افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

قاچاقچی طلا در تبریز بیش از هشت میلیارد ریال جریمه شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 169271
قاچاقچی طلا در تبریز بیش از هشت میلیارد ریال جریمه شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی صبح امروز در گفت وگویی صحبت کرد. برو وی در جمع خبرنگاران گفت: پرونده طلای قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 505 میلیون ریال که صاحب آن قصد خروج از کشور را داشت در بند 6 تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: بازپرس پس […]

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی صبح امروز در گفت وگویی صحبت کرد. برو وی در جمع خبرنگاران گفت: پرونده طلای قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 505 میلیون ریال که صاحب آن قصد خروج از کشور را داشت در بند 6 تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: بازپرس پس از اخذ دفاعیات متهم به دلیل عدم ارائه مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و اضافه کرد. دقیقا وی این دارایی ها را به پرداخت هشت میلیارد و 505 میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش دارایی محکوم کرد.

حضرت فرمود: تائیدیه شعبه تجدیدنظر ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان دستور صادره را تایید و تایید کرد.

مدیرکل تعزیرات استان ادامه داد: پلیس فرودگاه تبریز با کشف این مقدار طلا در چمدان مسافری عازم استانبول، پرونده را به اداره کل تعزیرات استان ارجاع داد.

محکومیت قاچاقچی معدن کار در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی نیز قاچاقچیان را بیش از سه میلیارد ریال جریمه کرد. معدن کار در تبریز گزارش شده است.

حضرت فرمود: سر اصل مطلب معدنچیان قاچاق به ارزش یک میلیارد و 268 میلیون ریال که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود توسط بند ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: یگان بازپرسی پس از اخذ دفاعیات متهم با توجه به ارائه مدارک خلاف واقع، اتهام قاچاق را کشف و اضافه کرد. دقیقا وی این دارایی ها را به پرداخت سه میلیارد و 805 میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش دارایی محکوم کرد.

حضرتی گفت: نیروی انتظامی معدنچیان او آن را در یک منزل مسکونی در تبریز کشف و به اداره کل استان ارسال کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی همچنین از جریمه بیش از سه میلیارد ریالی قاچاقچی خودرو ایسوزو در مرند خبر داد.

حضرتی گفت: پرونده یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 3 میلیون و 651 هزار ریال که بدون مجوز قانونی از منطقه آزاد ارس خارج شده بود در زمان مقرر در شعبه تعزیرات حکومتی مرند رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی اضافه کرد: این شعبه پس از دفاعیات لازم، اتهام قاچاق را کشف و علاوه بر توقیف خودرو، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: این پرونده با گزارش پلیس Police شهرستان مرند به اداره جنایی آن شهرستان ارسال شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.