افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

هواوی واچ آلتیمیت با قدرت تحمل فشار در عمق 100 متری آب معرفی شد!

  • کد خبر : 17007
هواوی واچ آلتیمیت با قدرت تحمل فشار در عمق 100 متری آب معرفی شد!

هواوی امروز یک رویداد بزرگ برگزار می شود و از آخرین محصولات خود در حوزه فناوری رونماردی ک. این شرکت علاوه بر معرفی گوشی های پریمیم و پرچمدار جدید خود، یک ساعت جدید با نام هواوی واچ آلتیم آلتیمیت آلتیمیت آلتیمیت آلتیمیت آلتیمیت نگه دارید! بنابراین، هواوی واچ آلتیمیت یک ساعت مناسب برای غواصان حرفه‌ای […]

هواوی امروز یک رویداد بزرگ برگزار می شود و از آخرین محصولات خود در حوزه فناوری رونماردی ک. این شرکت علاوه بر معرفی گوشی های پریمیم و پرچمدار جدید خود، یک ساعت جدید با نام هواوی واچ آلتیم آلتیمیت آلتیمیت آلتیمیت آلتیمیت آلتیمیت نگه دارید! بنابراین، هواوی واچ آلتیمیت یک ساعت مناسب برای غواصان حرفه‌ای می‌باشد.

هواوی واچ آلتیمیت صفحه نمایش دایره ای 1.5 اینچی با پنل Ltpo Amoled است که از نرخ تغییرات بین 1 تا 60 هرتز پشتیبانی می کند. بدنه بزرگ این یک باتری 530 میلی‌میلی‌امپر ساعتی را خود جای داده و هواوی وعده‌ای که تنها با یک بار می‌توانم می‌توانم 14 روز به صورت عادی از آن استفاده کنم. کاربران هم زیاد از ساعت هوشمند خود کار می‌کشند قادر خواهند بود 8 روز به صورت واچ آلتیمیت استفاده کنند.

هواوی واچ آلتیمیت

این ساعت نسل جدید از شارژ بی سیم qi پشتیبانی می کند شارژر مناسب نیز به همراه خود محصول ارائه می شود. به کمک این شارژر می‌توان باتری را تنها در 60 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ کرد. همچنین هواوی آلتیمیت دارای سنسورهای مرسوم برای اندازه‌گیری ضربان قلب، خون و ECG (الکتروکاردیوگرافی یا نوار) ​​می‌باشد.

واچ دارای 16 ساختار مقاومت در آب است و از همین رو دریا در فشار بدن شدید اعماق نیز سالم نگه می دارد. هواوی حتی دستگاه را تحت استاندارد مقاومت در برابر آب ISO 22810 و تجهیزات تجهیزات EN13319 قرار داده تا به دست آید که با غوطه‌ور 24 ساعت در عمق 110 متری یا 10 اتمسفر اتمسفر آسیبی حاصل شود.

هواوی واچ آلتیمیت

هواوی واچ آلتیمیت همچنین دارای حالت Expedition Mode است. این ویژگی به ویژه برای طراحی افراد دوستدار طبیعت و فضاهای طراحی شده از قابلیت‌های موقعیت‌یابی GNSS پنج سیستمی با فرکانس استفاده می‌شود تا همیشه موقعیت مکانی خاص را ارائه دهد. در حالی که این ساعت هوشمند می‌تواند کار را به طور مداوم انجام دهد که این ویژگی برای کوهنوردی است که ارتفاعات بالا می‌شوند، بسیار مفید و حیاتی حیاتی است.

هواوی واچ دارای قاب فلزی است که بر زیرکونیوم بوده بندهای آن نیز از نوع لاستیک نیتریل هیدروژنه ساخته شده است. ساعت سرامیکی است، در حالی که صفحه با شیشه‌های جنس یاقوت کبوحة محها را نشان می‌دهد.

هواوی واچ آلتیمیت

ساعت هوشمند هواوی آلتیمیت از روز 3 آوریل (14 فروردین) در دو مشکی (با بند لاستیکی) و آبی (با بند فلزی ظریف) در خارج از بریتانیایی و اروپایی اروپایی خواهد شد. قیمت دو مدل ساعت هوشمند در چین به ترتیب معادل 880 دلار و 1025 دلار اعلام تعیین و قیمت جهانی نیز است متعاقباً شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.