افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

بهره برداری از 402 پروژه توزیع برق همزمان با سفر رئیس جمهور به زنجان

  • کد خبر : 170271
بهره برداری از 402 پروژه توزیع برق همزمان با سفر رئیس جمهور به زنجان

گزارش کردن بازار به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی با اشاره به اینکه طرح های توزیع برق قابل استفاده در استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 402 میلیون ریال اجرا و تکمیل شده است، گفت: با ساعت کاری 24 ساعته. تلاش همکاران این پروژه ها در بازه زمانی هفته […]

گزارش کردن بازار به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی با اشاره به اینکه طرح های توزیع برق قابل استفاده در استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 402 میلیون ریال اجرا و تکمیل شده است، گفت: با ساعت کاری 24 ساعته. تلاش همکاران این پروژه ها در بازه زمانی هفته دولت اجرایی شده و به مرحله افتتاح رسیده است.

وی گفت: تبدیل شبکه های توزیع برق از سیم مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر 792 میلیارد ریال یکی از مهمترین پروژه های اجرا شده است که باعث کاهش چشمگیر تلفات انرژی در شبکه های توزیع می شود و خوشبختانه بخش زیادی از شبکه های توزیع برق استان مجهز به کابل های خود نگهدار است.

مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از اجرای طرح های توسعه و احداث شبکه های توزیع برق شهری و روستایی با اعتبار 492 هزار و 500 هزار مشترک و با توجه به افزایش جمعیت و افزایش تعداد مشترکان شهری و روستایی خبر داد. مناطق روستایی و همچنین در صنعت و کشاورزی اجرا و آماده بهره برداری می باشد.

طرح‌های بهسازی و بهسازی شبکه‌های توزیع برق با اعتبار 104 میلیارد ریال، پروژه‌های احداث و بهینه‌سازی شبکه‌های روشنایی عمومی با اعتبار 11 میلیارد ریال و پروژه‌های هوشمندسازی شبکه‌های توزیع، شبکه‌های برق با اعتبار 1 طرح هایی که از قبل آماده شده است شامل 3 میلیارد ریال است. افتتاحیه در این سفر صورت می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.