افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

از چه برندی فر توکار بخریم؟

  • کد خبر : 170245
از چه برندی فر توکار بخریم؟
اگر در صدد خرید یک فر توکار هستید و نمی‌دانید از چه برندی این دستگاه را تهیه کنید، این مطلب شما را با یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین فرهای موجود در بازار لوازم خانگی ایران آشنا خواهد کرد.

اگر فقط کمی جستجو کرده باشید قطعا در کنار بهترین و باکیفیت‌ترین فر خارجی در بازار لوازم خانگی، نام فر توکار بوش را بارها و بارها می‌شنوید.

این فرهای بی‌نظیر با عملکرد کامل و کیفیت فوق‌العاده‌شان سبب شده‌اند تا مورد تایید متخصصان حوزه آشپزی و شیرینی‌پزی واقع شوند. شرکت بوش آلمان در زمینه تولید لوازم خانگی به اندازه‌ای قدرتمند عمل کرده است که دیگر تمامی محصولات این شرکت را می‌توان جزو بهترین‌ها در بازار جهانی دسته بندی کرد.

نه تنها فر، یخچال فریزر توکار بوش، ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی و شارژی، گاز رومیزی برقی و گازی، مایکروویو، کشو گرمکن، اسپرسوساز، هود بوش و صدها قلم محصول کوچک و بزرگی دیگر از این برند وجود دارد که هر یک در آشپزخانه می‌توانند به زیبایی بدرخشند و با قدرت تمام کارایی داشته باشند.

اما در اینجا می‌خواهیم به طور ویژه از فرهای توکار بوش بیشتر بدانیم و بررسی کنیم چرا این فرها بهترین و حرفه‌ای‌ترین فرهای بازار لوازم خانگی هستند؟!

6 دلیل برای خرید فر توکار بوش

۱- فرهای متنوع متناسب با تمام سلایق و نیازها

تنوع بالا در کارایی و مدل فرهای بوش سبب شده تا این فرها سلیقه‌ها و نیازهای مختلفی را پوشش دهند. حتی آنهایی که چند عملکرد را در یک دستگاه می‌خواهند می‌توانند از میان این فرهای جذاب آلمانی انتخاب کنند. فرهای بوش همگی از نوع برقی هستند و به طور کلی با دو سایز مختلف طراحی و عرضه می‌شوند.

  1. فر برقی بوش
  2. فر برقی کامپکت بوش
  3. فر بخار پز بوش
  4. فر بخارپز کامپکت بوش
  5. فر مایکروویو بوش
  6. فر مایکروویو کامپکت بوش

این 6 گروه از فرهای بوش است که بر اساس شکل ظاهری، عملکرد و ابعاد آنها لیست شده است. فرهای استاندارد بوش در واقع دستگاه‌هایی با ابعاد 60×60 سانتی‌متر هستند که فر برقی بوش، فر بخارپز بوش و فر مایکروویو بوش را شامل می‌شوند. این فرها دارای 5 طبقه هستند و فضای بیشتری برای آشپزی در اختیارتان قرار می‌دهند بنابراین اگر محدودیت فضا ندارید و از طرفی از فر به دفعات استفاده می‌کنید فرهای بوش با سایز استاندارد می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشند.

اما آن گروه از این فرها که نام کامپکت در کنارشان قرار گرفته است، فرهایی با ابعادی کوچکتر یعنی 60×45 هستند. این دستگاه ارتفاع کمتری داشته و فضای محدودتری را در مقایسه با سایز استاندار اشغال می‌کنند و در عوض فضای داخلی کوچکتری نیز دارند. این فرها به سه طبقه مجهز بوده و برای افرادی که به طور متوسط از این دستگاه استفاده می‌کنند یا فضای کمتری در آشپزخانه دارند بهترین انتخاب است.

۲- ظاهر جذاب و استفاده آسان از فر

ظاهر جذاب فرهای بوش را نمی‌توان نادیده گرفت. قطعا این فرها ظاهر آشپزخانه شما را زیباتر خواهند کرد. صفحه نمایشگر آنها در قسمت بالا و محفظه در قسمت پایین قرار گرفته است. در دستگاه به سمت بیرون و به صورت 90 درجه باز می‌شود. این فرها به رنگ‌های استیل، مشکی و سفید موجود هستند و با هر آشپزخانه‌ای به راحتی سازگار خواهند شد.

صفحه نمایشگر فر توکار بوش در سری‌های پایین‌تر این شرکت، شامل یک نمایشگر لمسی و ولوم‌هایی جهت کنترل دما و جهت حرارت هستند. اما در سری‌های بالاتر و جدیدتری این فرها صفحاتی تمام لمسی را شاهد هستیم که به راحتی با اشاره‌ای سطحی برنامه، زمان، حرارت و سایر تنظیمات دستگاه را می‌توانید مشاهده و یا تغییر دهید.

کار کردن با این صفحه نمایشگر هم آسان و هم لذت بخش است چرا که تمامی آیتم‌ها به وضوح و سادگی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و هیچ سردرگمی برای مصرف کننده ایجاد نمی‌کنند.

خرید انواع یخچال فریزر توکار بوش با بهترین قیمت

۳- مصرف انرژی معقول و بهینه در فر توکار بوش

با آنکه فرهای بوش تماما برقی هستند اما مصرف انرژی کاملا بهینه‌ای دارند. در واقع شرکت بوش، جزو آن دسته از کمپانی‌هایی است که به منابع محیط زیستی اهمیت بسیاری داده و این موضوع را در تولیدات خود کاملا بازتاب می‌دهد.

اکثر مدل‌های فر برقی بوش، در بازه مصرف انرژی A قرار دارند که بازه سبز مصرف به حساب آمده و دستگاه‌هایی با این برچسب، با کمترین میزان از انرژی برق استفاده می‌کنند. بنابراین با خرید فر توکار بوش می‌توانید از بابت هزینه و مصرف انرژی برق آسوده خاطر باشید.

۴- قدرت و دامنه حرارتی بالا

با فرهای بوش می‌توانید انواع کیک، شیرینی، گوشت‌های مختلف، سبزیجات و غذاهای متنوع را به راحتی طبخ کنید چرا که این فرها دامنه حرارتی کامل و مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهند.

معمولا حداکثر دما در فرهای بوش 250 و 300 درجه سانتی‌گراد است. یعنی بیشتر و بالاترین حرارتی که می‌توانید برای پخت انتخاب کنید 250 و 300 درجه است که در پخت غذا و شیرینی‌های مختلف به بیش از این دما نیز احتیاجی نیست.

۵- فن کانوکشن و پخت یکنواخت

تمامی فرهای بوش مجهز به فن کانوکشن هستند. وجود فن در فر کمک می‌کند تا حرارت به طور یکنواخت به تمامی قسمت‌های محفظه برسد و در نتیجه پختی یکنواخت در تمامی طبقات فر ایجاد شود.

با وجود فن هیچ قسمتی از غذای شما نا پخته باقی نمی‌ماند و یا کیک و شیرینی‌هایتان به خوبی و زیبایی عمل می‌آیند.

۶- سیستم تمیز کننده خودکار

یکی از دغدغه‌های استفاده از فر، تمیز کردن دشوار محفظه و دیواره‌های آن است. طبیعی است که بالا بودن حرارت فر باعث می‌شود تا ذرات و چربی‌ها به دیوارهای فر پاشیده شوند. اما با وجود سیستم تمیز کننده فر توکار بوش، تمیز کردن فر دیگر یک دغدغه نیست چرا که به راحتی و سادگی می‌توانید محفظه را تمیز و مانند روز اول کنید.

جنس محفظه داخلی فرهای بوش انتراسیت لعابی است بنابراین قدرت جذب پایین‌تری داشته و ذرات و چربی‌ها به راحتی از روی این سطح تمیز می‌شوند. اما جدای از جنس محفظه برنامه تمیزی خودکار این دستگاه، با بالا بردن حرارت و داغ کردن محفظه فر به مدت مشخص، تمامی ذرات را خاکستر می‌کند. پس از اتمام برنامه تمیز کننده خودکار شما تنها با یک دستمال نم‌دار می‌توانید ذرات و خاکسترها را از قسمت پایینی فر پاک کنید.

ما سعی کردیم در این 6 مورد به طور خلاصه از مزایای فرهای بوش برای شما بگوییم. اما اگر می‌خواهید این فرها را با دقت بیشتر بررسی کنید و با مدل‌های مختلف آن و کارایی‌ها متنوعشان بیشتر آشنا شوید حتما به فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین مراجعه کنید.

خرید انواع هود بوش با قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین که به طور تخصصی فقط بر فروش محصولات توکار بوش تمرکز دارد، بهترین و جدیدترین مدل‌های فر توکار بوش و سایر محصولات توکاری این شرکت را در فروشگاه خود جمع آوری کرده است تا شما به راحتی بتوانید به کلکسیونی کامل از این محصولات دسترسی داشته باشید.

در فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین ضمن آنکه می‌توانید محصولات توکار بوش را به طور دقیق بررسی کنید می‌توانید با بهترین قیمت فر توکار بوش و دیگر محصولات این شرکت آلمانی را از هر کجای کشور که هستید سفارش دهید.

boschdesign.com را در مرورگر خود سرچ کنید و وارد این سایت شوید و محصولات متنوع بوش آلمان را از نزدیک مشاهده کنید یا از کارشناسان فروش این شرکت جهت یک خرید مطمئن و مناسب یاری بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.