افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

لباس مناسب برای اندام گلابی شکل/ اصلاً انحنا ندارید

  • کد خبر : 167569
لباس مناسب برای اندام گلابی شکل/ اصلاً انحنا ندارید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه داشتن یک استایل خوب مثل گذشته کار سختی نیست، زیرا اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانیم با آن استایلی شیک و مدرن برای خود بسازیم تا از خودمان غافل نشویم. در آینه و در خیابان بیایید در هر آینه و شیشه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه داشتن یک استایل خوب مثل گذشته کار سختی نیست، زیرا اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد که می توانیم با آن استایلی شیک و مدرن برای خود بسازیم تا از خودمان غافل نشویم. در آینه و در خیابان بیایید در هر آینه و شیشه ای به خودمان و قد و زیبایی خود بنگریم. خوب، این مشکل برای هر خانمی حداقل یک بار در زندگی اش پیش آمده است، اما چگونه می توانیم آن را انجام دهیم؟ ما آن را به یک امر عادی تبدیل می کنیم تا نام ما در خانواده بیاید و آیا با خوش تیپ بودن آشنا هستید؟ از این نظر در این مقاله می خواهیم در مورد لباس مناسب برای اندام گلابی شکل با شما صحبت کنیم.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در استایل خود رعایت کنید این است که با توجه به اندام و اندام خود لباس مناسبی را انتخاب کنید، زیرا اگر تصمیم اشتباهی بگیرید ممکن است عیوب بدنتان بیشتر به چشم بیاید، مثلاً اگر چاق هستید. بازوها باید بدانید که لباس مناسب برای بازوهای چاق باید چه باشد تا با پوشیدن آن بتوانید بازوهای خود را لاغرتر نشان دهید و احساس بهتری داشته باشید. یا کوتاهتر و غیره، پس دیگر وقت تلف نکردم و بیایید جستجو کنیم. کشف کنید که لباس مناسب برای اندام گلابی شکل چگونه باید باشد تا بدن متعادل تر به نظر برسد.

شلوار مناسب برای اندام گلابی.

این شلوارها برای اندام گلابی شکل مناسب هستند که قسمت پایین بدن را کوچکتر نشان می دهد و کل اندام را متعادل می کند، بنابراین باید آن شلوارهایی را انتخاب کنید که رنگ های تیره، درزهای ساده و برش های صاف دارند. . به طور کلی، شلوارهای ساده و کمر بلند ممکن است بهترین گزینه برای شما باشند.

از پوشیدن شلوارهایی که ریزه کاری و تزئینی دارند خودداری کنید و شلوارتان جیب های بزرگ و چین دار نداشته باشد و در قسمت پاها باریک نباشد زیرا در این صورت در قسمت پایین تنه گشادتر به نظر می رسید.

در مورد شلوار جین مناسب، باید آنهایی را انتخاب کنید که صاف، گشاد یا بوت هستند، زیرا تنگ نیستند و شما را حجیم نمی کنند و همچنین باید رنگ تیره داشته باشند، پس سفید و آبی را انتخاب کنید. زیاد روشن نشو توجه داشته باشید که هر چقدر هم که پایین تنه شما بزرگ باشد، بالاتنه شما کوچک به نظر می رسد و استایل شما عجیب به نظر می رسد، پس سعی کنید تعادل ایجاد کنید.

لباس مناسب برای اندام گلابی شکل

دامن مناسب اندام گلابی.

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که می خواهند پایین تنه خود را کوچکتر نشان دهند استفاده از دامن است که بهترین گزینه در این میان دامن های باریک است که اندام شما را لاغرتر نشان می دهد و همچنین سعی کنید این دامن ها لبه های پهنی داشته باشند. سوم. طول دامن توصیه شده برای افراد گلابی شکل تا زانو یا بین زانو و وسط ساق پا است، مراقب باشید که اگر دامن را تا مچ پا می پوشید، قسمت پایین بدن شما حتی گشادتر به نظر برسد. علاوه بر این، دامن ها تزئینات و جزئیات زیادی دارند، روفکتور را تهیه کنید و آنها را انتخاب نکنید، زیرا در این صورت چاق تر به نظر خواهید رسید.

لباس مناسب برای اندام گلابی شکل

کت مناسب برای افراد با اندام گلابی شکل نباید بلند یا کوتاه باشد.

برای لاغرتر نشان دادن قسمت پایین تنه باید با دقت و وسواس قد و قد مانتو را انتخاب کنید، آن دسته از کت هایی که خیلی کوتاه یا خیلی بلند هستند باعث می شوند در قسمت پایین تنه چاق به نظر برسید، بنابراین بهترین مانتو اندازه برای ti، می تواند تا وسط ران برسد.

علاوه بر این، انتخاب مانتو در رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهد و برای ایجاد تعادل در بالاتنه و پایین تنه، بهتر است کت‌هایی را انتخاب کنید که دارای جزئیات و تزییناتی در بالاتنه باشند تا بالاتنه شما پرتر به نظر برسد. مانتوهایی با یقه های پهن و بزرگ.

لباس مناسب بدن گلابی.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.