افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

برای زیبا جلوه دادن کف ها و قفسه های تزئینی چه چیزهایی قرار دهیم؟ / اینگونه به آنچه می خواهید می رسید

  • کد خبر : 170237
برای زیبا جلوه دادن کف ها و قفسه های تزئینی چه چیزهایی قرار دهیم؟  / اینگونه به آنچه می خواهید می رسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانه ای است با چیزهای ریز و درشت که می تواند جذاب باشد و به معنای واقعی دکوراسیون در خود دیده شود. همه چیز در این دنیا به جز کلیات را می توان با جزئیات کامل کرد و طراحی و چیدمان خانه نیز دقیقاً یکسان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانه ای است با چیزهای ریز و درشت که می تواند جذاب باشد و به معنای واقعی دکوراسیون در خود دیده شود. همه چیز در این دنیا به جز کلیات را می توان با جزئیات کامل کرد و طراحی و چیدمان خانه نیز دقیقاً یکسان است. برای مثال قفسه کتاب یکی از جذاب ترین قسمت های خانه است و جالب است بدانید که این عنصر از قرن بیستم بخشی از دکوراسیون خانه ها بوده و هنوز هم معتبر است. در قدیم از قفسه ها فقط برای نگهداری کتاب و کاغذ استفاده می شد، مخصوصاً هنگام ساخت کاغذ! در آن زمان کمدهای در دار وجود نداشت و همه قفسه ها معمولی بود، اما اکنون این قسمت از خانه همه جور است و در هر جای خانه می توانید قفسه داشته باشید. اما اغلب این سوال پیش می آید: دقیقاً چه چیزی را باید در این قفسه ها قرار دهیم؟ اگر این سوال شماست، پس بهتر است با ما همراه باشید زیرا ما به دنبال پاسخ هستیم.

کتاب، کتاب و کتاب های بیشتر.

در اینجا باید بگوییم که اولین و احتمالا بهترین ایده برای دکوراسیون منزل، قرار دادن کتاب ها در داخل قفسه ها است. البته کتاب یک عنصر تزیینی نیست، اما در واقع به همان اندازه که مفید است می تواند فضا را زیبا کند و حال و هوای قفسه های شما را تغییر دهد. اما کجای خانه؟ اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر و حتی آشپزخانه (اگر به کتاب آشپزی علاقه دارید).

دقیقاً برای تزئین کتابخانه مقاله ای داریم که ممکن است برای شما مفید باشد و این فضا را به بهشت ​​کتاب تبدیل کند.

آیا عید است و شما در تب بازی سازی در خانه هستید و به دنبال ایده های جدید و جالب برای قفسه کتاب هستید؟ آنچه شما به دنبال آن هستید ممکن است در معماری ایران باستان نهفته باشد! این روزها ترند شده و به آن می گویند «قفسه توکار»، اما می دانید که خانه های ما ایرانیان از قدیم الایام طاقچه دارند و هنوز هم دارند، پس ممکن است همان قفسه باشد. کتاب های مورد علاقه خود را روی این مدل قفسه کتاب مرتب کنید و به خون خود زیبایی جذابی بدهید و کتاب ها در دسترس شما هستند.

تحت عنوان

گل ها و گیاهان می توانند در هر مکانی زندگی کنند

یکی از عناصری که در اکثر خانه ها می توانیم پیدا کنیم گلدان گل است. حتی اگر گیاهان بزرگی ندارید، احتمالاً چند شاخه پتوس دارید و آنها را نگه می دارید. این گیاهان کوچک ساده را با گلدان یا بطری آب خود در قفسه قرار دهید و ببینید با ظاهر زیبای خود چه معجزاتی انجام می دهند.

اگر گل ها و گیاهانی که در قفسه می کارید از بین رفته اند، خوب، پس از چند ماه، یک گلخانه کوچک زیبا در اتاق خود خواهید داشت که هر روز بزرگتر می شود! مراقبت روزانه یا هفتگی از گل ها و گیاهان می تواند نوعی مراقبه باشد. تنها چند دقیقه معاشرت با برگ های سبز باعث می شود که به دور از دغدغه های روزمره احساس بهتری داشته باشید.

تحت عنوان

مجسمه های کوچک و بزرگ؛ گوگول های تاثیرگذار

به عنوان مثال، اگر به جمع آوری فیگورهای اکشن علاقه دارید و شخصیت های تخیلی را دوست دارید، فیگورها و مجسمه های کوچک خود را با یک قفسه مرتب کنید. قفسه های شما در اتاق کار یا اتاق خواب می توانند نمایشی کوچک از مجموعه جذاب و ارزشمند شما بسازند. البته می توانید نمایشگاه خود را به پذیرایی منتقل کنید.

فراموش نکنید که این ترکیب هرگز از مد نمی افتد یا از مد نمی افتد: مجسمه های تزئینی کوچک در کنار کتاب های کوچک و بزرگ. در اینجا تنها کاری که باید انجام دهید این است که در فروشگاه ها و مشاغل آنلاین مجسمه ای را جستجو کنید که دوست دارید و میل کنید.

تحت عنوان

برای مثال به قفسه بالای این تخت نگاه کنید و به عناصر تزئینی داخل آن توجه کنید. این قفسه کاربردی است و از چوب ساخته شده است تا با سایر مواد اتاق خواب هماهنگی داشته باشد. البته یک چراغ توکار کوچک نیز داخل آن قرار داده شده است که نقش چراغ شب را ایفا می کند.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.