افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

گوگل از کاربران می خواهد که انتظارات خود را از بارد بیان کنند

  • کد خبر : 169383
گوگل از کاربران می خواهد که انتظارات خود را از بارد بیان کنند

گوگل از کاربران می خواهد که مستقیماً انتظارات خود را از Bard بیان کنند تا عملکرد خود را بهبود بخشد و نیازهای کاربران را در سال 2024 برآورده کند. گزارش کردن تنهاBard پاسخ گوگل به محبوبیت عظیم ChatGPT OpenAI و Copilot مایکروسافت (BingChat سابق) است که بر اساس مدل‌های زبان بزرگ جدید این شرکت (LLM) […]

گوگل از کاربران می خواهد که مستقیماً انتظارات خود را از Bard بیان کنند تا عملکرد خود را بهبود بخشد و نیازهای کاربران را در سال 2024 برآورده کند.

گزارش کردن تنهاBard پاسخ گوگل به محبوبیت عظیم ChatGPT OpenAI و Copilot مایکروسافت (BingChat سابق) است که بر اساس مدل‌های زبان بزرگ جدید این شرکت (LLM) است.

اگرچه Bard در طول عمر کوتاه خود با ادغام با مدل زبان Gemini Pro LLM و سایر سرویس‌های Google پیشرفت کرده است، اما همچنان برای رسیدن به رقبای خود به کار بیشتری نیاز دارد.

برای رسیدن به این هدف، گوگل در حال حاضر از بازخورد مستقیم کاربرانی مانند شما برای بهبود Bard در سال 2024 استفاده می کند. پلیس اندروید گزارش می دهد که گوگل واقعاً می خواهد عملکرد Bard را برای رفع نیازهای مختلف کاربران خود بهبود بخشد. به همین دلیل، این شرکت از شما می‌خواهد که با کمک پیشنهادات، درخواست‌های ویژگی، شکایات و غیره مستقیماً درگیر این موضوع باشید.

می‌توانید نظرات خود را در یک بحث Reddit که توسط کریس گورگولوسکی، مدیر محصول تیم Bard Google برگزار می‌شود، به اشتراک بگذارید. اگر مدتی است که از Bard استفاده می‌کنید و مشکلی وجود دارد که از آن راضی نیستید، اکنون وقت آن است که به Google اطلاع دهید.

همانطور که در بالا ذکر شد، بارد از زمان معرفی خود بسیار پیشرفت کرده است. مهم ترین تغییر این چت بات، ادغام با سرویس های مختلف گوگل مانند یوتیوب، جی میل و گوگل مپ بوده است که با ارائه اطلاعات این سرویس ها، این ابزار را قدرتمندتر کرده است. گوگل حتی اعلام کرده است که ادغام Bard در Google Assistant در راه است. اما زمان می برد.

تاکنون، بازخورد کاربران بر بهبود موارد استفاده موجود Bard و در دسترس قرار دادن آن در پلتفرم‌های بیشتر برای بهبود دسترسی متمرکز بوده است. به عنوان مثال، مایکروسافت اکنون راه حلی برای ایجاد تصاویر هوش مصنوعی از متن با استفاده از یک موتور جدید دارد. DE-E 3 بارد اکنون نمی تواند این کار را انجام دهد. چندین نفر پیشنهاد کرده اند که بارد با استفاده از Gemini Ultra LLM گوگل قدرتمندتر می شود.

در حال حاضر، شما فقط می توانید از طریق وب به Bard دسترسی داشته باشید. کاربران می خواهند در قالب برنامه های اختصاصی برای اندروید و آیفون به آن دسترسی داشته باشند. یکی از کاربران Reddit به طور جالبی یک ویژگی حافظه را برای Bard پیشنهاد کرد که به چت ربات اجازه می‌دهد در مورد شما، عادات و ترجیحات شما اطلاعات کسب کند تا نتایج شخصی‌سازی بیشتری ارائه کند. گوگل قبلاً چیزی شبیه به این را برای بهبود تجربه Bard اعلام کرده است.

همانطور که گوگل قصد دارد حرکت بزرگ بعدی خود را به سمت فضای هوش مصنوعی مولد و تلاش برای رسیدن به GPT-4 انجام دهد، می توانید انتظار داشته باشید که ابزارهای هوش مصنوعی مولد بیشتری با Microsoft Copilot رقابت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.