افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اظهارات نماینده انگلیس: احتمال دخالت اسرائیل در حادثه کرمان ضعیف است

  • کد خبر : 169772
اظهارات نماینده انگلیس: احتمال دخالت اسرائیل در حادثه کرمان ضعیف است

به گزارش رکنا، الیشا کرنز بعدازظهر چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: هنوز زود است که مسئولیت این حمله را به یک طرف نسبت دهیم. من به کسانی که عجله دارند. اسرائيل من به شما هشدار می دهم که مراقب باشید. وی برای اثبات ادعای خود اعتراف کرد: حملات اسرائیل به […]

به گزارش رکنا، الیشا کرنز بعدازظهر چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: هنوز زود است که مسئولیت این حمله را به یک طرف نسبت دهیم. من به کسانی که عجله دارند. اسرائيل من به شما هشدار می دهم که مراقب باشید.

وی برای اثبات ادعای خود اعتراف کرد: حملات اسرائیل به ایران بر اهداف نظامی و علمی هسته ای متمرکز است. قانونگذار انگلیسی در مورد شهادت ناجوانمردانه محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان خاطرنشان کرد و تصریح کرد: حملات اسرائیل به ایران دقیق تر است مانند ترور مسئول. برنامه هسته ای ایران که با مسلسل از راه دور کشته شد”

کرنز ادامه می دهد حادثه مرگبار در کرمان آن را یک رویداد تلفات جمعی توصیف کرد که در آن غیرنظامیان کشته شدند. وی در ادامه تلاش ها برای تبرئه نقش رژیم صهیونیستی در این حادثه گفت: این حادثه می تواند کار داعش یا «گروه های تروریستی سنی» باشد.

کرنز اولین مقام انگلیسی بود که به حادثه مرگبار ساعاتی پیش در کرمان واکنش نشان داد. او با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، گزارش شبکه اسکای را بازنشر کرد و به این عبارت نامفهوم اکتفا کرد: «انفجار در قبرستان ایران». این پیام با واکنش شدید کاربران فضای مجازی مواجه شد و سکوت آنها در مقابل این اتفاق مرگبار مورد انتقاد قرار گرفت.

بعدازظهر چهارشنبه از شنیده شدن دو انفجار در یکی از جاده های منتهی به گلزار شهدای کرمان خبر دادند. سخنگوی سازمان اورژانس کشور در همین راستا آخرین آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی را اعلام کرد و اظهار داشت: در این حادثه 103 مورد تایید شده شهید به ثبت رسیده و 141 مجروح نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند. .

بابک یکتاپرست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مراسم دو انفجار رخ داد که انفجار اول در محوطه زیرگذر جنب گنبد جبلیه و انفجار دوم در دروازه قلی بیگ رخ داد. نزدیک مسجد صاحب الزمان (عج) محل اجتماع امروز مراسم سردار سلیمانی است.

در همین حال معاون امنیتی استانداری کرمان در گفت و گو با رسانه ها تایید کرد که دو انفجار در خیابان های گلزار شهدا تروریستی بوده است.

بر اساس گزارش ها، حال برخی از مجروحان این حادثه وخیم است و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.