افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

دومین نمایشگاه ملی «راستا» به ایستگاه پایانی رسید/ عناوین اصلی رسانه

  • کد خبر : 169847
دومین نمایشگاه ملی «راستا» به ایستگاه پایانی رسید/ عناوین اصلی رسانه

به گزارش رکنا، به گزارش ستاد خبری دوم قرار گرفتن در معرض راستا این رویداد با حضور برخی از مدیران رسانه ملی، رئیس سترا و جمعی از مسئولان و صاحبان تریبون در مجتمع ملاصدرای سازمان صدا و سیما به فصل پایانی خود رسید. یک جلسه رسانه ای عالی و خوب. حمیدرضا نوابی دبیر دومین نمایشگاه […]

به گزارش رکنا، به گزارش ستاد خبری دوم قرار گرفتن در معرض راستا این رویداد با حضور برخی از مدیران رسانه ملی، رئیس سترا و جمعی از مسئولان و صاحبان تریبون در مجتمع ملاصدرای سازمان صدا و سیما به فصل پایانی خود رسید.

یک جلسه رسانه ای عالی و خوب.

حمیدرضا نوابی دبیر دومین نمایشگاه رستا به عنوان اولین سخنران مراسم اختتامیه گفت: بحمدالله نمایشگاه دوم نیز مانند گام اول دستاوردهای خوبی از خود به جای گذاشت. حضور تقریبا دو برابری شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته باعث ارتقای این رویداد مهم شد. برخی می گفتند امکان برپایی نمایشگاهی به این بزرگی وجود دارد که با تلاش و مدیریت جهادی همرزمان ساترا و مشارکت 151 پلتفرم دارای مجوز از ساترا با همکاری شبکه های صدا و سیما در امور تبلیغاتی شاهد آن بودیم. و اطلاع رسانی، مشارکت خبرگزاری ها و مطبوعات در عرصه اطلاع رسانی، تولید و انتشار، نمایشگاه خبر، این امر امکان پذیر شد.

نوابی خاطرنشان کرد: همگرایی ها و هم افزایی ها به ما کمک کرد تا بار دیگر نشست رسانه ای بزرگ و خوبی را با برگزاری کارگاه ها و نشست های آموزشی و توجه به رویدادهای علمی برگزار کنیم و در آن دست اندرکاران و فعالان صنعت رسانه ای ما حضور گسترده ای داشته باشند.

وی افزود: افزایش تقریبا دو برابری مشارکت رسانه های اصلی از اتفاقات مهم دومین نمایشگاه رستا است.

روزفیدی در حضور رهبر انقلاب

در ادامه این مراسم سعید مقیسه رئیس سترا گفت: انشالله خانواده های سترا و مدیران سکوهای تئاتر بتوانند به خوبی رسالت خود را انجام دهند تا در محضر مدیران روسفید باشیم. انقلاب و خانواده های ایرانی شاهد فضای مجازی سالم با محتوای پاک خواهند بود.

در ادامه این مراسم به مناسبت روز مادر از بانوانی که در سال گذشته صاحب فرزند شدند تجلیل شد.

عناوین برگزیده

در ادامه این مراسم بیانیه هیئت داوران جشنواره رستا قرائت و از برگزیدگان اولین دوره جشنواره رستا تجلیل شد.

در محور اول از رسانه های با امکان کنترل والدین و طبقه بندی سنی تقدیر شد. در این بخش رسانه های نماوا، عماریار و گپ فیلم تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر دریافت کردند. همچنین رسانه های آفرینق و هدهد لوح تقدیر دریافت کردند.

محور دوم این جشنواره گسترش خدمت بود و بر اساس گسترش خدمات، امنیت و تعامل با مردم رسانه های فانو فیلم، ملو فیلم و اپرا مستحق دریافت تندیس، جایزه در وجه نقد و گواهی شناسایی هیئت داوران در این بخش سکوهای فیلم نو و سینما را شایسته تقدیر دانستند.

در سومین محور جشنواره رستا از سکوهای ارائه دهنده خدمات به افراد دارای معلولیت تجلیل شد. در این بخش هیچ یک از سکوها امتیاز لازم را برای دریافت تندیس جشنواره دریافت نکردند و امتیاز جشنواره به سکوهای رادیو بامیک، لیندو فیلم، کودا مویز و دیجیتون تعلق گرفت.

در آخرین بخش از جشنواره رستا از غرفه های برتر نمایشگاه رستا تجلیل شد و سکوی مردمی از نظر طراحی غرفه و تعامل مناسب با بازدیدکنندگان شایسته دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی بود. همچنین سکوی آستان قدس رضوی (شبکه رضوی) به عنوان سکوی برتر از دید بازدیدکنندگان نمایشگاه و شایسته دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی معرفی شد. پلتفرم آنتن به عنوان پلتفرم پیشرو در این بخش در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی ارائه شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح سپاس از جشنواره دریافت کرد. در نهایت استودیو آفند نیز به عنوان غرفه برجسته دیگر از نظر پاسخگویی به بازدیدکنندگان، گفتگو و راهنمایی مناسب معرفی شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره رستا را دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.