افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » مصاحبه جنجالی رضا اسدی علیه تیم های استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 168912
اسمارتک نیوز » مصاحبه جنجالی رضا اسدی علیه تیم های استقلال و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، این البته تنها یکی از مصاحبه های ستاره های سپاهان و لیگ برتر در نیم فصل اول در منطقه خبری ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بود. او که پس از ورودش به سپاهان و حواشی این انتقال و همچنین پس از جدایی از تیم ملی و بازگشت، صحبتی با رسانه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، این البته تنها یکی از مصاحبه های ستاره های سپاهان و لیگ برتر در نیم فصل اول در منطقه خبری ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بود. او که پس از ورودش به سپاهان و حواشی این انتقال و همچنین پس از جدایی از تیم ملی و بازگشت، صحبتی با رسانه ها نکرد، در نهایت پس از پایان بازی پر سر و صدا به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه پاسخ مثبت داد. مقابل شمس آذر داد و البته در جریان صحبت هایش با رسانه ها هم به چالش کشیده شد. در زیر اشاره ای گذرا به مصاحبه اسد خواهیم داشت که یکی از تندترین مصاحبه های نیم فصل اول بود:

حمله به مدیرعامل استقلال

پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان، علی خاطر دوباره مقابل سپاهان صحبت کرد و پس از سوال خبرنگاران در این خصوص از اسدی، او از خاطرر خواست که فقط در مورد تیم خودش یعنی استقلال صحبت کند.

تایید اصلاح قرارداد بدون توضیح

اسدی همچنین در این مصاحبه تاکید کرد که قراردادش صبح دیروز اصلاح شد و با کاهش مبلغ قراردادش موافقت کرد.

حمله به پرسپولیس با کنایه از هوادار متمول

اسدی در بخشی دیگر از صحبت های خود به طور غیرمستقیم وجود یک هوادار متمول در پرسپولیس را تایید کرد و از کلمه سرگرمی استفاده کرد تا از این بحث و سوالی که در ماه های اخیر فوتبال ایران را درگیر کرده دوری کند. او در واقع معتقد است فوتبال ایران به وسیله ای برای سرگرمی گروه خاصی تبدیل شده است.

شکایات و درخواست های خبرنگاران

ستاره لیگ در ادامه گفت و گوی خود از رسانه ها خواست به جای بازیکنان سپاهان در رسانه های خود از مشکلات او و طلای پوشان اصفهانی صحبت کنند چرا که اگر او و سایر بازیکنان این تیم بیشتر از این حرف بزنند، تحریم می شوند.

در همان زمان یکی از خبرنگاران شهریار را متهم کرد که درباره اشیای پرتاب شده روی زمین دروغ گفته و در مقابل رضا اسدی نیز همین رفتار را داشته است، به همین دلیل برای چند ثانیه درگیری لفظی رخ داد. سپس سایر روزنامه نگاران سعی می کنند مصاحبه را با سوالات مرتبط بدون جهت از سر بگیرند.

شما صبر موریس را لبریز کرده اید.

گفتگوی 10 دقیقه ای اسدی با خبرنگاران با سوالی درباره موریس و آینده او به پایان رسید. ستاره طلایی پوشان اصفهانی در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد که سرمربی پرتغالی از حضور در حاشیه فوتبال ایران خسته شده و با وجود اینکه در این گفتگو حاضر به پاسخگویی به هر سوالی به نظر می رسید، میکسدزون را ترک کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.