افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

اگر این پنج پسر به شما دختران نزدیک شدند، فرار کنید.

  • کد خبر : 168173
اگر این پنج پسر به شما دختران نزدیک شدند، فرار کنید.

شاید بتوانید بگویید سینما یکی از بهترین ابزارها برای شناخت افراد اطرافمان. افرادی که دارای ویژگی های خوب یا بد هستند به عنوان یک شخصیت خیالی جلوی دوربین قرار می گیرند و ما با شناختن آنها از جامعه خود مطلع می شویم. دوربین فیلم ایران همیشه علاقه خاصی به ارائه افرادی داشته که در صورت […]

شاید بتوانید بگویید سینما یکی از بهترین ابزارها برای شناخت افراد اطرافمان. افرادی که دارای ویژگی های خوب یا بد هستند به عنوان یک شخصیت خیالی جلوی دوربین قرار می گیرند و ما با شناختن آنها از جامعه خود مطلع می شویم.

دوربین فیلم ایران همیشه علاقه خاصی به ارائه افرادی داشته که در صورت مواجهه با آنها فرار بهترین گزینه است! در زیر تعدادی از دوستداران ناپسند سینمای ایران را معرفی می کنیم. اگر می خواهید در انتخاب شریک زندگی خود درست عمل کنید، این مقاله را از دست ندهید.

کامران/ رگ هاپ

وقتی دقایق ابتدایی فیلم رگ خواب حمید نعمت الله را می بینید، بعد از همذات پنداری با شخصیت اصلی مینا ( لیلا حاتمی ) جذب مردی می شوید که بسته ای کامل از همه چیزهای خوب است. وقتی با شخصیت کامران (کوروش تهامی) روبه‌رو می‌شوند، اکثر زنان آرزو می‌کنند مردی مثل او عاشق آنها شود. کامران مردی مستقل، منطقی و مهربان است که با اشاره به مینا نزدیک می شود.

به او توجه می کند و زخم هایش را درمان می کند. همه این خصوصیات بسیار رویایی هستند اما فقط برای یک رابطه موقت. شاید کامران را معشوقه خوبی برای لیلا بدانند اما به دلیل نداشتن حس تعلق به مینا هرگز نمی تواند شریک مناسبی برای او باشد. کامران در غیاب احساس تعلق از یک عاشق ایده آل به یک عاشق تبدیل می شود. مرد فرصت طلب در یک چشم به هم زدن شاید مینا آخرین اولویت زندگی اش باشد.

سیامک / ملی و مسیرهای نرفته اش

اگر این پنج پسر به شما دختران نزدیک شدند، فرار کنید.

پس از پخش فیلم ملی و مسیرهای ناشناخته آن ساخته تهمینه میلانی، ترس شدیدی از ترس دختران مجرد برای ازدواج اضافه شد! ترس از ازدواج با یک سیامی دیگر که تمام رویاهای شما را بعد از ازدواج تبدیل به کابوس می کند. سیامک (میلاد کی مرام) علیرغم داشتن شخصیت نفرت انگیز بسیار باهوش است.

در جلسات اول به ملی (ماهور الوند) همان چیزی را داد که ملی تشنه آن است. عاطفه محبت های کوچک اما مؤثر نقاب زیبایی است بر افکار و طرز فکر مرد سالانه سیامکی که خود را از چشم ملی پوشان پنهان می کند. افکار پوسیده ناشی از حساسیت های بیمارگونه و پارانویای شدید (بدبینی) همان مشکلاتی است که ملی را از ادامه زندگی با سیامک منصرف می کند. شاید تشخیص چهره واقعی سیامک در نگاه اول سخت باشد، اما بهتر است به این افراد فرصت آزمون و خطا بیشتری داده شود.

پاشا / لانتوری

اگر این پنج پسر به شما دختران نزدیک شدند، فرار کنید.

شخص دیگری که شایسته حضور در این لیست است پاشا لانتوری است. شاید «عاشق دیوانه» عبارت درستی برای معرفی پاشا لانتوری باشد. شکل عشق و محبت او بسیار شبیه به دیوانگان اساطیری است و اسطوره بودن او ممکن است برای عده ای شیرین باشد. اما کاملا مشخص است که مریم لانتوری به عنوان معشوق بدبخت پاشا جزو این افراد نیست.

پاشا (نوید محمدزاده) می تواند هر دختری را با عشق افراطی فراری دهد. او عاشق معشوقش است و با وجود تمام واکنش های منفی که دریافت می کند، از دوست داشتن مریم دست بر نمی دارد. این محبت زیاد باعث جنون پاشا می شود. تا جایی که حاضر است معشوقش را عذاب دهد اما از عشقش دست نکشد.

یاسر / عرق سرد

اگر این پنج پسر به شما دختران نزدیک شدند، فرار کنید.

یاسر شاه حسینی امیر جدیدی ) یکی دیگر از ماسک های ماهر در این لیست است. نقاب موجه و تاثیرگذار او جز همسرش افروز (باران کوثری) برای هیچکس محو نمی شود. او در ظاهر همسری متعهد و حتی عاشقی است که از نظر موقعیت اجتماعی و شغلی می تواند گزینه مناسبی برای ازدواج با هر دختری باشد اما زندگی مشترک با یاسر کمی متفاوت است.

او سعی می کند کنترل کاملی بر همسرش و تمام اتفاقات زندگی اش داشته باشد. ازدواج برای این همسر به ظاهر رویایی چیزی جز قفس زیبا و مجلل تعبیر نمی شود و حاضر است به هر نحو ممکن افروز خود را در این قفس نگه دارد. به همین دلیل است که افروز و یاسر هرگز نمی توانند به سمت رویاهای خود پرواز کنند.

سریال توافق/عشق

اگر این پنج پسر به شما دختران نزدیک شدند، فرار کنید.

پخش سریال عاشقانه از شبکه نمایش خانگی با شخصیت های بسیار خاص به بینندگان عرضه شد که یکی از خاص ترین آنها پیمان ( هومن سیدی ) بود. پیمان برخلاف تمام افراد حاضر در این لیست هرگز چهره واقعی خود را پنهان نمی کند و آشکارا رفتار خود را برای دیگران آشکار می کند.

بازی نکردن او در نقش پیمان باعث شد بسیاری از بینندگان این شخصیت را دوست داشته باشند اما باز هم نمی توان از رفتار نادرست او چشم پوشی کرد. این به وضوح عدم تعهد شما به رابطه را نشان می دهد. او هرگز نمی تواند جدی باشد یا جدی فکر کند و این باعث می شود طرف مقابلش تمایلی به رابطه با او نداشته باشد. با این حال خصوصیات و سلیقه پیمان کاملا مشهود است، اما گاهی با وجود این، انتخاب و سلیقه افراد کار را سخت می کند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.