افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

فرش مد روز 2024 / آیا آنها را روی زمین پهن کنیم؟ خجالت بکش یه پوستر روی دیوار باشه.

  • کد خبر : 169463
فرش مد روز 2024 / آیا آنها را روی زمین پهن کنیم؟  خجالت بکش یه پوستر روی دیوار باشه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه برای بسیاری از افراد داشتن خانه ای زیبا و به روز مهم است، به خصوص اینکه اینستاگرام فضایی برای نشان دادن غرور وبلاگ نویسان شده است و این دوستان از خانه های شیک خود عکس می گذارند و بسیاری از افراد دکوراسیون خانه خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه برای بسیاری از افراد داشتن خانه ای زیبا و به روز مهم است، به خصوص اینکه اینستاگرام فضایی برای نشان دادن غرور وبلاگ نویسان شده است و این دوستان از خانه های شیک خود عکس می گذارند و بسیاری از افراد دکوراسیون خانه خود را می بینند. خانه‌ها می‌خواهند خانه‌شان شیک و زیبا باشد و در این میان یکی از عناصری که به شیک شدن خانه‌شان کمک می‌کند و می‌تواند آن را زیبا جلوه دهد، فرش است که یکی از مهم‌ترین عناصر هر کدام است. برای مکان های مختلف متفاوت است، یعنی فرش جلوی سینک با فرش روی پله ها متفاوت است، این تفاوت فقط در ظاهر نیست، بلکه از نظر جنس، بافت، تراکم و … نیز متفاوت است. .

بنابراین در هنگام خرید فرش باید به نکات مختلفی توجه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. مثلا خیلی ها برای جهیزیه خود فقط دنبال فرش نو می گردند، فرشی که ظاهر جدید داشته باشد، وگرنه فرقی نمی کند که چه جنسیتی داشته باشید، چند شانه داشته باشید، خوب متوجه نمی شوند که بعد از چند سال، وقتی ظاهر فرش عادی می شود، آنها متوجه می شوند که کیفیت پایینی دارد یا مناسب نیست. برای فضای خود، به عنوان مثال، اگر خانواده شلوغ و پرمشغله ای دارید، فرش گلی را انتخاب کنید که برای پذیرایی از آن متمایز باشد، که از قضا کیفیت خوبی هم دارد، متوجه خواهید شد که این گل ها به مرور زمان خراب و خم می شوند. . به دلیل ترافیک زیاد! بنابراین، همه این سوالات مهم هستند. حال در ادامه مقاله می خواهیم فرش های شیک سال را به شما بگوییم تا با توجه به آن ها مد را بدانید و سپس با تحقیق بیشتر خرید کنید.

فرش های قدیمی و قدیمی از فرش های شیک سال.

چیزی به آغاز سال جدید نمانده و زمستان بسیار کند می گذرد و کم کم سال 1403 فرا می رسد و اکنون در سالی که می خواهد بیاید و امسال که گذشت زیباترین قالی هایی که بوده و خواهند بود. بسیار پرطرفدار تبدیل به قالیچه هایی با طرح می شوند، قدیمی ها اشاره می کردند که از گذشته الهام گرفته اند و طرح های قدیمی یادآور دوران شیرین و خانگی مادربزرگ هستند و حس نوستالژی در شما ایجاد می کنند و به نوعی به آنها نگاه می کنید. ، به همان اندازه احساس آرامش می کنید که شگفت زده می شوید. بنابراین، اگر علاقه مند به داشتن یک دکوراسیون شیک و مدرن با یک فرش شیک هستید، توصیه می کنیم فرش های قدیمی و قدیمی را انتخاب کنید.

فرش مد سال.

فرش مد سال.

فرش های طرح دار و سنتی از فرش های شیک سال.

اگر روحیه هنری دارید و عاشق دکوراسیون اصیل و سنتی هستید و از دیدن رنگ های هر قطعه به گونه ای که انگار یک فرش است هیجان زده می شوید، توصیه می کنیم به سراغ فرش هایی بروید که دارای طرح، سنتی و اصیل و در ایران که مهد فرش است این نوع فرش کم ندارد و هم به صورت ماشینی و هم دستی تهیه می شود و در تمام زوایای خانه از جمله اتاق خواب، پذیرایی و غیره. از آن استفاده کنید و به فضای خود ظاهری قدیمی و بدیع ببخشید. خوبی این فرش ها این است که رنگ های متنوعی دارند، بنابراین در ترکیب آن ها مشکلی نخواهید داشت.

فرش مد سال.

فرش مد سال.

فرش مدرن و شیک از فرش های مد روز سال.

آن دسته از فرش هایی که دارای بلوک های رنگی متفاوت و زیبا هستند این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و امسال نیز همین گونه هستند و برای سال جدید نیز همین گونه خواهند بود و به آن ها فرش مدرن می گویند و خوبی هایشان. این است: آنها به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ می شوند و حتی به نوعی رابط و ارتباط دهنده برای همه چیز در فضای شما خواهند بود. در اکثر فرش‌های این مدل، رنگ‌بندی بسیار به چشم می‌خورد که شاید در صورت استفاده از این تکنیک روی دیوار، حس جالبی را منتقل نکند، اما در مورد فرش‌هایی که روی زمین پهن می‌شوند، کاملاً متفاوت است.

فرش مد سال.

فرش مد سال.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.