افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید / نگو من مثل پنبه سفید هستم همه رنگ ها به من می آید اینها خوب نیستند

  • کد خبر : 167681
بهترین رنگ لباس برای پوست سفید / نگو من مثل پنبه سفید هستم همه رنگ ها به من می آید اینها خوب نیستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن یک استایل مناسب می تواند اعتماد به نفس ما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و حال و هوای ما را از یکی به دیگری تغییر دهد، مثلا کدام خانم دوست ندارد در مجالس زنانه شیک ترین باشد و خانم ها شروع به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن یک استایل مناسب می تواند اعتماد به نفس ما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و حال و هوای ما را از یکی به دیگری تغییر دهد، مثلا کدام خانم دوست ندارد در مجالس زنانه شیک ترین باشد و خانم ها شروع به تعریف و تمجید از او کنند. البته زن هرگز به دنیا نیامده است! اما خوش تیپ بودن تا حدی ذاتی است و تا حدودی با مطالعه به دست می آید، مثلاً بدون دانستن روانشناسی رنگ ها در سبک، نمی توانید هر رنگ لباسی را انتخاب کنید که حتی به شما نمی آید، زیرا این is در نهایت شما کی هستید، چه چیزی را از دست می دهید؟

معمولاً در ثانیه های اول وقتی مردم ما را می بینند، یک احساس اولیه نسبت به ما در آنها شکل می گیرد، مثلاً ممکن است از ما متنفر باشند یا از ما خوششان بیاید، اما ممکن است باور نداشته باشند که استایل ما و رنگ های موجود در آن می تواند بسیار متفاوت باشد. . موضوع تأثیر دارد، به همین دلیل بسیار مهم است که در اولین قرار ملاقات با هرکسی با مرد مناسب ظاهر شوید، زیرا چه بخواهید چه نخواهید، تعصب خواهید داشت. حال در این مقاله بهترین رنگ را برای آن دسته از دوستانی که پوست روشن دارند می خواهیم. بیایید لباس هایی را برای پوست سفید معرفی کنیم، زیرا رنگ های استایل شما باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد و بسیاری از خانم های سفید پوست فکر می کنند همه رنگ ها به آنها می آید، اما اینطور نیست. و باید بین یک سری رنگ یکی را انتخاب کنید، دوری کنید، با ما همراه باشید تا در مورد آنها بیشتر بدانید.

رنگ های خنثی بهترین رنگ لباس برای افراد سفیدپوست هستند.

بهتر است افرادی که پوست سفید دارند شروع به پوشیدن لباس هایی با رنگ های خنثی مانند قهوه ای، خاکستری و سبز کنند، زیرا پوست شما در کنار این رنگ ها به نظر می رسد و چهره شما فریاد می زند و جذابیت و شادابی را فریاد می زند و اگر پوست شما بسیار روشن است، رنگ پریده به نظر می رسد، برخلاف تصور رایج، این رنگ ها شما را کسل کننده نشان نمی دهند، اما به شما کمک می کنند رنگ پریده کمتری داشته باشید و این برای افرادی که رنگ پوستش بسیار روشن است و آرایش نمی کند بسیار عالی است.

البته در این مورد بهتر است طیف تیره این رنگ ها مانند خاکستری تیره را انتخاب کنید، زیرا خاکستری روشن شما را بی رنگ و بی روح نشان می دهد، برای این کار بهتر است بین خاکستری متوسط ​​و زغالی یکی را انتخاب کنید. این برای هر دو رنگ قهوه ای و سبز صدق می کند تا کنتراست خوبی ایجاد کند.

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید.

هیچ آبی را انتخاب نکنید

سایه های یک رنگ بسیار مهم است و می تواند تفاوت های زیادی ایجاد کند که در مورد آبی نیز صدق می کند، مثلاً گاهی اوقات رنگ آبی باعث می شود افراد با پوست روشن عجیب به نظر برسند، به خصوص اگر آبی با رنگ پوست استفاده شود. مطابقت داشته باشد و از یک خون باشد که باعث می شود رنگ رگ ها برجسته شود و فرد ترسناک به نظر برسد. بنابراین، بسیار مهم است که مراقب سایه های آبی باشید، زیرا برخی از رنگ های آبی ممکن است شما را سرد و بیمار به نظر برسانند، زیرا آبی خود رنگ سردی است.

با توجه به این موضوع، توصیه ما به افرادی که رنگ پوست سفید دارند و علاقه مند به استفاده از رنگ های آبی در استایل خود هستند این است که رنگ آبی سرمه ای را انتخاب کنند که در بین عموم به عنوان رنگی قدرتمند شناخته می شود و به آنها کمک خواهد کرد. شادتر به نظر برسید همچنین رنگ آبی سلطنتی پیشنهاد خوبی است زیرا می تواند به جای رنگ پریدگی ظاهر شما را برجسته تر کند.

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید.

نگران سیاه و سفید نباشید

بهتر است از رنگ های قوی دوری کنید، زیرا سیاه و سفید را نیز خواهید یافت. مشکی و رنگ پوست روشن شما کنتراست بسیار قوی خواهند داشت که ظاهر شما را خشن نشان می دهد، البته اگر رنگ پوست شما بسیار کم رنگ است و به دنبال ایجاد ظاهری گوتیک برای متعادل کردن آن هستید، ممکن است این رنگ برای شما مناسب باشد. شما اشکالی ندارد وگرنه نه.

از طرفی رنگ سفید و پوست سفید شما کنتراست خوب و کافی نخواهند داشت، زیرا این رنگ پوست سفید شما را آشکار نمی کند و در نهایت می تواند شما را بیمار به نظر برساند و از جذابیت شما بکاهد که قطعا همینطور است. من نمی خواهم چنین چیزی را جستجو کنم.

بهترین رنگ لباس برای پوست سفید.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.