افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه اطراف نمایشگر را خواهد شکست!

  • کد خبر : 16881
آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه اطراف نمایشگر را خواهد شکست!

آیا آیفون های اولیه اپل را به یاد داشته باشید که حاشیه های اطراف نمایشگر در آن ها بسی این شرکت مدت‌ها به حاشیه‌های اطراف نمایشگر نمی‌داد اما بعد از عرضه آیفون 6 به آرامی به حاشیه‌ها می‌پردازد و اکنون جدیدترین سری از محصولات آن است، یعنی آیفون 14 اساساً یک گوشی تمام صفحه است. […]

آیا آیفون های اولیه اپل را به یاد داشته باشید که حاشیه های اطراف نمایشگر در آن ها بسی این شرکت مدت‌ها به حاشیه‌های اطراف نمایشگر نمی‌داد اما بعد از عرضه آیفون 6 به آرامی به حاشیه‌ها می‌پردازد و اکنون جدیدترین سری از محصولات آن است، یعنی آیفون 14 اساساً یک گوشی تمام صفحه است. با این، شایعات حاکی از آن‌ها هستند که 15 پرو مکس آیفون قرار دارند که هر چه بیشتر باریک‌تر باشد، این دارای نمایشگری با نازک‌ترین حاشیه‌هایی است که در گوشی‌های هوشمند هوشمند دیده می‌شود.

این اطلاعات از یکی از منابع معتبر صنعت موبایل یعنی Ice Universe به دست و بر این اساس گفته است که هوشمند پرچمدار آینده اپل دارای حاشیه‌های بسیار باریکی با ضخامت تنها تنها تنها تنها تنها تنها تنها تنها تنها ضخامت با با با با با 14 پرو مکس فعلی است. حاشیه های 1.55 میلی متری در اطراف نمایشگر می‌تواند یک رکورد جدید برای گوشی‌هایم هدشدش داشته باشد. رکوردی که در حال حاضر در اختیار گوشی شیائومی 13 با حاشیه های 1.81 میلی متری است. برای مقایسه بدید که گوشی‌های گلکسی در 22 و 23 نیز دارای حاشیه‌هایی با ضخامت حدود 1.95 میلی متر هستند.

آیفون 15 پرو مکس

مسلماً این یک ارتقاء بزرگ در زمینه طراحی است، اما آیا واقعاً رقابت بر سر میلیون مترها اه است واقعاً جواب سوال برای افراد شخصی ربط دارد اما استدلال کرد که مدل‌های فعلی فعلی اکنون دارای اندازه کافی باریک هستند و این حاشیه‌ها ممکن است واقعاً برای تجربه کاربر کاربر است.

در که ICE UNIVERSE به طور خاص به پرو مکس اشاره کرده است، رنگ های اخیراً فاش شده از حاشیه های آیفون 15 پرو نیز دارند. این دو همچنان از طراحی جزیره پویا که در مدل‌های آیفون 14 معرفی شد، استفاده خواهند کرد. البته، این بار خود ممکن است جزیره پویا راه را به آیفون 15 و 15 پلاس نیز باز کند. با این حال، این مدل‌ها همچنان فاقد ویژگی‌های ProMotion و AOD خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.