افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

حماس تمام مذاکرات مربوط به زندانیان را لغو کرد

  • کد خبر : 169111
حماس تمام مذاکرات مربوط به زندانیان را لغو کرد

حماس از تعلیق هرگونه مذاکره درباره آتش بس یا تبادل اسرا با تل آویو خبر داد. خبرگزاری آناتولی به نقل از یک منبع گزارش داد که جنبش حماس میانجیگران را در روند تعلیق هرگونه مذاکره در مورد آتش بس یا تبادل اسرا قرار داده است. این خبر ساعاتی پس از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی […]

حماس از تعلیق هرگونه مذاکره درباره آتش بس یا تبادل اسرا با تل آویو خبر داد.

خبرگزاری آناتولی به نقل از یک منبع گزارش داد که جنبش حماس میانجیگران را در روند تعلیق هرگونه مذاکره در مورد آتش بس یا تبادل اسرا قرار داده است.

این خبر ساعاتی پس از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی و شلیک سه موشک به ساختمان دفتر سیاسی جنبش حماس در حومه جنوبی بیروت اعلام شد. در این جنایت 3 نفر دیگر شهید و چند نفر مجروح شدند.

در همین رابطه روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از یک مقام دفاعی آمریکا که نخواست نام خود را فاش کند، نیروهای نظامی اسرائیلی را مسئول حمله به «صالح العروی» عنوان کرد.

شهید صالح العاروری یکی از چهره های مشهور گردان های قسام بود که پس از چندین سال تجربه زندان از سال 1992 تا 2011 در تبادل نظر معروف شلیت به همراه بسیاری دیگر از رهبران فلسطینی مانند یحیی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شد. سینوار. روزنامه یدیعوت آحارونوت در سال 2018 درباره العاروری نوشت: العاروری طراح عملیات مسلحانه حماس و نفر دوم حماس شده است و انتخاب او به این سمت نقطه اوج تغییر در ساختار رهبری حماس است. حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس حماس در غزه. العاروری در کرانه باختری به دنیا آمد و بزرگ شد و 18 سال از زندگی خود را در زندان های اسرائیل گذراند.

همچنین شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به اسرائیل به دوشنبه آینده موکول شده است.

این گزارش می گوید وزیر خارجه آمریکا پس از برنامه ریزی برای سفر روز پنجشنبه خود به تل آویو، این سفر را به دوشنبه آینده موکول کرد.

از سوی دیگر، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت لبنان، انفجاری را که در حومه جنوبی بیروت رخ داد، محکوم کرد.

وی تاکید کرد: این انفجار جنایت اسرائیل است که بدون شک با هدف ورود لبنان به مرحله جدید درگیری پس از تجاوزات روزانه و مستمر در جنوب لبنان صورت گرفت.

میقاتی گفت: این انفجار بدون شک لبنان را به ورطه درگیری خواهد کشاند و واکنشی آشکار به تلاش ما برای دور نگه داشتن شبح جنگ از کشور است.

وی افزود: ما به سطوح سیاسی اسرائیل هشدار می دهیم که شکست های خود در غزه را به مرزهای جنوبی لبنان بکشانند تا واقعیت ها و قواعد جدید درگیری را در این منطقه تحمیل کنند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.