باشد؟ وی گفت: اسرائیلی ها در حال غرق شدن هستند و برای نجات خود دست به هر کاری می زنند. یکی از فرماندهان حماس به شهادت رسید. طی یک حرکت هولناک زنان و کودکان و افراد بی گناهی که در بین زائران حاج قاسم بودند در منطقه کرمان به شهادت رسیدند.

بهترین پاسخ برای آنها این است که اولاً چهره مستکبر خونشمی کوریا شناسایی شده است. ثانیاً با تقویت جبهه مقاومت و انتقام گیری سخت و سخت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه، انتقام جویی صورت خواهد گرفت که با اقدام مناسب همراه با برنامه ریزی از سوی مسئولان انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.