افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

آیا می خواهید مانند یک وبلاگ نویس شیک باشید؟ / ابتدا استایلینگ را یاد بگیرید و سپس بازی مد را انجام دهید.

  • کد خبر : 167699
آیا می خواهید مانند یک وبلاگ نویس شیک باشید؟  / ابتدا استایلینگ را یاد بگیرید و سپس بازی مد را انجام دهید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها خیلی از خانم های ما و حتی آقایان خوش تیپ ما وبلاگ نویس و استایلیست می شوند! قطعا اگر اینستاگرام به دلایلی خوب نبود، خوب بود چون شغل ایجاد کرد و به افراد زیادی جان داد. البته این چرندیات برای برخی در واقع […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها خیلی از خانم های ما و حتی آقایان خوش تیپ ما وبلاگ نویس و استایلیست می شوند! قطعا اگر اینستاگرام به دلایلی خوب نبود، خوب بود چون شغل ایجاد کرد و به افراد زیادی جان داد. البته این چرندیات برای برخی در واقع شوخی است و برای برخی دیگر به معنای واقعی کلمه زیبایی است. زیرا آن دسته از افرادی که مسیر و شغلی را دنبال کردند و توانستند به فعالیت مفید و سودآوری دست یابند، واقعاً باید به آنها تبریک گفت. اما آن دسته از افرادی که تنها با اینفلوئنسر بودن و انتشار عکس ها و ویدیوهای غیر مفید به شهرت می رسند چندان کاربردی به نظر نمی رسند! اما سوال اینجاست که آیا کاربرانی که به عنوان استایلیست کار می کنند واقعا این هدف را به درستی و مفید دنبال می کنند؟ یا فقط کار استایلینگ انجام می دهند؟

آیا می خواهید دقیقاً بدانید که شغل آرایشگر چیست؟ یا منظور ما از مفید بودن چیست؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید زیرا یاد می گیریم چگونه این مسیر را به درستی طی کنیم و به مکان مطلوبی برسیم.

صرف پوشیدن لباس های مجلل و گران قیمت، آشکار بودن یک شخصیت را نشان نمی دهد. اما هی، نوع هماهنگی و البته رعایت اصول جفت سازی می تواند در نوع نگرش افراد نسبت به آن شخصیت فوق العاده تاثیرگذار و تعیین کننده باشد، دید جمعی صحیح و تعاملات اجتماعی بسیار مفید است.

انواع سبک ها

اگر یک استایلیست شوید، چه می دانید؟

دانش آموز عزیز پس از اتمام دوره استایلینگ باید به مفاهیم و عناصر ذکر شده تسلط داشته باشید و این دقیقاً همان کاربردی است که در ابتدای متن در مورد آن صحبت کردیم.

– آشنایی با سبک های مختلف

– مفاهیم مد و مد، کاربرد آن و البته تاریخچه آن را بشناسید.

– در استایلینگ مفاهیم مد و ترند و استایل مد و تفاوت آنها را یاد می گیرید.

– انواع سبک های مد مانند: کلاسیک، غیررسمی، خیابانی، عجیب و غریب، عجیب، هنری، زنانه، بوهو، تامبوی، دختر گاوچران، پانک، اسپرت و غیره را به صورت کامل و بی نقص به همراه عکس ها و فیلم های مرتبط با آنها بیاموزید.

– آشنایی با عناصر تاثیرگذار مانند؛ در میان آنها، گوتیک، باروک و رمانتیک.

– لباس های متفاوتی که زنان در قرن بیستم می پوشیدند را یاد خواهید گرفت و کمی دلیل آن را خواهید فهمید.

– روش های ترکیبی را از صفر تا صد با دانستن رنگ و نوع ترکیب آنها یاد می گیرید و البته استفاده از آنها را در انواع مختلف یاد می گیرید.

– طرز تهیه کمد کپسولی فصلی برای خانم ها را بیاموزید.

– شما در مورد آناتومی و فرم های مختلف بدن زنان آشنا خواهید شد.

– قوانین ترکیب لوازم جانبی (کیف و کفش) با انواع لباس ها را یاد خواهید گرفت.

11zon_cropped-27-3-478x470

دوره استایلینگ برای چه نوع افرادی مناسب است؟

اول از همه، دوره استایلینگ برای طراحان لباس یک دوره بسیار مهم و کاربردی محسوب می شود، زیرا شناخت ترکیب پارچه ها و البته آشنایی با تاریخچه مد و روند تغییر آن در طول زمان می تواند کمک شایانی به پیشرفت طراحان . در ادامه این دوره برای هرکسی که به خوش پوشی علاقه دارد و می خواهد همیشه در بهترین و مناسب ترین حالت لباس روز باشد بسیار موثر و مفید خواهد بود.

شما خانم زیبا برای شرکت در دوره استایلینگ نیازی به گذراندن هیچ پیش نیازی ندارید و هرکسی که به هنر ترکیب لباس و دانستن عناصر مهم شیک پوشی علاقه مند است و می خواهد علم هماهنگ سازی پارچه ها را بالاتر از زندگی روزمره بیاموزد. . می توانید در این دوره ثبت نام کنید. همه طیف ها می توانند در این دوره شرکت کنند و همه افراد می توانند با حضور در کلاس ها لذت درک و یادگیری این هنر را لمس کنند و دوست داشته باشند.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.