افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

توافق دو طرفه باشگاه استقلال با مدافع برزیلی

  • کد خبر : 168254
توافق دو طرفه باشگاه استقلال با مدافع برزیلی

آفتاب نیوز: در فصل 1402-1403، مدیران باشگاه استقلال تهران به دلیل اعمال حداکثر سقف قرارداد، سیاست ریاضت اقتصادی را در پیش گرفتند و با کاهش قرارداد بازیکنان و اعضا، تمام تلاش خود را برای رعایت سقف بودجه انجام دادند. از کادر فنی این در حالی است که استقلال اخیرا مطالبات چهره هایی مانند آندره آ […]

آفتاب نیوز:

در فصل 1402-1403، مدیران باشگاه استقلال تهران به دلیل اعمال حداکثر سقف قرارداد، سیاست ریاضت اقتصادی را در پیش گرفتند و با کاهش قرارداد بازیکنان و اعضا، تمام تلاش خود را برای رعایت سقف بودجه انجام دادند. از کادر فنی این در حالی است که استقلال اخیرا مطالبات چهره هایی مانند آندره آ استراماچونی و لئوناردو پادوانی را پرداخت کرده بود. اگرچه این پرداخت ها با گرفتن وام انجام شد اما این موضوع شرایط مالی باشگاه استقلال را بحرانی تر کرد.

آبی های پایتخت به دلیل عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا درآمد آسیایی نداشتند و همین موضوع باعث شد تا مدیران استقلال در این فصل اسپانسرهای زیادی را جذب کنند تا برای هزینه های فصل بعد بودجه 300 میلیاردی داشته باشند.

اما در ابتدای فصل رافائل سیلوا، مدافع برزیلی آبی های تهرانی که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، به دلیل بی اعتنایی مدیران استقلال، شرایط را به سمت آبی ها تبدیل کرد. باشگاه به اطلاعیه های شما. بنابراین سیلوا یک طرفه قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و حالا نه تنها طلب فصل گذشته خود را که حدود 240 هزار دلار است می خواهد، بلکه به دنبال دریافت مبلغ قرارداد خود با استقلال برای فصل آینده است و طبق قراردادی که امضا کرده است. . ، استقلالی ها در فصل جدید باید 600 هزار دلار به این مدافع برزیلی پرداخت می کردند که در حال حاضر 840 هزار دلار از این باشگاه طلب دارد.

مدافع برزیلی نیز مانند سایر بازیکنان خارجی شکایت خود را به کمیسیون انضباطی فیفا رسانده و منتظر تصمیم نهایی فیفا است. طبق قانون قراردادهای خارجی، در صورت انتخاب تیم جدید این بازیکن برزیلی، رقم 600 هزار دلار رد می شود، اما با توجه به اینکه رافائل سیلوا تاکنون با هیچ تیمی قرارداد نبسته است و در تلاش است تا غرامت را از این تیم دریافت کند. پایتخت . بلوز آهسته

اما پس از گذشت حدود 6 ماه و با پایان نیم فصل اول، مدیریت باشگاه استقلال با این بازیکن وارد مذاکره شد تا او را به تیم استقلال برگرداند. موضوعی که باعث می شود هم استقلالی ها جای خالی دفاع خود را پر کنند و هم سیلوا که بازیکن بومی است به مستطیل سبز بازگردد.

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا با تعدیل آخرین قرارداد سیلوا، از شکایت به فیفا و امضای قرارداد جدید با استقلال منصرف شوند. این یک معامله برد-برد برای استقلال و سیلوا است زیرا این بازیکن از این به بعد برای استقلال بازی می کند و حقوق می گیرد.

طلب 240 هزار دلاری این بازیکن از استقلال در فصل قبل همچنان پابرجاست و استقلالی ها باید برای انتصاب جدید این بازیکن چاره ای بیندیشند و آن را محقق کنند. این موضوع علاوه بر اینکه استقلال را از پرداخت جریمه هنگفت نجات می دهد، پرونده مالی این باشگاه در فیفا را نیز منتفی می کند تا در مسیر گرفتن مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل نشود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.