افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

سومین شکست متوالی سپاهان با وجود صدور مجوز بازیکن/ از دست دادن قهرمانی نیم فصل – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 167944
سومین شکست متوالی سپاهان با وجود صدور مجوز بازیکن/ از دست دادن قهرمانی نیم فصل – پرسپولیس نیوز

شمس آذر در آخرین دیدار خود در نیم فصل لیگ برتر بیست و سوم مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی رسید تا حسن به نیم فصل فوق العاده خود پایان دهد. تیم فوتبال شمس آذر قزوین در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (دوشنبه) میزبان سپاهان اصفهان بود. تک گل این دیدار را […]

شمس آذر در آخرین دیدار خود در نیم فصل لیگ برتر بیست و سوم مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی رسید تا حسن به نیم فصل فوق العاده خود پایان دهد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور امروز (دوشنبه) میزبان سپاهان اصفهان بود.

تک گل این دیدار را رحمان جعفری در دقیقه 6 به ثمر رساند تا سه امتیاز ارزشمند قزوینی ها را به خود اختصاص دهد. در نیمه اول شمس آذر یک گل زد و گل های زیادی نزد. در این نیمه نه مهاجمان شمس آذر قصد گلزنی داشتند و نه پیام لازم بود بیش از یک بار دروازه خود را باز کند.

سپاهان در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و روی ضدحملات مقابل شمس آذر تمرکز داشت. در این مدت هر چه دو تیم به ثمر رساندند پشت درهای بسته پیش رفت تا اینکه در نهایت همان گل پرجیل سرنوشت مسابقه را رقم زد.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حجملک بود که هومان ربیع زاده و علیرضا جعفرپور از شمس آذر و محمد کریمی از سپاهان کارت زرد نشان دادند. در دقیقه 85 بازی، خوزه مورایس با دریافت کارت زرد دوم توسط داور مسابقه اخراج شد. رضا فتاحی مربی تیم فوتبال سپاهان در دقایق از دست رفته برکنار شد.

سپاهان با این شکست سومین شکست متوالی خود را متحمل شد. پیش از آن به آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان باختند. سپاهان با شکست امروز عملا قهرمانی نیم فصل را از دست داد.

پس از این دیدار کمیته انضباطی در تصمیمی بحث برانگیز به سه بازیکن محروم سپاهان اجازه حضور در این دیدار را داد که نتیجه ای برای این تیم نداشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)