افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

در عروسی دوستم چه بپوشم؟ / آخه تو که تو بچگی بهش می گفتی هی می بردمت تا موهامو کوتاه کنی.

  • کد خبر : 168440
در عروسی دوستم چه بپوشم؟  / آخه تو که تو بچگی بهش می گفتی هی می بردمت تا موهامو کوتاه کنی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همانطور که می گویند هر حرفی جایی دارد و هر نقطه ای جایی دارد، لباس پوشیدن برای هر جایی متفاوت است و نمی توان با لباس ساحلی به جای سرد رفت یا برعکس با لباس گرم به جای سرد رفت. لباس، البته، این احتمالا بسیار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همانطور که می گویند هر حرفی جایی دارد و هر نقطه ای جایی دارد، لباس پوشیدن برای هر جایی متفاوت است و نمی توان با لباس ساحلی به جای سرد رفت یا برعکس با لباس گرم به جای سرد رفت. لباس، البته، این احتمالا بسیار واضح است. خوب، اما در مقیاس بزرگتر، باید به این فکر کنید که هر سبکی جایگاه خاص خود را دارد، مثلاً افرادی که می پرسند چگونه حداکثر استایل داشته باشند، ابتدا باید به این فکر کنند که آیا این سبک چشم نواز است یا خیر. از برقی برای قرار رسمی استفاده کنید یا نه؟خب اکثر اوقات جواب منفی است، چون برای شما خیلی عجیب است که با این لباس های آراسته و چنین لوازمی به یک جلسه کاری بروید!

بنابراین ابتدا باید استایل ها را بشناسید و سپس بدانید که از هر کدام کجا و چگونه استفاده کنید، مثلا اگر می خواهید برای لباس عیدتان وسایل گلدار داشته باشید، بهترین استایل برای شما استایل گل است که حتما بخوانید. و بعد برو ترکیبش کن حالا بریم سراغ مقاله امروز، یه سوال خیلی مهم هست که شاید برای خیلی از خانم ها پیش اومده باشه و اونم اینه که تو عروسی دوستم چی بپوشم؟تو بهش گفتی دختر بودم خودم میگرفتمت!پسر ، ادامه دهید چون بعضی از خانم ها مثل سنگ خوردن رابطه دوستی خود را پس از ازدواج قطع می کنند! امیدوارم این مورد شما نباشه پس بریم به جواب اینکه تو عروسی دوستم چی بپوشم؟

سایز لباس مناسب را انتخاب کنید

توجه داشته باشید که لباس ها باید از نظر سایز بسیار منظم باشند، زیرا اگر لباس شما خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد اندام شما آنطور که باید به نظر نمی رسد و شاید بی دقت و نامرتب به نظر برسید، انتخاب لباس مناسب بسیار مهم است. اندازه لباس خود را انتخاب کنید و لباس های تنگ یا گشاد را به امید کاهش یا افزایش وزن انتخاب نکنید. اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، لباس‌های شب با رنگ‌های تیره مانند آبی سرمه‌ای و اگر می‌خواهید چاق‌تر به نظر برسید، رنگ‌های روشن مانند فیروزه‌ای را انتخاب کنید.

در عروسی دوستم چه بپوشم؟

لباس هایی با طراحی ساده و تک رنگ انتخاب کنید.

دیده ای که می گویند دوست آینه یک آدم است و تا به حال دوستانی بودند که خانواده ات می خواستند با آنها بیرون بروند اما تو با آنها نبودی چون فکر نمی کردند آنها برایت مناسب هستند اما حالا تو دوستی داشته باشید که ازدواج را ترک کرده و شما را به خوبی می شناسد و او را به جشن عروسی خود دعوت کرده است. حالا تو این عروسی میخوای چطوری باشی و چه حسی میخوای منتقل کنی که مستقیما روی نظر خانواده همسر تاثیر میذاره چون همون داستانی که ما میگیم بعضی از خانم ها براشون مهم نیست چند سال دوستی با هم دارن. بعد از ازدواج، چه با دلیل و چه بدون دلیل، یکی از دلایل ممکن است صحبت های همسر دوستتان باشد، پس باید با جدیت در این جشن حضور داشته باشید و موجه است که نگران لباس های پر زرق و برق نباشید و به دنبال آن باشید. طراحی های ساده و تک رنگ و البته شیک.

در عروسی دوستم چه بپوشم؟

مثل یک زرگر سیار رفتار نکنید

این که بیشتر خانم ها طلا را دوست دارند ذهنیتی است که در عموم مردم جا افتاده است و وقتی صحبت از عروسی می شود اولین چیزی که به ذهن خیلی از خانم ها می رسد این است که الان می توانم طلاهای جدیدی را که خریدم نگاه کنم. و غیره من پیش از فلان و فلان فخر خواهم کرد. اما در مورد عروسی دوستتان چه باید کرد؟ شما باید یک سری اکسسوری و جواهرات متناسب با لباس خود انتخاب کنید و از آویزان کردن طلا و جواهرات زیاد خودداری کنید، زیرا این کار حتی می تواند واقعا خطرناک باشد، زیرا اگر طلای خود را در این نوع رویدادها گم کنید، ممکن است آن را پیدا کنید. خیلی عجیبه چون میتونست خیلی زودتر بره تو جیب کسی!

در عروسی دوستم چه بپوشم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.