افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168226
لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام شد – پرسپولیس نیوز

معاونت رسانه ای تیم ملی فهرست نهایی این تیم را برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام کرد. در بیانیه واحد مطبوعاتی تیم ملی فوتبال ایران آمده است: در خصوص مفاد قرارداد سردار آزمون با رم و قرضی این بازیکن از بایرلورکوزن به باشگاه رم، پس از هماهنگی و توضیحات قانع کننده این بازیکن […]

معاونت رسانه ای تیم ملی فهرست نهایی این تیم را برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام کرد.

در بیانیه واحد مطبوعاتی تیم ملی فوتبال ایران آمده است: در خصوص مفاد قرارداد سردار آزمون با رم و قرضی این بازیکن از بایرلورکوزن به باشگاه رم، پس از هماهنگی و توضیحات قانع کننده این بازیکن و مدیر ورزشی باشگاه رم، تیاگو میگوئل بایا پینتو، مربی تیم ملی، با هماهنگی باشگاه رم در دوحه در تاریخ 10 ژانویه (20 دسامبر) برای پیوستن به تیم ملی آزمون را پذیرفت.

طبق دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های شرکت کننده در جام ملت های آسیا باید با 26 بازیکن در این مسابقات شرکت کنند و بر این اساس لیست 26 نفره تیم ملی به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، پیام ناظیم، سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل زاده، سید مجید حسینی، سامان فلاح، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، عضدی الله چشمی، روزبه‌عزیمی‌عظیمی، . ، محمد محبی، مهدی ترابی، مهدی قائدی، مهدی طارمی، رضا اسدی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و شهریار مغانلو.

محمدجواد حسین نژاد ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان از لیست اولیه کنار گذاشته شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)