افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

25 درصد گوشت قرمز کشور توسط عشایر تامین می شود

  • کد خبر : 168716
25 درصد گوشت قرمز کشور توسط عشایر تامین می شود

به گزارش بازار، سیاوش احمدی میرقائد در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید عشایری «سردار قاسم سلیمانی» که در قالب وبینار با حضور برگزار شد، گفت: از مدیران استانی و کارمندان امور عشایری کشور در تالار کوچ. عشایر یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی کشور هستند و […]

به گزارش بازار، سیاوش احمدی میرقائد در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید عشایری «سردار قاسم سلیمانی» که در قالب وبینار با حضور برگزار شد، گفت: از مدیران استانی و کارمندان امور عشایری کشور در تالار کوچ. عشایر یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی کشور هستند و وظیفه ارائه خدمات به این جامعه مولد بر عهده سازمان امور عشایری است، هرچند گاهی ممکن است موانعی وجود داشته باشد، اما ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهیم. این زمینه.

وی با اشاره به اعتبارات خوبی که در دو سال اخیر در منطقه عشایری تخصیص داده شده و دستور رئیس جمهور مبنی بر تخصیص 100 درصدی اعتبارات به منطقه عشایری، گفت: دو هزار میلیارد تومان تسهیلات قابل افزایش به دو هزار و 400 تومان است. میلیارد تومان و همچنین 600 میلیارد تومان. تسهیلات اعتباری تبصره 18 بودجه بخشی از این اعتبارات است که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه تولید در مناطق عشایری داشته باشد.

احمدی میرقائد جمعیت عشایری کشور را یک میلیون و 200 هزار نفر اعلام کرد اما بیش از 20 میلیون نفر در کشور ریشه و پیشینه عشایری دارند، گفت: عشایر در این جمعیت اندک تأثیر زیادی دارند و یکی از محورها و ارکان اصلی هستند. اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی به طوری که در حوزه اقتصادی 25 درصد گوشت قرمز مورد نیاز کشور تامین می شود.

رئیس سازمان امور عشایری کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهدای عشایر سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: تأثیر سردار سلیمانی در جبهه مقاومت به حدی بود که دشمنان کینه توز کردند و به شهادت رسیدند. به او.

وی با بیان اینکه امروز راه این سردار عزیز الگویی برای جوانان عشایری شده است، به نامگذاری سالروز شهادت سردار سلیمانی به عنوان روز جهانی مقاومت اشاره کرد و افزود: این یک افتخار برای ما و جامعه عشایری است. که این روز یادآور شهادت اوست». او که در تقویم کشور نام دارد، خود از نوادگان عشایر بود.

احمدی میرقاید با اشاره به سابقه عشایر در دفاع از کشور افزود: عشایر در 8 سال دفاع مقدس نیز رشادت از خود نشان دادند و در غرب کشور اولین کسانی که در مقابل حمله دشمن ایستادگی کردند عشایر بودند. و حضور 12 هزار شهید عشایر نشان دهنده وفاداری است، پشتیبان انقلاب و نظام بوده و همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.