افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

وام 20 میلیونی با کارمزد صفر درصد برای همه

  • کد خبر : 168498
وام 20 میلیونی با کارمزد صفر درصد برای همه

در سال “کنترل تورم و رشد تولید” تفاهم نامه همکاری بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اجرای برنامه های توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم امضا شد. . پروفسور هاشمی با اعلام این خبر گفت: امضای تفاهم نامه بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض […]

در سال “کنترل تورم و رشد تولید” تفاهم نامه همکاری بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اجرای برنامه های توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم امضا شد. .

پروفسور هاشمی با اعلام این خبر گفت: امضای تفاهم نامه بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران گام مهمی در راستای توسعه قراردادهای مالی و بیمه مشترک است. خدمات در کشور، که در آن امکان گسترش خدمات بیمه و وام وجود دارد. الحسنه در اختیار اقشار کم درآمد و مناطق محروم قرار می گیرد و این موضوع می تواند به توسعه فرهنگ بیمه کمک کند.

رئیس کل بیمه مرکزی توسعه فرهنگ اعتبار خوب در صنعت بیمه را از اهداف این تفاهم نامه دانست و گفت: با اجرای این تفاهم نامه بسته متنوعی از محصولات اعتباری در اختیار مردم قرار می گیرد. بیمه ای که به سادگی با مراجعه به اینترنت قابل تهیه است.صنعت بیمه برای خرید بیمه نامه بدون پرداخت به صورت گسترده تا 20 میلیون تومان می فروشد.

وی با بیان اینکه نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست افزود: افرادی که متقاضی استفاده از خدمات بانکی برای خرید خدمات بیمه هستند می توانند با کارمزد صفر درصد از این خدمت بهره مند شوند.

استاد هاشمی با اشاره به اینکه پیش از این چندین شرکت بیمه نیز در این زمینه فعالیت داشته اند، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد تمامی شرکت های بیمه در این طرح مشارکت کنند و با اطلاعات گسترده مردم را به خرید بیمه نامه تشویق کنند. بنابراین افراد می توانند به کمک این قابلیت بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت و سایر بیمه های اختیاری را به سبد بیمه ای خود اضافه کنند.

علی استاداشمی این همکاری را گامی موثر در جهت ایجاد رشد اقتصادی، توسعه اجتماعی و پیشرفت فناوری در حوزه بیمه و بانکداری ایران دانست و افزود: طراحی محصولات جدید بیمه ای و بانکی مشترک با تاکید بر فناوری و اجرای اقدامات اجتماعی مشترک. برنامه های مسئولیت پذیری با تمرکز بر توسعه. خدمات بیمه ای به مناطق محروم و محروم محورهای اصلی این تفاهم نامه است که اجرا می شود.

در ادامه شمسی نژاد مدیرعامل بانک مهر ایران ضمن ابراز خرسندی از مشارکت در این پروژه ملی و گسترش فرهنگ اعتباری خوب در صنعت بیمه گفت: بیمه یکی از ضروریات زندگی امروزی است و امیدوارم با اجرای این تفاهم نامه می توانیم خدمات شایسته ای را به مردم کشور در استفاده از خدمات ارائه کنیم.» بیمه ارائه دهید.

گفتنی است مراسم امضای این تفاهم نامه با حضور اعضای هیات عامل بانک مهر ایران و بیمه مرکزی و تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه مرکزی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.