افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

سخنگوی وزارت امور خارجه: آژانس باید از سیاسی شدن پرهیز کند/ فضای مثبتی در روابط با مصر وجود دارد

  • کد خبر : 167678
سخنگوی وزارت امور خارجه: آژانس باید از سیاسی شدن پرهیز کند/ فضای مثبتی در روابط با مصر وجود دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: پیگیری ترور شهید سلیمانی یکی از ماموریت های مهم دولت و دستگاه دیپلماسی است و قطعاً عاملان و فرماندهان این جنایت از مجازات این امر در امان نخواهند بود. عمل بزدلانه ناصر کنعانی در ابتدای این دیدار میلاد حضرت زهرا(س) را تبریک گفت. […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: پیگیری ترور شهید سلیمانی یکی از ماموریت های مهم دولت و دستگاه دیپلماسی است و قطعاً عاملان و فرماندهان این جنایت از مجازات این امر در امان نخواهند بود. عمل بزدلانه

ناصر کنعانی در ابتدای این دیدار میلاد حضرت زهرا(س) را تبریک گفت.

وی همچنین تصریح کرد: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار بزرگ قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی لازم می دانم یاد و نام این شهید گرانقدر را گرامی داشته و درود فرستم. به او. و درود بر روح بزرگ آن شهید. شهید سلیمانی در بین ما نیست. اندیشه ها، آرمان ها و مکتب شهید سلیمانی همچنان پابرجاست و اندیشه او در منطقه گسترش یافته و نرم افزار مقاومتی که آن شهید گرانقدر تولید و ترویج کرد، باقی است، اندیشه مقاومت معنایی تازه به خود می گیرد. زندگی هر روز

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: همچنین یاد و خاطره شهید گرانقدر همرزم شهید سلیمانی را در منطقه شهید والا مقام سید رضی موسوی گرامی می دارم و یک بار دیگر این اقدام جنایتکارانه را محکوم می کنم. این شهید عزیز یقیناً رژیم صهیونیستی با توسل به این گونه اقدامات جنایتکارانه هیچ دستاورد راهبردی نخواهد داشت و درخت مقاومت قدرتمندتر از همیشه در تلاش برای تحمیل سلطه و وحشیگری رژیم صهیونیستی است و این اقدامات کمکی به زندگی این رژیم نخواهد کرد. رژیم

کنعانی همچنین فرا رسیدن سال نو را به مسیحیان ایران و جهان و پیروان ادیان آسمانی تبریک گفت و افزود: مسیحیان جهان در شرایطی سال نو را جشن می گیرند که سرزمین میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) در فلسطین زیر سلطه است. بی سابقه ترین جنایات رژیم غاصب. بسیاری از پیروان حضرت عیسی مسیح(ع) امسال را در همدردی با ملت فلسطین و یا آنطور که باید جشن نگرفتند و شاید سال نو را رویدادی سرشار از شادی و سرور نمی دانند. برای خود و برای همدردی با ملت فلسطین از اجرای برنامه های مذهبی و مذهبی خود پرهیز می کنند و از برنامه های شاد پرهیز می کنند.

وی تصریح کرد: مایه شرمساری است که رژیم صهیونیستی در آستانه سال نو با ادامه حمایت آمریکا از اقدامات شوم و غم انگیز خود علیه ملت فلسطین دست برنداشت و به مدت 3 ماه به طور مستمر به این جنایات ادامه داد. ما باید از جامعه جهانی بخواهیم که به مسئولیت های انسانی خود در حمایت از ملت فلسطین و جلوگیری از ماشین کشتار رژیم صهیونیستی عمل کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از نشست همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: آژانس و مدیرکل آن باید اقدامات حرفه‌ای خود را دنبال کرده و از سیاست دوری کنند.

کنعانی همچنین در بخشی دیگر از این دیدار به وجود فضای مثبت در روابط دو کشور ایران و مصر اشاره کرد.

وی با اشاره به توانمندی های سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد: انتظارات این سازمان بیش از آن چیزی است که تاکنون دیده ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در رابطه با غزه و پایان جنگ در این منطقه گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه ناقض تمام اصول شناخته شده بین المللی است. زمان پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی خیلی وقت است. باید دید جامعه جهانی چه زمانی می خواهد اراده خود را بر اراده آمریکا و رژیم صهیونیستی تحمیل کند.

کنعانی در خصوص اینکه پیش بینی وی از پایان جنگ روسیه و اوکراین در سال جدید چیست، گفت: بارها گفته ایم که راه حل پایان جنگ اوکراین و روسیه سیاسی است و ایران از این موضوع استقبال می کند. راه حل. و به درک آن تا پایان کمک می کند. جنگ اعلام آمادگی می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.