افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

تغییر عجیب در تفکر فولاوند بازیگر نقش «بانوی مانور»! + بیوگرافی جالب

  • کد خبر : 169902
تغییر عجیب در تفکر فولاوند بازیگر نقش «بانوی مانور»!  + بیوگرافی جالب

تکرار سریال محبوب. بانوی عمارت چند روزی از آغاز به کار آی‌فیلم می‌گذرد، سریالی که اولین بار در سال ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های آن سال تبدیل شد. یکی از نقش های این سریال که با وجود کوتاه بودن […]

تکرار سریال محبوب. بانوی عمارت چند روزی از آغاز به کار آی‌فیلم می‌گذرد، سریالی که اولین بار در سال ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های آن سال تبدیل شد.

یکی از نقش های این سریال که با وجود کوتاه بودن مورد توجه عموم قرار گرفت، شخصیتی به نام «طلا» بود که اندیشه فولادوند آن را بازی می کرد. فولاوند در این سریال با گریمی متفاوت و خاص ظاهر شد. ادامه سریال بانوی عمارت و با بیوگرافی اندیشه فولادوند بیشتر آشنا می شویم.

بازیگر-نقش-طلا-در-خانم-در-ساختمان

afec1fad-9467-44a2-8e9c-28a4ef4005f1__11zon

در مورد سریال بانوی عمارت

سریال تاریخی-عاشقانه بانوی عمارت به نویسندگی احسان جوانمرد، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی در سال 1375 تا 1376 تولید و در 34 قسمت در آذر 1396 از شبکه سه سیما پخش شد.

60-768x432

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «در زمان ناصرالدین شاه قاجار، جوانی از خانواده قاجار به نام ارسلان میرزا عاشق دختری به نام فخرالزمان می شود، اما مشکل اینجاست که خانواده ارسلان میرزا دشمنی دیرینه با طایفه فخرالزمان و…”

حسام منظور، مریم مومن، علیرضا شجاع نوری، پانته آ پناهی ها، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، غزل شکری، رامتین خداپناهی و اندیشه فولادوند از جمله بازیگران این سریال بودند.

عنوان این سریال را محسن چاوشی خواننده معروف خوانده است.

بیوگرافی اندیشه فولاوند بازیگر نقش طلا در سریال. بانوی عمارت

اندیشه فولادوند در سال 1361 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل فلسفه و کلام اسلامی است.

پدرش فرهاد فولادوند شاعر و مادرش مربی و معلم بازنشسته است.

اولین بار در سال ۱۳۷۹ در سن ۱۸ سالگی در فیلم مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی با یک نقش مکمل کوتاه جلوی دوربین رفت. سپس در سال 2013 در فیلم «سربازان جمعه» بازی کرد.

در سال 1390 با سریال «شیدایی» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور وارد تلویزیون شد.

اندیشه فولادوند هم شاعر است و به گفته خودش از کودکی شعر می گفت.

اولین مجموعه شعر او با نام «آتصه های نهس» در سال 1386 منتشر شد که بازتاب گسترده ای در محافل ادبی داشت. آلبومی از تلاوت ها به نام «آخرین حرف مازار» نیز در سال 1390 با قرائت اندیشه فولادوند و سروده فریبرز لاچینی از چند اشعار این کتاب منتشر شد.

دومین دفتر شعر او به نام شوت کن رفیق در سال 1392 منتشر شد. از این کتاب آلبومی به نام «خیابان افسانه نیست» به خوانندگی اندیشه فولادوند و آهنگسازی کارن همایونفر در سال 1396 منتشر شد.

در سال 2018 ویدئویی از شعرخوانی اندیشه فولادوند در جلسه شعرخوانی منتشر شد که او را در فضای مجازی با انتقادات و تمسخر مواجه کرد.

اندیشه فولادوند همچنین آهنگساز آلبوم سئول شخصی رضا یزدانی بود که در سال 1393 منتشر شد.

اندیشه فولادوند مجرد و مجرد است.

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.