افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

پخش فیلم های برگزیده جشنواره فجر برای اولین بار از تلویزیون

  • کد خبر : 16943
پخش فیلم های برگزیده جشنواره فجر برای اولین بار از تلویزیون

تلویزیون خبر داد پخش حق از فیلم های منتخب جشنواره مانند «هوک»، «شماره ۱۰» و «های پاور» را خریداری کرده است. به گزارش صبح از ایرنا، محمدعلی غلامرضایی گفت: سیما در حمایت از هنر هفتم خاص آثار سینمایی فاخر ایرانی که از کیفیت و جذابیت لازم و کافی برخوردار است و دارای مضامین و پیام […]

تلویزیون خبر داد پخش حق از فیلم های منتخب جشنواره مانند «هوک»، «شماره ۱۰» و «های پاور» را خریداری کرده است.

به گزارش صبح از ایرنا، محمدعلی غلامرضایی گفت: سیما در حمایت از هنر هفتم خاص آثار سینمایی فاخر ایرانی که از کیفیت و جذابیت لازم و کافی برخوردار است و دارای مضامین و پیام های فرهنگی والا و ارزشمند هستند،برخی از این هستند. آثار را در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ روی آنتن می‌برد.

خبر خوب ما برای مخاطبان، پخش برگزیده از فیلم های سینمایی ایرانی است. به این ترتیبی که پس از انجام مذاکرات انجام شد، حق پخش تلویزیونی فیلم های سینمایی «هوک»، «شماره ۱۰» و های پاور است که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ شده اند و در تعطیلات پیش رو خریداری می شوند. بار از شبکه های سیما اکران تلویزیونی خواهند شد.

غلامرضایی افزود: در کنار فیلم‌های فوق، حق پخش فیلم‌های سینمایی «بیرو»، «بدون قرار قبلی» و «تروا» نیز تصمیم‌گیری شده است.

مدیرکل تامین و رسانه بین الملل از پخش فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» تولید رسانه ملی نیز خبر داد و گفت: این اثری که به زندگی شهیدان والامقام باکری می پردازد و در جشنواره فیلم فجر برنده 5 سیمرغ و بهترین فیلم دوره چهلم شد، در جشنواره است. فیلم های سینمایی نوروز 1402 نیز تقدیم مخاطبان می شود.

دور دنیا با «جهانگرد»

مدیرکل تامین و رسانه بین الملل همچنین از تدارک برنامه‌های جدید در این معاونت با نام «جهانگرد» خبر داد که از نوروز ۱۴۰۲ مهمان خانه ایرانیان خواهد شد.

غلامرضایی گفت: این برنامه از نوروز ۱۴۰۲ و به همت اداره‌کل و رسانه بین الملل سیما روی آنتن شبکه‌های مختلف رفت و آمد و مخاطبان را از نگاه‌های نو با فرهنگ، آداب، سنن، روابط اجتماعی و … دیگر مردم آشنا می‌کند.

وی ادامه داد: «جهانگرد» با ضرباهنگی مخاطب‌پسند و با تصاویری بدیع، قصد دارد روایت کلیشه‌ای غرب از انواع مختلف را به چالش بکشد و با روایتی بومی از دل هر یک از مبدا، مخاطب ایرانی را با فرهنگ و جامعه آن کشور آشنا کند. .

مدیرکل تامین و رسانه بین الملل با بیان اینکه «این برنامه تلاش مشترک فرهنگی، دینی، اجتماعی و … را در ساختار متشکل از تصاویر مخاطبان معرفی کند، خبر داد: «جهانگرد» به صورت موضوعی و از منظرهای متنوع به معرفی هر یک. از سازمان می‌پردازد. برای نمونه در عید ۱۴۰۲، نوروز در همجوار و در ایام ماه مبارک رمضان، آداب و رسوم مردم ۶۰ کشور در این ماه عزیز به نمایش در خواهد آمد.

نوشته پخش فیلم های برگزیده جشنواره فجر برای اولین بار از تلویزیون اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.