افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سبک طراحی Honor Magic 6 Pro قبل از معرفی رسمی فاش شد

  • کد خبر : 169713
سبک طراحی Honor Magic 6 Pro قبل از معرفی رسمی فاش شد

جورج ژائو، مدیرعامل آنر اخیرا با انتشار عکسی از محصول جدید این شرکت یعنی گوشی هوشمند مورد انتظار Honor Magic 6 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و با اشتیاق از ویژگی های عالی این گوشی تمجید کرده و توضیح می دهد که چگونه رنگ سبز پر رنگ و منحصر به […]


جورج ژائو، مدیرعامل آنر اخیرا با انتشار عکسی از محصول جدید این شرکت یعنی گوشی هوشمند مورد انتظار Honor Magic 6 توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و با اشتیاق از ویژگی های عالی این گوشی تمجید کرده و توضیح می دهد که چگونه رنگ سبز پر رنگ و منحصر به فرد آن طراحی ماژول دوربین عقب متاثر از تاریخ باستانی تمدن چین، هنر سنگ تراشی در قرن نوزدهم و زیبایی بکر طبیعت است و این الهامات در نهایت یک اثر هنری در قالب یک گوشی هوشمند تولید کرده است.

او تاکید کرد که صرف نظر از اصطلاحات رایج بازاریابی، واضح است که Honor Magic 6 با حفظ سنت طراحی این شرکت، دارای یک سیستم دوربین سه گانه به روز شده است. پس از اظهارات آقای ژائو، منابع و افشاگران متعددی در فضای دیجیتال اطلاعات و تصاویری از پیشرفته ترین مدل این گوشی یعنی آنر مجیک 6 پرو به بیرون درز کردند که تا یک هفته دیگر به همراه نسخه استاندارد ارائه می شود. از تصاویر منتشر شده مشخص است که Honor Magic 6 Pro در سه پیکربندی مختلف حافظه شامل نسخه های ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد.

آنر مجیک 6 پرو

Honor برای ارائه آخرین دستاوردهای خود قصد دارد هفته آینده یک رویداد بزرگ دو روزه برگزار کند. در روزهای 10 و 11 ژانویه (20 و 21 آذرماه) مراسم معرفی سری جدید گوشی های مجیک 6 به همراه رابط کاربری جدید آنر با نام MagicOS 8.0 برگزار می شود. البته این شرکت چینی هنوز برنامه مشخصی برای معرفی دقیق هر یک از محصولات خود اعلام نکرده است.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.