افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

تصویب سفر استاندار کرمانشاه به هرسین اعلام شد

  • کد خبر : 169775
تصویب سفر استاندار کرمانشاه به هرسین اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، مصوبات سفر استاندار کرمانشاه به هرسین در جلسه شورای اداری این شهرستان که بعدازظهر امروز چهارشنبه (23 دی ماه) در اتاق جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ابلاغ و بررسی شد. این موارد در حوزه اداره کل راهداری و شهرسازی شامل اصلاح نقاط حادثه خیز شهر با اولویت تقاطع روستای […]

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، مصوبات سفر استاندار کرمانشاه به هرسین در جلسه شورای اداری این شهرستان که بعدازظهر امروز چهارشنبه (23 دی ماه) در اتاق جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ابلاغ و بررسی شد.

این موارد در حوزه اداره کل راهداری و شهرسازی شامل اصلاح نقاط حادثه خیز شهر با اولویت تقاطع روستای تمرگ در ورودی شهر هرسین، لایه آسفالت کمربندی هرسین به نورآباد، اختصاص یک دستگاه گریدر به اداره راهداری و شهرسازی شهرستان.

مورد بحث اداره کل ورزش و جوانان استان، احداث سه زمین چمن مصنوعی تا خرداد 1403، بازسازی پیست دو میدان ورزشگاه تا پایان سال جاری با توجه به اختصاص 2.5 یک میلیارد تومان. و اختصاص 3.2 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خانه جوان تا پایان سال پیشنهاد شد.

از نظر اداره کل بنیاد مسکن استان، اجرای طرح های پیشرو روستایی در شهرستان به منظور رفع عقب ماندگی در این زمینه و تسریع در آماده سازی مجتمع 30 هکتاری طرح ملی نهضت مسکن تا پایان دسامبر

با تملک زمین، عملیات ساخت مرکز جامع سلامت ۲۴ ساعته بیستون با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، واگذاری سه دستگاه دیالیز به بیمارستان هرسین و واگذاری یک دستگاه آمبولانس به شهرستان آغاز شد. شبکه های بهداشتی پیشنهاد شد.

اختصاص یک میلیارد تومان برای لایروبی قنوات هرسین تا پایان سال، 1.5 میلیارد تومان برای کانال انتقال آب کشاورزی، 2 میلیارد تومان برای آبرسانی به شهرک دام روستای پریوه تا پایان سال از جمله مصوبات بود. .

در حوزه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جشنواره فرش هرسین در ایام شعبانیه امسال برگزار شد، بسته سرمایه گذاری برای سراب ناجوبران توسط شرکت توسعه گردشگری تهیه شد، سرمایه گذاران به شهرک ناجوبران دعوت شدند. به عنوان یک هدف برای گردشگری طی یک هفته، تعیین حریم و مساحت روستای پاقله و ارائه طرح های مربوط به سراب هرسین برای بررسی و تایید نهایی به میراث فرهنگی در مدت 10 روز کاری از جمله مصوبات بود.

در اداره کل بهزیستی استان یک میلیارد تومان اعتبار برای کاهش آسیب های اجتماعی در دو مرحله تخصیص یافت که تخصیص 300 میلیون تومان اعتبار برای حل مشکلات اساسی مددجویان بهزیستی تا پایان سال جاری در طرح پیشنهادی شد. تائیدیه.

اداره کل حفاظت محیط زیست موظف شد ساخت و سازهای غیرمجاز ساخته شده در اراضی ملی و حفاظت شده روستای ناجوبران را با هماهنگی فرماندار ظرف 15 روز تخریب کند تا از تعدی به منابع ملی و حفاظت شده جلوگیری شود.

در خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اختصاص 10 میلیارد تومان، پنج میلیارد تومان به اداره کل ارشاد، 2.5 میلیارد تومان به استانداری و 2.5 میلیارد تومان به سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت تجهیز و تنظیم اختصاص داده شده است. یک سینما در شهر هرسین.

با تکمیل مصوبات مربوط به فرمانداری هرسین از جمله ارائه پیشنهادات کارشناسی و قابل اجرا در زمینه طرح تفصیلی شهر هرسین ظرف مدت 10 روز کاری کتبی به اداره کل راهداری و شهرسازی و حل و فصل مشکلات اجتماعی 120 واحد دادگستری و 5 تعاونی مسکن شهرستان هرسین با همکاری Y شهرسازی بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.