افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

پیام سال نو برای غربی ها به سبک القاعده

  • کد خبر : 167647
پیام سال نو برای غربی ها به سبک القاعده

آفتاب نیوز: چندین مقام فدرال، از جمله اداره امنیت حمل و نقل (TSA) و دیگر سازمان های مجری قانون، به فاکس نیوز گفتند که از این ویدئو آگاه هستند و وضعیت را زیر نظر دارند. همزمان با آغاز سال نو و جشن های جمعی مردم در شهرهای بزرگ، اداره امنیت حمل و نقل آمریکا در […]

آفتاب نیوز:

چندین مقام فدرال، از جمله اداره امنیت حمل و نقل (TSA) و دیگر سازمان های مجری قانون، به فاکس نیوز گفتند که از این ویدئو آگاه هستند و وضعیت را زیر نظر دارند.

همزمان با آغاز سال نو و جشن های جمعی مردم در شهرهای بزرگ، اداره امنیت حمل و نقل آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: ما از تهدید جدی ناشی از این ویدئو اطلاعی نداریم، اما در حالت آماده باش هستیم.

این بیانیه ادامه می دهد: سازمان های تروریستی خارجی به طور مداوم این مشکلات حمل و نقل را در تعطیلات برجسته می کنند. مثل همیشه USTSA با امنیت بالا و نظارت مستمر اوضاع را زیر نظر دارد.

به گزارش اطلس نیوز، ویدئوی اصلی در 4 دسامبر، روز کریسمس منتشر شد و خواستار حملات بیشتر به خطوط هوایی آمریکا، بریتانیا و فرانسه شد.

بر اساس این گزارش، القاعده خطوط هوایی خاصی از جمله امریکن ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز، دلتا ایرلاینز، بریتیش ایرویز، ایزی جت، ایرفرانس و کی ال ام رویال داچ ایرلاینز را تهدید کرده است.

اف‌بی‌آی به فاکس نیوز دیجیتال گفت که چندین سازمان رسانه‌ای «تروریستی» خارجی پس از عملیات 7 اکتبر جنبش حماس (طوفان الاقصی) خواستار حمله به خاک آمریکا شده‌اند.

اف‌بی‌آی یکشنبه اعلام کرد که اف‌بی‌آی تهدیدها را در تعطیلات سال نو به دقت زیر نظر دارد. ما همه تهدیدها را جدی می‌گیریم و با شرکای مجری قانون خود از نزدیک همکاری خواهیم کرد.

جیمز اسمیت، معاون رئیس اف بی آی در دفتر نیویورک در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اف بی آی از آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه، تهدیدات تروریستی احتمالی و همچنین سخنان نفرت انگیز را شناسایی کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است همه افراد حاضر در میدان تایمز یا افرادی که در خارج از این مکان مشغول جشن سال نو هستند، هوشیار باشند و در صورت مشاهده مطلبی گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.