افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

آیا می خواهید خاص ترین و عجیب ترین ست لباس را بپوشید؟ / یک سبک رنگارنگ و عجیب و غریب پیدا کنید

  • کد خبر : 170153
آیا می خواهید خاص ترین و عجیب ترین ست لباس را بپوشید؟  / یک سبک رنگارنگ و عجیب و غریب پیدا کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد دنیای بسیار وسیع و جذابی است. به نظر می رسد فردی که شغل استایلینگ را انتخاب می کند، فردی با روحیه جنجالی است. احتمالاً انرژی زیادی دارید و تنوع، رنگ ها و ظاهر را دوست دارید. آیا می توان در دنیای بی پایان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد دنیای بسیار وسیع و جذابی است. به نظر می رسد فردی که شغل استایلینگ را انتخاب می کند، فردی با روحیه جنجالی است. احتمالاً انرژی زیادی دارید و تنوع، رنگ ها و ظاهر را دوست دارید. آیا می توان در دنیای بی پایان استایل و مد قدم زد و خسته نشد؟ باور کن نمی توانی! کسی که واقعاً استایلیست است قطعاً چنین نگرش هایی دارد و کسی که اینطور نیست احتمالاً نقش استایلیست را بازی می کند. به این فکر کنید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زشت است (البته زشت و زیبا بودن کاملا سلیقه ای است و قطعاً در این دنیا هم مردم فکر می کنند لباس زیباست و لباس هم زشت است). حال و حوصله ندارم!

می‌دانید که در این مقاله می‌خواهم در مورد یکی از جذاب‌ترین و کم‌پسندترین سبک‌ها صحبت کنم تا شما را به این تونل شگفت‌انگیز ببرم و ببینید دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. استایل براق بسیار پرطرفدار است و ما در قسمت دانش زیبایی در مورد این موضوعات زیاد صحبت می کنیم، بنابراین می توانید برای ایده گرفتن و یادگیری هر چه بیشتر به این قسمت مراجعه کنید، اما اگر شما یک فرد عجیب و غریب هستید، پس با ما همراه باشید.

به سبک عجیب و غریب-4

سبک عجیب و غریب چیست؟

آیا تا به حال نام عجیب و غریب را شنیده اید؟ سبک عجیب و غریب از فرهنگ شرقی و خاورمیانه هند و عربستان الهام گرفته شده است. در واقع این سبک زیرمجموعه ای از استایل ماکسیمال است که هم اکنون در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد.

به این سبک عجیب؛ از مو و آرایش گرفته تا لباس ها و اکسسوری های به کار رفته، همگی اغراق آمیز و تیز با رنگ های تند و به شکل عجیبی قرار گرفته اند. این مد خاص خوری است که همه نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. زیرا سبک عجیبی است و برای مردم عادی بسیار غیرعادی و متفاوت به نظر می رسد.

به سبک عجیب و غریب-15

ویژگی های سبک عجیب و غریب چیست؟ چی بپوشیم؟

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های این سبک صحبت کنیم باید اشاره کنیم که سبک و مد عجیب و غریب در واقع ترکیبی قوی از نقوش هندی، نقوش بومی و قبیله ای، منگوله، نقش گل، گلدوزی، طرح بادبادک، طرح آزتک و تکرار است. . الگوها هستند. معنای کلمه عجیب و غریب همانطور که اشاره کردیم معنای عجیبی است که خبر از چیزی متفاوت و هیجان انگیز می دهد. فراموش نکنید که این سبک یکی از عجیب ترین استایل هایی است که هیچکس جرات استفاده از آن را ندارد. این کمپ سبک واقعا رنگ های تیره را دوست ندارد و می خواهد لباس های روشن بپوشد!

سبک عجیب و غریب-10

افرادی که خیلی شجاع هستند به این سمت می روند، البته زیاد شجاع بودن خوب نیست و بنابراین باید در حالی که لباس های پرمشغله می پوشید، آدم شلوغی باشید!

برای مثال در زیر عکس‌هایی از سپیده خداوردی بازیگر جذاب ایرانی را می‌بینیم که لباس‌های عجیب و غریب به تن کرده و تا حد امکان از این نوع ظواهر در داخل ایران استفاده می‌کند.

ناشناس_327450375_1228397161219519_7824174768418945815_n

image-ac-kI1654359861IM

استایل+سپیده+خودوردی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.