افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

چگونه با کاتالوگ و پوستر خوب مشتری جذب کنیم؟

  • کد خبر : 16862
چگونه با کاتالوگ و پوستر خوب مشتری جذب کنیم؟

حتما شما نیز برای کسب و کار خود به دنبال راه‌هایی هستید تا نظر مخاطب را به خود جلب و نشان تجاری خود را به آن‌ها معرفی کنید. تفاوتی ندارد که درباره شرکت‌ها و فروشگاه‌ها صحبت می‌کنیم یا درباره آنلاین شاپ‌ها و کسانی که خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، برندینگ یا برندسازی […]

حتما شما نیز برای کسب و کار خود به دنبال راه‌هایی هستید تا نظر مخاطب را به خود جلب و نشان تجاری خود را به آن‌ها معرفی کنید. تفاوتی ندارد که درباره شرکت‌ها و فروشگاه‌ها صحبت می‌کنیم یا درباره آنلاین شاپ‌ها و کسانی که خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند، برندینگ یا برندسازی بخش مهمی از رشد موفقیت و اعتبار کسب و کارها است. در این مقاله ما به شما درباره راه‌های معرفی و نشان دادن برند به مشتریان، توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم. پس تا پایان این مقاله لطفا با ما همراه باشید.

کاتالوگ چیست و چه فایده‌ای دارد؟

کاتالوگ یکی از مؤثرترین و بهترین راه‌هایی است که از طریق آن می‌توان با مشتریان تعامل برقرار کرد و به ساده‌ترین شکل ممکن، بیشترین اطلاعات مفید را به آن‌ها انتقال داد. یک کاتولوگ خوب دارای اطلاعات کامل از محصولات و یا خدمات یک شرکت یا فروشگاه است. به همین علت در طراحی یک کاتالوگ و یا بروشور استاندارد، نکاتی مانند اهمیت روان‌شناسی رنگ‌ها و سلیقه در چیدمان زیبا، بر کسی پوشیده نیست.

برای طراحی کاتالوگ به چه نکاتی باید توجه داشت؟

برای طراحی یک کاتالوگ، پوستر یا بروشور استاندارد، نکاتی مانند اهمیت روان‌شناسی رنگ‌ها و سلیقه در چیدمان زیبا، بر کسی پوشیده نیست. چاپ سربرگ اداری و چاپ کاتالوگ ، تأثیر بسیاری در بالابردن اعتبار یک برند دارد. برای همین سال‌ها است که بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها مانند مغازه‌ها، آرایشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و غیره برای معرفی خدمات و محصولات خود از این روش استفاده می‌کنند.

چاپ کاتالوگ انلاین یا کاغذی؟

برای برخی از کسب‌وکارها، مثلاً آنلاین‌شاپ‌ها، نیازی به چاپ کاتالوگ و بروشور نیست و نسخه اینترنتی آن کفایت می‌کند؛ اما برخی دیگر به دلیل ماهیت کارشان برای جلب نظر مخاطبان، به چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر نیاز دارند. مزیت چاپ برای این کسب و کارها، در جلب نظر مشتریان و اعتمادسازی است؛ بنابراین علاوه بر طراحی، انتخاب کاغذ مناسب برای چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ از اهمیت بسیاری برخوردار است.

چاپ سربرگ اداری به برند و فروشگاه شما اعتبار می‌بخشد

چاپ سربرگ اداری به برند و فروشگاه شما اعتبار می‌بخشد

برای هر فروشگاه، شرکت و اداره رسمی و معتبر، چاپ سربرگ اداری اهمیت بسیار زیادی دارد و بخش مهمی از برندینگ آن‌ها است. گروهی از مشاغل نیز مانند شرکت‌ها و اداره‌ها برای فعالیت‌های روزانه خود مانند فرم‌ها، نامه‌ها، پاکت‌ها و غیره، به سربرگ اداری نیاز دارند. همچنین چاپ سربرگ اداری برای برخی فروشگاه‌ها، به معنی احترامشان به مشتریان وفادار خود است.

به همین علت برای این گروه علاوه بر کیفیت چاپ، سرعت در آماده‌شدن، طراحی در ابعاد مختلف و هزینه مناسب نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

کاربرد پوستر و بروشور در تبلیغات چیست؟

پوستر، وسیله‌‌ای ساده برای اعلام خبر در مورد موضوعات و رویدادهای مختلف است که عموما به ‏صورت عمودی و گاها افقی طراحی شده و به نمایش در می‌‌آید. ممکن است شما نیز برای تبلیغ و اطلاع رسانی درباره یک محصول جدید یا خدمات کسب و کار خود، به تبلیغات بصری از طریق پوستر و بروشور نیاز داشته باشید. به ویژه اگر جامعه هدف و مخاطب شما از این تبلیغ، عموم مردم باشند. در این صورت باید پوستر و بروشور تبلیغاتی در مسیرهای پر تردد استفاده شود تا افراد بیشتری آن را ببینند و از آن محصول یا خدمات، مطلع شوند.

پس در این صورت برای طراحی چشمگیر و چاپ پوستر و بروشور باید نهایت دقت و سلیقه به کار رود تا بتواند اثرگذار باشد. اگر خودتان توانایی طراحی پوستر را ندارید، می‌توانید از کمک شرکت‌ها و افرادی استفاده کنید که این کار را برای شما با مبلغی توافقی، انجام می‌دهند. چاپ فرتاک با هزینه مناسب و کمترین زمان به صورت آنلاین، برای شما کار طراحی و چاپ پوستر را انجام می‌دهد.

چگونه می‌توان کاتالوگ، پوستر و سربرگ اداری طراحی کرد؟

برای تهیه بروشور، تراکت، کاتالوگ و پوستر مناسب با هر کسب‌وکاری، می‌توان از راه‌های مختلفی استفاده کرد. مثلاً می‌توان به‌صورت حضوری به دفتر فنی‌های مختلف مراجعه کرده و از بین نمونه کارهای ارائه شده، طرحی را برگزید. اما این روش از طرفی، امکان انتخاب ما را به میزان بسیار زیادی محدود می‌کند؛ محدودیت‌هایی از جمله در طرح‌هایی که به شما ارائه می‌شود یا مدت زمانی که برای این کار در ترافیک سپری می‌کنید.

از طرفی دیگر ممکن است قیمت‌های معمول بازار را برای طراحی و کیفت چاپ اطلاع نداشته باشید. برای پرس‌وجو از مغازه‌های مختلف در بازار و یا صحبت‌کردن تک‌به‌تک با طراحان در این زمینه، زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. از همه این‌ها مهم‌تر، ممکن است با وجود هزینه و زمانی که برای این کار می‌گذارید، نتیجه دلخواه و مطلوبی به دست نیاورید و از طراحی کیفیت چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر رضایت نداشته باشید.

طراحی و چاپ کاتالوگ و سربرگ اداری به صورت آنلاین

یکی از مؤثرترین راهکارها برای حل این مشکل در دنیای امروز، استفاده از خدمات آنلاین است. اینترنت و سفارش‌های آنلاین به مشتریان و کسب‌وکارهای بسیاری کمک کرده است تا با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، به نتیجه دلخواه خود دست یابند. برای همین استفاده از همین روش را برای طراحی و چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر و چاپ سربرگ اداری با کیفیت به شما توصیه می‌کنیم.

چاپ پوستر

طراحی باکیفیت و چاپ فوری کاتالوگ، پوستر و سربرگ اداری

چاپ فرتاک chapfartak یک فروشگاه اینترنتی با تیم طراحان مجرب است که می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند. چاپ فرتاک با امکان محاسبه آنلاین محصولات و خدمات، نه تنها به شما کمک می‌کند تا محدود قیمت‌ها را برای طراحی کاتالوگ، پوستر و سربرگ اداری باسلیقه و زیبا بدانید؛ بلکه مناسب‌ترین قیمت ممکن را برای طرح شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین چاپ فرتاک با داشتن چاپخانه اختصاصی می‌تواند در کمترین زمان و هزینه ممکن سفارش‌های مشتریان خود را چاپ کنند و به دست مشتریان خود برسانند. برای این کار کافی است سفارش‌های خود را در سایت ثبت کرده و در هرکجای ایران که باشید، از طریق پست آن را دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.