افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

شهید سلیمانی مسافر رئیسعلی دلواری بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 169997
شهید سلیمانی مسافر رئیسعلی دلواری بود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه چهارشنبه در مراسم تجدید بیعت مردم دلوار با ولایت در مسجد جمعه بوشهر، میلاد حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت.س) و امام خمینی (ره) با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: روحیه حکومت داری مردم دلوار نه تنها در جنوب بلکه در […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه چهارشنبه در مراسم تجدید بیعت مردم دلوار با ولایت در مسجد جمعه بوشهر، میلاد حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت.س) و امام خمینی (ره) با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: روحیه حکومت داری مردم دلوار نه تنها در جنوب بلکه در تاریخ ایران ریشه و تاریخ دارد و الگو است. . برای کل جهان اسلام

و افزود: فرمانداری شهر دلوار از قبل وجود داشت اما در قیام رئیس علی این فرهنگ حکومت داری در فتوای فقها علیه انگلستان متجلی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بزرگداشت 22 آذر روز حضور مقام معظم رهبری در دلوار است. چشم انداز استانداری ایشان تاریخی و ریشه دار است و در هیچ کجای ایران چنین تجلیل از حضور مقام معظم رهبری در منطقه ای وجود ندارد.

او یکی از ویژگی های مهم حضرت زهرا (س) است.س) وی آن را زمامداری دانست و ادامه داد: ولایت اهل دلوار سنت فاطمی است و اولین شهید ولایت و جهاد تبیین در اسلام حضرت زهرا(س) است.س) است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم دلوار مانند همه مردم بوشهر امتحان خود را پس داده اند و سربلند هستند، خاطرنشان کرد: مردم منطقه دلوار شناسنامه بصیرت، حکومت داری، مجاهدت، استقامت، استکبار ستیزی و عظمت هستند. دینداری و شکست دشمنان و استکبار جهانی.

وی ادامه داد: مردم منطقه تنگستان که با همه سختی ها و مشکلات تاریخی برای لحظه ای مدرسه است. اکنون عبدالحسین (به) و خط مقاومت در برابر بیگانگان را رها نکردند و هویت دینی و ملی خود را از دست ندادند، بلکه خط اول مقاومت، بصیرت، اسلام، پاسداری و پاسداری از وطن و حافظ و پاسدار حریم ولایت بودند. .

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مردم تنگستان و دلوار را الگوی تاریخ اسلام دانست و گفت: اگر بخواهیم بر اساس مبانی دینی و روحیه پاسداری و پاسداری از هویت ملی خود الگو باشیم. و بر اساس مبانی فقهی و دینی اسلام باید از رهنمودهای ولی فقیه پیروی کنیم. به عنوان مثال باید منطقه نورانی تنگستان و دلوار باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای شجاع در همه ابعاد جغرافیای دین حضور دارند، تصریح کرد: رئیس علی رشادت های اسطوره استکبار ستیزی و شهید ابراهیمی نماد شهدای فرهنگی و شهید احمدی جوان نماد شهدای مدافع حرم و بسیاری از شهدا و رزمندگان مایه مباهات هستند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: تنگستان و دلوار بوشهر الگوی ولایت مداری، ادراک و بیداری، مقاومت و مبارزه در ایران اسلامی است و استان بوشهر، ایران به داشتن تنگستان و دلوار در جغرافیای خود افتخار می کند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه تنگستان و دلوار مایه فیض ظهور افرادی مانند است رئیس علی وی افزود: از این دیدار نورانی با مقام معظم رهبری عهد می‌بندیم تا تنگستان تنگستان است و تا دلوار دلوار است و این مردم حیات، پای انقلاب و اطاعت از ولی فقیه دارند. و با تمام قوا از خاک ایران در این منطقه دفاع خواهیم کرد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: نظام دینی، سیاسی، رفتاری و اخلاقی مردم این خطه، نظام فاطمی و حسینی است و آن را به نمایش گذاشته اند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به استان بوشهر دارند و به دلیل تاریخ دلاور و همه عظمت آن نگاه ویژه ای به مردم دلاور دارند.

نماینده فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هزاران هزار رئیس علی دلداری برای حضرت مهدی (عج)آه) بیان کرد: مردم دلوار به تاریخ اسلام نشان دادند که حتی یک لحظه رهبر خود را تنها نمی گذارند و این درسی است که مردم دلاور به تمام تاریخ دادند. رئیس علی شما باید شجاعانه از حریم ولایت و رهبری و امامت دفاع کنید.

او آن را برجسته کرد رئیس علی دلواری مدرسه است و شهید سلیمانی یکی از راهپیمایان رئیس علی او شجاع بود و این مقام بزرگی است، گفت: آری رئیس علی ما از دست دادیم و شهید دادیم اما هزاران نفر رئیس علی در این کشور شهیدان سلیمانی و موسوی و سایر شهدا و سرداران قیام کرده اند و این در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: از مسئولان استان و کشور تقاضا دارم با توجه به عظمت تنگستان و منطقه دلوار وظیفه خود را نسبت به دلوار تنگستان نشان دهند و هر خدمتی که به مردم دلوار و تنگستان انجام دهند شایسته است. . و آبرومند است و هنوز جا برای تلاش در توسعه همه جانبه این حوزه وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.