افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

مزایای کشاورزی قراردادی در استان تهران اعلام شد

  • کد خبر : 167865
مزایای کشاورزی قراردادی در استان تهران اعلام شد

به گزارش بازار، محمودرضا آجودانی افزود: مجریان دولتی (شرکت بازرگانی دولتی، سازمان تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام) در راستای سیاست های حمایتی دولت و اجرای وزارت جهاد کشاورزی، کشاورزی پیمانی را اجرا می کنند. در گروه غلات و دانه های روغنی برنامه ریزی کنید. مدیر امور کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح […]

به گزارش بازار، محمودرضا آجودانی افزود: مجریان دولتی (شرکت بازرگانی دولتی، سازمان تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام) در راستای سیاست های حمایتی دولت و اجرای وزارت جهاد کشاورزی، کشاورزی پیمانی را اجرا می کنند. در گروه غلات و دانه های روغنی برنامه ریزی کنید.

مدیر امور کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: خرید محصولات از کشاورزان توسط بخش دولتی ایران باعث کاهش تولید و ریسک بازار و تثبیت درآمد کشاورزان می شود و سود حاصل از اجرای این طرح نیز در راستای تحقق این امر است. حفظ امنیت غذایی مردم

وی بیان کرد: کشاورزانی که به زراعت قراردادی می پردازند ضمن بهره مندی از تخفیف 20 درصدی بیمه محصول، برای حمل محصول به مراکز خرید و به ازای هر تن محصول تحویلی به مراکز، یارانه دریافت می کنند.غله تجاری و خدمات بازرگانی تضمینی. شرکت. ، مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان به کشاورزان پرداخت می شود.

آجدانی مزیت های ثبت الکترونیکی مزارع قراردادی را برشمرد و گفت: تمامی مراحل عقد قرارداد شامل ثبت نام، دریافت استعلام از مراکز مختلف مانند ثبت احوال، بانک کشاورزی، بیمه و جهاد کشاورزی در این سامانه گنجانده شده است. کشاورزان می توانند در کوتاه ترین زمان اقدام کنند. داده های خود را ثبت کنید.

مدیر امور کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: در فصل زراعی جاری هدف گذاری برای کشت پیمانی در گروه غلات و دانه های روغنی بیش از 56 هزار هکتار است. در کشاورزی قراردادی گنجانده شده است. طرح.

وی خاطرنشان کرد: در سال زراعی 1402-1403 با توجه به اجرای طرح کشاورزی قراردادی، امیدواریم شاهد تداوم و تداوم خودکفایی در کشت گندم و دانه های روغنی و جهش رشد تولید محصولات اساسی کشاورزی باشیم.

آجودانی افزود: کشاورزان می توانند با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی تخصصی دولتی ایران به نشانی gtc.ir اپلیکیشن کشاورزی قراردادی را دانلود و بر روی گوشی خود نصب و در سامانه ثبت نام کنند تا از مزایای آن بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.